Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



Rybka318is

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam założona w swoim ISie sekwencje STAG 300. Mam dwa problemy.Pierwszy to wydaje mi sie ze troche dlugo musze czekac az przezuci sie na gaz,wiem ze na sekwencji silnik musi osiagnac odpowiednia temperature.U mnie dzieje sie to w okolicach 30 stopni.Czy tak ma byc czy moze jest mozliwosc obnizenia tej granicy.Wiem ze latem to nie bedzie problemu ale zima trzeba bylo sporo przejechac na PB. Drugie pytanie : jak jej dam konkretnego buta ze skrzyżowania albo dociągnę na wysokie obroty to sie przezuca na PB :? Czy to jest normalne czy cos jest nie tak :( Pomozcie bo ja jestem w tym temacie zielony jak trawka wiosną uklon_bmw pytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.regulacja :))) odnośnie przełączania na PB.. być możne przy wyzszych obrotach nie dostaje dawki i wraca na PB.... chociaż mogę się mylić

2.U mnie obniżyli przy regulacji. zmienia się to pod u gazownika. podłączył kompa i w parę sekund zmienił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz ale ja wychodze czesto po 11 jak juz 15 stopni jest.... ale w zimie tez to praktykowałem.. lepiej stac i dac troszke gazu niz jechac bo zimne powietrze na chłodnice idzie... no chyba ze masz sprawny termostat.. ja tak robiłem bo miałem uszkodzony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Drugie pytanie : jak jej dam konkretnego buta ze skrzyżowania albo dociągnę na wysokie obroty to sie przezuca na PB Czy to jest normalne czy cos jest nie tak

Chcę odgrzać tego kotleta, bo u mnie właśnie coś się zaczęło dziać z instalką LPG. Nie ma jednak zasady przy jakich obrotach się przełącza, raz jest to 2tyś innym 3,5tyś... na I biegu mogę mu wcisnąć wyższe, ale na wyższych biegach się przełączy. Zaczęło mnie to trochę jeżyć. Regulacja coś pomoże, czy ktoś ma jakiś patent na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach