streetracer! Opublikowano 29 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Witam! Mam pytanie odnośnie obrotów w e30 1.8 m10. Sprawa wyglada tak że po odpaleniu rano na zimnym silniku auto trzyma 850 0br\min nie falują i wszystko jest ok. Ale- w miare nagrzewania się silnika obroty rosną :roll: czyli potem trzyma 1000, potem 1200 i na maxymalnie rozgrzanym silniku trzyma 1500 obr\min. Troche to meczące stać w korku wyjącym autem :gril: Wymieniłem zawór powietrza dodatkowego ten przy kolektorze ssacym i nic. dokladnie to samo :oops: Wie ktoś gdzie szukać przyczyny? Jakiś czujnik? błąd na kompie? pytanie_bmw Dodam że autko jest na lpg :mrgreen: i trzyma te 1500 obr na gazie jak i na benzynie <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcik Opublikowano 30 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Kolego powiem ci że ja miaałem taki sam problem i to były dwie przyczyny do usuniecia a mianowicie silniczek wolnych obrotów i do tego sonda lambda sprawc sobie te dwie rzeczy jesli nie to to nie mam pojęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 a jak to zlokalizowałeś ? wyjdzie mi to na komputerze? i ewentualnie gdzie znajduje sie ten silniczek wolnych obrotów? <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcik Opublikowano 30 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 silniczek masz zaraz nad kolektorem inaczej nazywany silniczkiem krokowym zobacz pierw przez komputer ale wydaje mi sie ze jak masz gaz io i tak ci pokaże błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 ten nad kolektorem właśnie wymieniłem i zero zmian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcik Opublikowano 31 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Powiem ci ze nie mam pojęcia jesli to nie to podepnij do kompa sory ale dalej juz nie pomoge. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 ok. dzieki <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 1 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Witka wyreguluj obroty na ciepłym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 ta srubeczka od przepustnicy? a nie bedzie tak ze na ciepłym ustawie 850obr/min to potem na zimnym mi nie odpali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 8 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Witka nie od przepustnicy tylko od biegu jałowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 9 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 wyreguuj obroty na ciepłym silniku, zrób reset koma (nie wiem jak są wczytywane dane w e30) ale może taki zestaw pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 a gdzie ta srubka biegu jałowego sie znajduje? pytanie_bmw najlepiej prosze o fotke albo dokładny opis <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 16 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 witam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zao Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Dołącze się do tematu tez mam problem z falujacymi obrotami na LpG. Na bynie jest ok ale wkurzajaca jest jazda po miescie bo ciagle gasnie. Czytalem ze to moze byc wina krokowca w najblizszym czasie go przeczyszcze ale jesli nie pomoze to co dalej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Jak nie pomoze to zaloz temat w odpowiednim dziale i napisz dokladnie jaki to jest silnik i jaka instalacja gazowa. Bo ten temat to juz straszne odgrzewanie :gril: i z tego co widze to raczej troche inne auta i technologia silnikowa :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.