piter20 Opublikowano 3 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 kup skrzynie od razu, zaoszczędzisz sobie później problemów. jak robić swapa, to porządnie od początku do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 3 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 tak mi sie wydaje ze komp starej skrzyni raczej nie bedzie wspolpracowal z kompem silnika 4,4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 W [e34] 530 V8 były inne skrzynie niż w 540,w 3,0 były takie same jak w 525,i w tych V8kach często już nie wytrzymywały momentu jeśli ktoś męczył skrzynie. :roll: 530 ma 290,a 540 e39 -440 Nm... Skrzynka nie wytrzyma długo wg mnie W każdym razie projekt zacny i życze powodzenia! bmw_beer Edycja: a5s 310z (5hp28) 5hp18 Wyglada na to, ze w 530 byly takie same skrzynie co w 540, czyli 5hp30. Wyglada na to, ze problem ze skrzynia do swapa 4,4 rozwiazany. http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_5HP30_transmission Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 15 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Czy ja wiem http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HK41&mospid=47398&btnr=24_0950&hg=24&fg=05 -540 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HK21&mospid=47397&btnr=24_0969&hg=24&fg=05 -530 Rocznik przyjąłem orientacyjnie,żeby było po lifcie już. 540 4.0 na logike nie może mieć tej samej skrzyni co 3.0 (litr mniej) i 4.4 (0.4 więcej)-moment by je zabił (nie licząc 530). http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DJ61&mospid=47561&btnr=24_0718&hg=24&fg=05 -540 4.4 Broń boże nie szydera-ale chyba jednak problem nie jest rozwiązany. Wikipedia kłamie,nie tak rzadko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 16 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 do m60b40 z m60b30 skrzynia podejdzie, ale nie wiem jak to do m62 bedzie, wg mnie troche ciezko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Broń boże nie szydera-ale chyba jednak problem nie jest rozwiązany. Wikipedia kłamie,nie tak rzadko... ...ide sie uwalic :drunk: Tukan, i powiedz mi, jak tam z tym twoim 540? :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Woz a nie lepiej przerobic to na manuala ? Kumpel w Brzegu lata takim samym Touringiem z M60B40 na pokładzie ze skrzynią z M60B30 , musiałbys sprawdzic jedynie czy ta skrzynia bedzie pasowała do 4.4 i po kłopocie :wink: Chyba ze to koniecznie musi byc aftomat :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Owszem, zastanawialem sie nawet nad manulem, ale dla mnie automat jest jednak wygodny. Ja jezdze wylacznie po miescie, a w tych korkach mielic caly czas tymi biegami w gore i w dol to upierdliwe. Zreszta, juz przyzwyczailem sie do tej wygody automata A na m62b44 sie jakos uparlem poniewaz jest to jednak silnik nowszej generacji. Slyszalem z roznych zrodel, ze skubaniec przy swojej mocy i Nm palilby praktycznie tyle samo ile ja mam u siebie w 3.0, a m60b40 zlopie jak stary zul (pisalem do 3 roznych ludzi ktorzy sprzedawali e34 4.0 z pytaniem ile to pali. Nie mieliby powodu zeby mnie oszukac, chyba, ze w druga strone, ale pisali ze musialbym sie liczyc z 22-23 w miescie. Troche duzo... :cry: ) [ Dodano: 17 Listopad 09, 08:41 ] Napisali na streetracing'u: goły silnik owszem pasuje,w sensie wlozeni go i osadzenia z łapami, skrzynia itd. Ale tak jak mowie czujnik halla wymaga modyfikacji. (wiercenie lub ciecie kosza skrzyni). 5hp30 to sa automatyczne skrzynie, i te byly takie same w 530 i 540. Manuale natomiats byly rozne - 530 miala 5gang a 540 6gang. Co nie zmienia faktu ze wszystkie te skrzynie pasują zamiennie Co to czujnik halla? To co pisza ma rece i nogi? [ Dodano: 17 Listopad 09, 12:07 ] ... i wszystko jasne. Rozmawialem ponownie z kolesiem z firmy PUZ. Owszem, czujnik halla w m60 znajduje sie na kole zamachowym, a w m62 na obudowie skrzyni. Mowi, ze silnik wejdzie bez problemu, ale moze nie wspoldzialac do konca ze skrzynia od m60. No i zaczynaja sie schody. Zdecydowanie poleca wymiane rowniez na skrzynie od m62. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 17 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 W m60 ten czujnik halla jest z przodu silnika a w m62 jest na kole zamachowym-na kielichu skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 22 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Hej woz, dopiero teraz czytam ten wątek. Tukan, i powiedz mi, jak tam z tym twoim 540? Ja 540 nie mam dla mnie automat jest jednak wygodny Hehe też bym zostawał przy automacie chyba. 5hp30 to sa automatyczne skrzynie, i te byly takie same w 530 i 540. Manuale natomiats byly rozne - 530 miala 5gang a 540 6gang. Co nie zmienia faktu ze wszystkie te skrzynie pasują zamiennie A tu-to ja już nie wiem :cry: realoem co innego,ludzie co innego,życie-czasami-co innego. w każdym razie doczekać się końca projektu nie moge. Będzie napewno ciekawa furka bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 23 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 automaty w 530 i 540 są różne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 24 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Najlepszym rozwiązaniem było by znalezienie kpl. zestawu na swap - silnik :arrow: skrzynia :arrow: wiązka :arrow: ECU. Najłatwiej i najtaniej jak było by to z automatem, bo w tym przypadku manual może być droższy od automatu, a druga sprawa przeróbka z auto na manual. Po za tym znaleźć 6 speed :roll: Ps. Nie trzeba było szukać od razu 4litrów :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeRz Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Witam . @woz życzę powodzenia w projekcie , sam nad takim myślałem Czeka Cie wymiana: 1. silnik z osprzętem 2. skrzynia + ecu 3. wał 4 .most 5 .wydech skrzynia z b30 ( 5hp18 ) nie podejdzie do b40 ( 5hp30 ) , jak i komputer do niej .. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.