Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Troszke naszej niedoszlej motoryzacji


kaspri84

Rekomendowane odpowiedzi

nie 16v a 8v, to byly silniki serii 132. ale i tak wyciagnac 98km z silnika 1,6 8v w latach 70-tych to juz bylo cos

nie wiem czy to było kiedys ,ale jest teraz cos takiego w szkole jak czytanie ze zrozumieniem,przecież napisałem ze kupili a nie montowali 16v,a i modele 132 odrazu maiły silniki DOHC.pozdrawiam 8) 8) 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie 16v a 8v, to byly silniki serii 132. ale i tak wyciagnac 98km z silnika 1,6 8v w latach 70-tych to juz bylo cos

nie wiem czy to było kiedys ,ale jest teraz cos takiego w szkole jak czytanie ze zrozumieniem,przecież napisałem ze kupili a nie montowali 16v,a i modele 132 odrazu maiły silniki DOHC.pozdrawiam 8) 8) 8)

ja nie wiem o jakiej licencji ty piszesz, ale jedyna licencja na produkcje silnika jaka byla kupiona przez fso(pod poloneza) to wlasnie dohc 8v z fiata, tyle tylko ze nigdy sami tych silnikow nie robili a jedynie sprowadzali gotowe z wloch.

umowa licencyjna z roverem na silniki k16 obejmowala jedynie montaz gotowych, sprowadzanych z anglii jednostek w samochodach.

zanim napiszesz cos, o czym masz srednie pojecie, proponuje poszperac troche w historii :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...