Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Własciwie mozna to zrobic samemu , ale krecenia srubek jest od cholery ...

-Auto na kanał

-zrzucasz wydech

-odkrecasz wał

-odkrecasz drażek zmiany biegów

-odkrecasz skrzynie

Najlepiej zebys miał duzo przedłuzek do kluczy bo o ile dolne sruby ze skrzyni

idą łatwo to do górnych jest kiepski dostep i czasem trzeba sie niezle nakombinowac

zeby załozyc klucz i zeby dało sie nim obracac bo tunel tego nie ułatwia.

Ogolnie wszystko sie da zrobic samemu ale w tym wypadku moim zdaniem lepiej

dac mechanikom zarobic te 2-3 stówki niz np. stanąc w połowie roboty bo nie masz

jakiejs przedłużki itd itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat z kluczami nie bedzie problemu bo bedziemy to krecic u brata na serwisie NEW HOLLAND. Tam kluczy nie brakuje. Sam kupowal klucze do serwisu warte 20tys zl komplet. Ale jeszcze jedno pytanie czy sprzeglo jest regulowane bo ktos mi powiedzial ze moze byc, chociaz tez nie jest pewny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jeszcze jedno pytanie czy sprzeglo jest regulowane bo ktos mi powiedzial ze moze byc, chociaz tez nie jest pewny.

Ale co to znaczy regulowane ?? bo nie bardzo wiem co masz na mysli.

Nie spotkałem sie z takim okresleniem zwłaszcza ze tam zbytnio nawet nie ma czego

regulowac , kupujesz komplet tarcza + docisk + łozysko i wymieniasz jedyne co

to warto obejrzec wysprzeglik skoro juz zrzucasz skrzynie to bedzie dobry dostep

do niego , zobacz w jakim stanie sa uszczelki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

sprzegla w e39 sam nie wymienisz...aby to zrobic zgodnie ze sztuka trzeba miec specjalistyczne narzedzia. to sa sprzegla samonastawne....sa jakies patenty na to...ale ja bym nie ryzykowal. dla zainteresowanych wiem kto ma taki sprzet i moge polecic.

http://www.motofocus.pl/technika,6005,montaz-sprzegla-samonastawnego.html

dodam ze pare osob zmienilo samo i po 10k km sprzegla byly ponownie do wymiany! nawet po poprawnym zalozeniu sprzeglo szarpalo i powodowalo drgania.

te sprzegla przy poprawnej eksploatacji (technika jazdy) oraz poprawnym montazu wytrzymuja nawet 500k km

Edytowane przez freex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko robia ludzie. I wszystko da sie zrobic samemu. Ja wymienilem z bratem sprzeglo prawie rok temu. Nie jestem pewien ale jakies 20000km juz zrobilem i nandal ciagnie jak wsciekle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj dokladnie ten artykul do ktorego podalem linka. cale kompletne jest wstepnie ustawione i mozna je w calosci zalozyc...natomiat samej tarczy lub po demontazu bez przyrzadow juz nie zalozysz.

chciaz nawet zle napisalem...prawidlowo i zgodnie ze sztuka jest to zakladac za pomoca przyrzadow...tylko taki montaz jest zgodny ze sztuka i zamyslem konstruktora oraz zapewnia maksymalna trwalosc.

Edytowane przez freex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja juz napisalem ze sprzeglo wymienilem prawie rok temu i nadal wszystko dziala jak nalezy. To jest bardzo stary post i nie wiem po co znowu wyciagniety. Moje zdanie jest takie ze nigdy nie jade do mechanika poki sam nie sprobuje naprawic usterki. Do tej pory u mechanika bylem tylko raz z moim poprzednim Bmw e34 w ktorym padla elektryka. A usterek juz mialem sporo ktore zawsze probuje najpierw naprawic we wlasnym zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...