szakal10 Opublikowano 19 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Witam wszystkich mam takie pytanie jakis czas temu robilem wymiane amortyzatorow z przodu i po tej wymianie zaczęło mnie ściągać w lewo. Ten mechanik powiedział ze po takiej wymianie nie robi się zbieżności kol bo nie potrzeba. i moje pytanie wiec jest takie przed wymiana było ok i jechała jak po sznurku a teraz mnie ściąga na lewo. Powiedzcie co mam robić??pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 19 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Zbierzność na pewno warto wymienic, skoro zdejmował amortyzatory sprezyny zawieszenie to podstawa według mnie po każdej ingerencji w zawieszenie warto ustawić. Chociaz sam miałem dwa tyg temu wkładane kompletne ale gotowe zawieszenie ze sprezynami i jedzie prosto bez ustawiania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAZI-BKP Opublikowano 19 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Ale jednak sprawdzić nie zaszkodzi jechać może prosto ale wiadomo czy opon nie targa Bd jechał prosto do czasu aż pęknie jakaś opona bo się przetarła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eko-vit1 Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 no,ja tez zbieznosc bym odrazu wymienil:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Wymieniali amory.To polecam podjechać na kanał i zobaczyć czy zamontowano spowrotem dokładnie wszystkie inne elementy(poduszki/podkładki itd itp) i czy sprężyny są dobrze obsadzone. Może czegoś zapomnieli i dlatego lecisz na strone.Przez brak jednego elementu prawdopodobnie zmienił się kąt pochylenia koła więc "stara dobra zbieżność"ustawiana pod stare kąty i zużyte odpowiednio opony już nie gra. Na parkingu rusz na 1ce wyprostuj koła i zatrzymaj sie.Wyjdź i obejżyj koła/nachylenie i położenie względem nadkoli i porównaj ze sobą oba.Może już na oko coś zobaczysz. Albo wjedź na stacje diagnostyczną,na płyte zbieżności. Ja jak zalicze jakąś mega dziurę i nie wyczówam jakiś zmian to i tak lubie zajechać do diagnostów na tą płyte.5sekund i wiem co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Raczej po wymianie amorów nie powinno nic zmienić się w zbieżności.ale zawsze zostaje ale. Jak już wspomniano,sprawdź czy wszystko dobrze jest spasowane. Sprawdź sprężynę czy siedzi w swoim miejscu. Źle założona może być powodem kłopotów. Przy demontażu elementów mogły naruszyć się końcówki. Sprawdź też, czy amory są jednakowe, chodzi o skok i wysokość. Może to błahe, ale istotne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.