Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,może temat juz sie pojawiał ale ja nie mogłem znaleśc więc zakładam nowy :)

Mianowicie chodzi mi o to że mam u siebie w aucie Zegarek Analogowy i chciałbym jego miejsce zastąpić Pełnym OBC,a więc moje pytanko takie jeżeli sie ktoś orientuje czy jest taka możliwośc zamontowania tego i jaki mniej więcej koszt... Może tez ktoś z forum wie co i jak i podjoł by sie montazu ? :) Pozder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz kupić pełnego kompa, dwie kostki do kompa (czarna i biała) i moduł check control, co może cie wynieść nawet 300-400zł bo cholernie zdzierają na allegro za kompy, do tego sporo kabli i pełno roboty z podłączeniem tego wszystkiego. wyjmij ten zegarek i zobacz czy masz tam te dwie kostki, jeśli tak to masz z górki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miałbyś kable razem z wtyczkami już w instalacji to sam sobie poradzisz.

Jeśli jednak masz golasa to to naprawdę sporo roboty z kablami,schematami,dłubaniem w instalacji auta.Myślę że dobra "dniówka" zejdzie.

Z tym szukaniem osoby do montażu będzie ciężko.

1.Żadko zdarza się osoba,która na tyle zagłębiła się w temat by się tego podjąć.

2.Jeśli jest taka osoba to ma świadomość ile to "walki" i się jej prawdopodobnie nie chce patrzeć na piny,kabelki,wtyczki przynajmniej 5lat:)

Rozbudowałem instalację pod BCIV w E34 i naprawdę mam lekki wstręt że nawet nie zrobiłem jeszcze opisu na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Runi wcale nie jest powiedziane że BC jest nie do osiągnięcia bez gotowej instalacji.

Jeśli nie masz jej to trzeba sobie ją zrobić jeszcze głębiej dostając się w elektrykę.

Poszukaj na necie o montażu BC w e36 bo tak jak ja rzuciłem się na głęboką wodę z BCIV w e34 520i tak pewnie jest też wielu,którzy robili to w e36.

Posiedź trochę w schematach instalacji(naucz się je czytac),zobacz jak zdejmować elementy tapicerki i sam zobaczysz czy jesteś ni siłach to zrobić.

Ja "przygotowywałem się"do budowania od podstaw instalacji pod BCIV jakiś tydzień.Od schematów i pinów głowa bolała:) ale nie miałem potem czasu na jakiś błąd a złe podłączenie to czasem niezła skucha może byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego co chcesz mieć w tym obc. Ja u siebie przerabiałem 7 przyciskowy na 18 + termometr . Może nie jest jakaś bardzo skomplikowana sprawa ale na pewno czasochłonna. Jedyną rzeczą która nie robiłem jest check control bo wtedy jest naprawdę już sporo roboty. Wszystkie przewody ciągnie się pod piny w liczniku (czarna , Biała i niebieska kość) poszukam schematu gdzieś go jeszcze miałem.

Co do rozbierania całego samochodu to chyba tylko w przypadku check control u mnie był ściągany tylko licznik (bez odkręcania kiery) i oczywiście osłona pod nogami kierowcy i tyle.

Mi zostało jeszcze upolowanie manetki BC i gongu ale to już zostawiam na wiosnę .

Edytowane przez hall
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem to pół dnia a kolejnego poprawiałem błędy i wypadające piny :D Jak się ktoś uprze to idzie zrobić wszystko w jeden dzień (cały dzień) .

Najgorsza sprawa to mocowanie się z licznikiem.

Wieczorem postaram się dać schemat i jakiś opis.

Napisz mi jeszcze czy masz jakieś przewody za tym zegarkiem , jeśli nic nie ma to będziesz miał trzy przewody więcej do pociągnięcia .

Edytowane przez hall
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...