cry Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Cześć, jako, że to pierwszy post to wypadałoby się przedstawić Michał z tej strony, mieszkam prawie we Wrocławiu ( tj. studiuję tutaj ) i jeżdzę e46 2.0d ( 98r, sedan - chociaż chory jestem na coupe ;d ), które zakupiłem już przeszło rok temu ( jest to mój pierwszy samochód ) hmn.. chyba tyle chętnie odpowiem na ewentualne pytania pozdrawiam, cry ps. Szcześliwego Nowego Roku :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 witam witam zapodaj parę fotek twojej e46 a coupe to z jakim silnikiem byś chciał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Witanko:) i wszystkiego dobrego, również tutaj na forum;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaskier Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Siema! Najlepszego i wrzucaj fure do buma design! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 siema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bultan Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 siemantobmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Hejka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...