Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :) tak jak w temacie - chciałbym podłączyć skrzynke basową i wzmacniacz do radia... nie znam się kompletnie na tym... poniżej zamieszczamzdjęcia i prosze o pomoc :) musze podłączyć jakieś bezpieczniki i jakis kondensator? którędy poprowadzić kable?

[ATTACH=CONFIG]19212[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19213[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19214[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19215[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19216[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) tak jak w temacie - chciałbym podłączyć skrzynke basową i wzmacniacz do radia... nie znam się kompletnie na tym... poniżej zamieszczamzdjęcia i prosze o pomoc :) musze podłączyć jakieś bezpieczniki i jakis kondensator? którędy poprowadzić kable?

[ATTACH=CONFIG]19212[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19213[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19214[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19215[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19216[/ATTACH]

Kolego do tego słabiutkiego wzmacniacza nie musisz podłączać kondensatora bo to zbędne.Co za głośnik do tego chcesz podłączyć ?

Głośnik jeden podłączasz 1zdjęcie pod napis bridget - i + , mase czyli minus pod gnd plus pod +12 a sterowanie aby się włączał wzmacniacz z radiem pod rem podłącz w radiu powinno być wyjście na sterowanie sygnałem...Na drugiej fotce to tylko ustawiasz parametry grania...nie wiem co oznacza 5ta foto czy to opis radia ?

Jeśli chodzi o bezpiecznik przydałby się chociaż taki OPRAWA BEZPIECZNIKA CAR AUDIO PHONOCAR WROCŁAW (2229327579) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. pod plusa z akumulatora podłączasz i dalej prowadzisz do wzmacniacza...

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach