Gość dirty.73 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 (edytowane) właśnie skończyłem wymiane uszczelnień vanosa,porobiłem troche fotek,ale myślę,że opis na tym linku jest rewelacyjny,więc nie będę pisał tego od nowa,zwłaszcza,że po prostu musiałbym to przepisać:Ddodam tylko,że mi to zajęło ok 5 godz,na spokojnie Beisan Systems - Procedures - Double Vanos Procedure ale dzięki koledze lijo1979,mamy piękne tłumaczenie tej stronyuklon_bmw,które można pobrać tu: wymiana uszczelnień vanosa.txt - Speedy Share - upload your files Edytowane 14 Czerwca 2012 przez dirty.73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Dobre To pozwala zaoszczędzić 500zł bo tyle wołaja sobie za taką zabawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Dirt jaki koszt tych uszczelek? kolega mysli o robieniu tego bo słabo się kręci od dołu.... tak jakby nie było vanosa, to też może być od tego? motor to 2.3 w e39 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Dirt jaki koszt tych uszczelek? Beisan Systems - Products i tu http://www.maxbimmer.pl/f27/kupie-zestaw-naprawczy-vanos-18417/ to też może być od tego? motor to 2.3 w e39 a w okolicach 3,5 obr czuje "kopa w plecy" :?: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 grzechu,to typowy objaw,pewnie po 3 tyś obr ma kopa,jakby turbo się załączyło?u mnie jeszcze ostatnio błąd wałka wydechu wyskoczył,a teraz zniknął jaki koszt?za beisan dasz 350 zł na allegro,ja znalazłem na ebayu(i tu dziękuje jokeymirasowi i tomskiemu)z anglii,innej firmy,i z przesyłką dałem 200:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 dirty.73 a może mierzyłeś przypadnkiem uszczelki :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 hm,nie,ale stare moge pomierzyć,z tym,że na każdy rowek idą dwie,oring gumowy i uszczelka teflonowa-zmierzyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 dokładnie, dopiero od 3- 3,5 dostaje kopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 hm,nie,ale stare moge pomierzyć,z tym,że na każdy rowek idą dwie,oring gumowy i uszczelka teflonowa-zmierzyć? a lipa nie zauważyłem,że masz podwójnego,bo mi trzeba na pojedynczego.a tam idzie tylko jedna,kiedyś szperałem w necie i pisałem po firmach zajmujących się produkcją uszczelek to jedni zrobią pojedynczo za 20 zł a inni tylko serie np 20 po 15zł,dlatego musze to zwymiarować i później przetestować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Wiem ze na stronie pisze, ale tak po naszemu jakie są objawy że trzeba uszczelki w vanosie wymienić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Wiem ze na stronie pisze, ale tak po naszemu jakie są objawy że trzeba uszczelki w vanosie wymienić ? tu też "pisze" :lol: grzechu,to typowy objaw,pewnie po 3 tyś obr ma kopa,jakby turbo się załączyło? a w okolicach 3,5 obr czuje "kopa w plecy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Piotr,no najlepiej odczuwalny objaw,to ten "kop" po 3 tyś obr,u mnie był błąd wałka wydechu,słabo się zbierał od dołu(nawet jak na 520) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 o,znalazłem,stąd brałem BMW Twin Double Dual VANOS seals repair / upgrade kit - M52TU M54 M56 Viton PTFE | eBay Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Czy po odjęciu gazu tak koło 2500-1500 jak zaczyna lekko szarpać to także to ? Trochę dziwnie to opisane jest na beisansystems, co wchodzi w skład zestawu, czy tylko: vanos gasket (11-36-1-740-840) 7.48/each, 2 x vanos oil hose/pipe washer (32-41-1-093-596)? Są trzy foty, pierwsza pokazuje j.w a dwie kolejne ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 w zestawie masz tylko uszczelki vanosa,dwie teflonowe duże,dwie małe,takie same oringi,i dwa malutkie oringi na zaślepki,ja miałem jeszcze troche silikonu wysokotemp,reszte musisz sobie sam zamówić,metalowa uszczelka (łyżwa)vanosa,uszczelka pod pokrywe zaworów,możesz też uszczelki na śruby(te małe gumowe na foto) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Czy po odjęciu gazu tak koło 2500-1500 jak zaczyna lekko szarpać to także to ? nie to nie to a co do vanosa to tu masz na naszemu Regeneracja Vanosa, silniki M50 z pojedynczym vanosem BMW [EXX] | Sam naprawiam - Motoryzacyjne Instrukcje Napraw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Jak doczytałem to kolejne objawy to, nierówne wolne obroty, grzechotanie vanosa, błąd vanosa....nic podobnego nie mam, wiec sprawdzę czy kopie przy 3500 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 o,znalazłem,stąd brałemBMW Twin Double Dual VANOS seals repair / upgrade kit - M52TU M54 M56 Viton PTFE | eBay No to jedwabiście. A ja mam takie szybkie pytanie czy te O-ringi były rzeczywiście z Vitonu? O tyle jest to ważne że te z hameryki są robione z Buny a Viton jest znacznie lepszym materiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 czy te O-ringi były rzeczywiście z Vitonu? no ja im analizy nie robiłem:D,niby tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.