Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Po pierwsze nie kupiłem tego fejsa tylko go dostałem a po drugie zostaw swoje głupie komentarze dla siebie bo takim gadaniem nic nie wnosisz do tematu po trzecie nie przypominam sobie abys mi proponował zakup interfejsu od grzeska...

Grzesiek 2304 Jestem z jeleniej góry...

easy, easy nikt tu nikogo nie obraża i proszę o nie spinanie się :) PS. Pawelo proponował :)

przekwalifikuj się Grzechu na usb,a napewno będzie więcej chętnych

nie opłaca mi się, w usb chinole rządzą rynkiem ;) zreszta roboty mam tyle że narazie nie potrzeba mi więcej :P

Edytowane przez grzesiek2304
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo na Radeco :)

joke :)

a do fejsa Grzecha wystarczy lapt za 200-300 pln. Wydatek jest, ale nawet nie zdajecie sobie sprawy ile tego leży u Waszych znajomych, na targu z wystawek albo w firmach. i nie szkoda jak wylaci przez okno albo zsunie się z maski w razie czego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby ludzie nie szukali "okazji" w 10 latkach z przebiegiem 40k km to nikt by nie kręcił. a co do sprawdzenia to przegląd historii może dać jakieś pojęcie o przebiegu.

u mnie jest 280k km i jestem z tego dumny :)

ale wiem że furę kupi ew ktoś kto się na tym troszkę zna. na alledrogonikt kijem jej nie dotknie...

PS. a co z przebiegami z kluczyka?

Wlasnie, nikt tego nie sprawdza, ponoc kluczyk zczytuje z komputera, ale czy jak sie zmniejszy na kompie to kluczyk tez go zczyta i zmniejszy? U mnie w ASO wyskoczylo z kluczyka wpierw 917tysiecy, a nastepnie 47tysiecy i model auta X5.. Chyba wina slabej baterii bo historie serwisowa ma normalnie tak jak pisali na allegro i Grzesiu sprawdzal w module swiatel - wszystko gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie, nikt tego nie sprawdza, ponoc kluczyk zczytuje z komputera, ale czy jak sie zmniejszy na kompie to kluczyk tez go zczyta i zmniejszy? U mnie w ASO wyskoczylo z kluczyka wpierw 917tysiecy, a nastepnie 47tysiecy i model auta X5.. Chyba wina slabej baterii bo historie serwisowa ma normalnie tak jak pisali na allegro i Grzesiu sprawdzal w module swiatel - wszystko gra.

wrzucał to Forest

http://www.maxbimmer.pl/f19/krecenie-licznikow-18924/

gość pod koniec filmu tłumaczy jak "zrobić nowy legalny przebieg",nie twierdze,ze każde tak ma,bo ze starym i tanim to się nie opłaca,ale nowsze i droższe..........to juz inna bajka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezly ten film, ja bylem w BMW i mi powiedzieli jaki ma przebieg i wydrukowali historie wszystkich napraw wiec mam 100% pewnosc. Na koncu gosciu cos mowil, ze jak sie kilka razy przeserwisuje to ta stara historia zniknie, a tak raczej nie jest bo niby jak? Na wydruku naprawy bylyby naprzyklad 120 140 160 180 200 140 160 180 200 220 to bedzie widac ze cofnieta o 60 tysiecy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupujesz autko co ma 280 tys i 10 lat w Polsce , a ostatnia wizyta serwisowa byla przy 120 tysiecy jeszcze w Niemcowni, od tamtej pory wszelakie naprawy i uslugi poza serwisem i co robisz? Magik czysci cala historie Twoich kilometrow w bija powiedzmy 210 tys, lecisz do serwisu naprzyklad w Georlitz placisz 20 ojro za podpinkei Toja furka znow pojawia sie w systemie , co rok dwa podjedziesz za 20 e i powstanie now Historia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa no to mowimy o momencie kiedy auto ma luke, to juz Twoja wina jesli kupujesz auto, ktore ma 280tys i jego historia serwisowa skonczyla sie na 120tys bo wiadomo, ze mogl miec 500tys i ktos mogl go cofnac do nawet 200tys, ale jesli auto kupujesz i w roku 2010 mialo 193tys, w 2012 stoi majac 236tys to jaka jest szansa, ze bylo krecone? Chyba, ze ktos w 2 lata pyknal 100tys i cofnal o 50tys.. Dlatego kupuje sie auta serwisowane mozliwie do konca i po pierwsze nie wierzy w ksiazke serwisowa tylko w to co jest w serwisie BMW w komputerach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podłączę się do tematu. 3 dni temu ze znajomym podłączyłem auto pod kompa żeby sprawdzić czy ma jakieś błędy, bo jeżdżę już tym autem 2 lata i jeszcze nie było podłączane. No i pokazało błędy, od poduszki co od razu zrobił i wszystko już ok, czujnik abs lewy tył i delikatnie zaczyna się kończyć przepływomierz. Z LCM nie mógł w ogóle się połączyć, ale to nic, powiedziałem żeby sprawdził mi jaki jest orginalny przebieg i co się okazało to na liczniku mam około 200 tysięcy a jemu pokazało 983 tys. przebiegu. Nie uwierzył i podłączył drugi raz i było to samo, z kluczyka tak samo pokazało, możliwe topytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde ale żeby taki przebieg w tdsie. Gość coś mówił mi o tym LCM i pod nogami pasażera w słupku coś tam się chyba znajduję, odpiąć, przeczyścić i przyjechac jeszcze raz możę wtedy się połączy. Narzie nie bardzo mam czas żeby to zobaczyć. A tak w ogóle to chciałem tylko dla tego podłączyć bo nie mam komunikatów np. włączony kierunkowskaz czy światła długie, nie przeszkadza mi to ale z ciekawości miałem ciśnienie zobaczyć co go boli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. Może będzie się dało ustawić ten orginalny przebieg bo auta nie będę sprzedawał, a przebieg będzie fajnie mieć orginalny na wyświetlaczu, tak dla siebie. Auto kosztowało mnie 16tys. dwa lata temu i jestem zadowolony mimo że to tds

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z LCM nie mógł w ogóle się połączyć, ale to nic, powiedziałem żeby sprawdził mi jaki jest orginalny przebieg i co się okazało to na liczniku mam około 200 tysięcy a jemu pokazało 983 tys. przebiegu. Nie uwierzył i podłączył drugi raz i było to samo, z kluczyka tak samo pokazało, możliwe topytanie_bmw

Jestem ciekaw jak gościu sprawdził ten przebieg. Coś mi się wydaje że odczytał coś innego.

Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jak gościu sprawdził ten przebieg. Coś mi się wydaje że odczytał coś innego.

Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2

Może jak to BMW, szczytał jakiś błąd, na którym pojawił się przebieg rzędu 900tys, a często bywa w BMW, że wyskakują błędy z błędnymi przebiegami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo się znam na tym jak on to sprawdził, coś tam mówił że licznik był wyzerowany i na pewno był cofnięty, na monitorku pokazało mu kilka zer nie pamiętam ile było no i miał ten orginalny przebieg. Sprawdzał też w kluczyku. Może podjadę jeszcze do innego gościa od bmw i zobaczę co drugi mi powie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz do serwisu BMW i niech Ci sprawdza.. Po pierwsze przebieg z kluczyka, po drugie ostatni serwis.. Jak ostatni serwis byl w 2010 i mial 220tys a Ty masz na dzien dzisiejszy 250 to jest gitara.. Gorzej jak w 2010 bylo 560tysiecy, a teraz masz 180tys..... Ogolnie ostatni serwis jest najbardziej miarodajny.. Reszte mozna przekrecic. Wal na serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale kluczyk kopiuję przebieg z EWS, jak w EWSie został zmieniony to lipa, poszukaj kogoś z okolicy kto używa inpy i disa i niech Ci odczyta przebiegi z zegarów, LCM i EWS, porównasz i będziesz wiedział czy było grzebane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...