Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Tia...Za pierwszym razem tak "zerwałem chrom", że nerki nabrały miedzianego koloru...Malowałem sprayem, malowałem lakierem do pokrywania form wtryskowych odpornym na temperaturę ciekłego aluminium, malował mi kumpel lakiernik...Żaden sposób nie spowodował wytrzymania jednego sezonu bez odprysków.

Czyli nie zerwałeś chromu, zerwany chrom to gołe nerki, zrywasz go nożem do tapet a nie papierem ściernym, schodzi płatkami, jakaś godzina roboty

Tak wyglądają nerki z zerwanym chromem

http://img28.imageshack.us/img28/1815/imgp1805a.jpg

Masz u siebie nerki z innego tworzywa jak w e34? Powaznie pytam bo nie miałem nigdy e46 a w e34 nerki z zerwanym chromem mają kolor biały i są z gołego plastiku!

Tak jak napisałem zrobisz raz pożądnie i nie będzie problemu z odpryskami, wiem że duzo dłubania i można sobie pociąć paluchy bo chrom jest ostry jak żyletka, ale mam jedne nerki tak zrobione, pomalowane Bollem do zderzaków i były już na trzech autach przez kilka lat a zrobione raz :4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

schodzi płatkami, jakaś godzina roboty

Na e36 schodziło pasami, niektóre cienkie, jak igły - podziabałem się tym ostro lolol

Za pierwszym razem tak "zerwałem chrom", że nerki nabrały miedzianego koloru...

A czym zrywałeś? U mnie tak wyglądały pod spodem, jak szlifowałem kamieniem szlifierskim na początku. Później wziąłem nóż i od spodu dziabnąłem - zerwałem do czystego plastiku i wyglądały tak, jak Lucius pokazał.

Choć może faktycznie zmienili, ale nie tworzywo, jeno proces chromowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forest myślę,że hydrografika byłaby wytrzymalsza niż naklejka czy lakier.

skoro robi się felgi itp to myślę,że będzie najbardziej odporna technika na odpryski.

Nie zgodzę się. Pod hydrografię musisz też przygotować podłoże, tzn: wyczyścić, podkład i ewentualnie baza pod niekryjące folie. A folia do hydrofrafii jest bardzo cieniutka i sama w sobie nie stanowi żadnego zabezpieczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak. Swoją w E30 zmieniałem kilka razy.

1. Zmatowiłem i poleciałem czarnym matowym motipem - po 6 m-cach odpryski i brzydal :P

2. Obkleiłem carbonem od 3M - trzymało się również 6 miesięcy ale nie zrobiłem tego tak jak powinno się zrobić :P

3. Ponownie zmatowiłem nerki ale na prawdę porządnie. Po pierwszym malowaniu widać było rysy od papieru ale potem jeszcze raz pomalowałem i jeszcze raz i raz jeszcze - w sumie 4 razy. Nerka schła przez 3 dni. Potem dałem ja na słońce na następne 2 dni. I tak dalej waliła jakby była jeszcze mokra :)

Po tym nerki zrobiły ok 10 tys i nie ma śladu.

Po prostu grubsza warstwa farby i jest git.

Dla pewności można polecieć ze 2 warstwy claru matowego i będzie nie do zdarcia , ale w moim przypadku nie było to potrzebne;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj gość sprzedawał nerki do e60 (hydrografika) tak to wygląda -> BMW E60 E61 nerki grill Carbon- jedyne takie !!!!! (3046572199) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

a tutaj to robią -> HydroStyl.pl - Hydrografika w najlepszym wydaniu. - Zapraszamy! Wrocław, Olenica, cała Polska! Jestemy firm¹ zajmuj¹c¹ się procesem hydrografiki, czyli malowaniu i nanoszeniu przeróżnych wzorów na powierzchnie o nieregularnych krztałtach.

Ogólnie ponoć jest to bardzo odporne na uszkodzenia mechaniczne... Ja kupiłem od Jafry (black chrome) nic sie z nimi nie dzieje, ale zmienie na performance, bo mi się bardziej podobają 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Stary tematm, ale się podłączę.

Ja również chcę pomalować nery, i znalazłem chyba fajny sposób na to, a mianowicie jest takie cóś jak Platidip - w różnych kolorach. Jest to powłoka gumowa którą nakłada się na element w formie Spray, pistolet.

Nie trzeba przy tym matować elementu, wystraczy tylko przeczyścić. Jest możliwość również tego zerwania jak zwykłej gumy. Dla mnie rozwiązanie idealne, mam schadow line i fajnie będzie to wyglądać. A dodam że malują tym całe auta.

Jeśli ktoś chce w połysku również jest taka możliwość dokupując klar na Plastidip.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary tematm, ale się podłączę.

Ja również chcę pomalować nery, i znalazłem chyba fajny sposób na to, a mianowicie jest takie cóś jak Platidip - w różnych kolorach. Jest to powłoka gumowa którą nakłada się na element w formie Spray, pistolet.

Nie trzeba przy tym matować elementu, wystraczy tylko przeczyścić. Jest możliwość również tego zerwania jak zwykłej gumy. Dla mnie rozwiązanie idealne, mam schadow line i fajnie będzie to wyglądać. A dodam że malują tym całe auta.

Jeśli ktoś chce w połysku również jest taka możliwość dokupując klar na Plastidip.

kolego plasti dip i jego pochodne już dawno były maglowane i testowane przez chłopaków ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz wypróbowałem to na nerach ,felgach i teraz lusterka prysnąłem ,zdaje egzamin a po drugie to już nie nowość :-)

Wiem że nie nowość :) ale ja o tym wcześniej sie słyszałem...:( będę działał. Mam schadow line ale wymieniałem przedni zderzak i mam listwy w kolorze, potraktuje plastidipem i nereczki od razu. Masz może jakieś foty jak to wyszło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...