Kosa Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 po zmianie ukladu wydechowego pojawil sie taki bład w DIS'ie po bardziej dynamicznej jezdzie byl w pamieci ale chyba juz "curently not present" obstawiam sondy, ale nie awarie, a złe podłączenie, mogło byc tak ze zostaly podpiete nr 1 w bank nr 2 i odwrotnie, ze wzgledu na krotki kabel jednej z sond, obie sondy przed katami czym to by skutkowalo, jakie objawy? na goracym silniku delikatnie trzepie buda, ciezko mi odczuc czy moc spadla i spalanie wzroslo... jak sprawdzic sondy dzieki pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 w inpie widać czy sądy oscylują. a jak masz sonde 4 przewodowa 0-1v to możesz podłaczyć miernik pod czarny kabel i mase to napięcie powinno oscylować od 0 do 1 volta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 W inpie nie sprawdze moze pozniej disem. Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.