Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Zdechła podczas jazdy, potrzebuje pomocy w diagnostyce ...


Michał

Rekomendowane odpowiedzi

Wlasnie dzwonilem do tego czlowieka,o ktorym pisalem wyzej. Powiedzial,ze jesli brac silnik to tylko taki,ktory siedzi jeszcze w aucie, za kompletne M50B25 w stanie igla itd nie dalby wiecej jak 1700 zl, jesli mialby brac silnik,ktory stoi na palecie to max 1200 zl. Sam ma taki motor,ktory trzyma moc ale bierze olej i klepie na zimnym dlatego mi go nie sprzeda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeżeli nie wiążesz przyszłości z tym autem w tej sytuacji gdzie jak myślałem silnik się wydmuchał,furak jest w opcji bieda edyszyn,blacharka i lakier do roboty to wogóle bym tematu nie tykał.

To co miałbyś zainwestować w silnik osprzęt(to powidzmy 1500zł do tego masę roboty(swojej).

Odłóż trochę i kup inne e36 jako dobrą bazę blacharską pod ewentualny swap na wyższy silnik)

Jeżeli miałbym mus kulać się do roboty czymś to kupiłbym forda za 500zł i się turlał na okres odkładania.

Jeżeli chciałbyś upierać się przy dalszym użytkowaniu tylko po to by uruchomić samochód i dalej go użytkować to nabyłbym b20 za 700zł i wstawił sam by smigac dalej.

Za b25NV mimo wszystko trzeba wydać około tych 1500/2000 więc tyle byś miał do nowej fury plus klamoty z Twojej starej i coś dołożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupilem B20 z częscią osprzętu za 480 zł. Stary silnik juz wydarlem, dzis bede kompletowal dwa i jutro moze go zaloze do budy. Dlugo mi z tym zchodzi bo robie to pierwszy raz, mialem miec prad w garazu kiedy go wynajmowałem i okazało sie,ze nie ma bo cos tam uszkodzone jest.

Jesli chodzi o stary silnik, to na oko byl w lepszym stanie, nie mial tyle wyciekow i ogolnie byl w miare czysty. Sciągnałem z niego skrzynie i pokrywe zaworow, kiedy krece kolem zamachowym to wałki sie obracają ale zawory dolotowe stoją w miejscu... Co sie tanm moglo stac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak pracują :) Jak sprawdzałem to byłem sam w garazu i swieciłem latarką nie widzialem za duzo dlatego wydawało mi się,ze stoją w miejscu. Mysle,ze to pierscienie pusciły. Aktualnie silnik jest wymontowany i myśle,zeby zacząc go rozkręcac ale nie bardzo wiem jak sie za niego zabrać, mam zdjętą pokrywe zaworów, zdemontowana pompe wspomagania altelnator i napinacz. Odkrece podstawe filtra oleju, i chyba wezme sie za wisko, tylko problem jest taki,ze nie mam tego wielkiego klucza, da się to jakoś obejść ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hyba wezme sie za wisko, tylko problem jest taki,ze nie mam tego wielkiego klucza,
32 nie masz hihihihi wstyd ;) odkręć sam wiatrak plastikowy z wiskozy - 4 śrubki na imbus, wisko zostaw, Wisko ciężko schodzi jak nie pójdzie patent z waleniem młotkiem w klucz to tylko metody alpejskiej kombinatorystyki z neta.

Jak masz stary silnik juz na złom to rozkręcaj jak leci, najważniejsze to zdjąć głowicę i już wiesz co w środku piszczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkładasz między śrubki od koła pasowego chyba to są szóstki najlepiej solidny pilnik bo tam mało miejsca , druga osoba klucz 32 lekkie uderzenie w niego młotkiem i po sprawie 100% skuteczne wiele razy stosowałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...