xianoss Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Witam, potrzebuję zregenerować alternator("falują" mi światła wszystkie) w mojej e36. Jakie polecacie warsztaty we wrocku co by to dobrze i w rozsądnej cenie zrobili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 A wymiana samego regulatora napięcia nie wchodzi w grę? Tak podpowiadam, bo nie wiem jak jest w e36. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xianoss Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 być może tak, ale jak już wyciągnę alternator to go zrobię na tip top Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopu Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Jakby padł kompletnie regulator napięcia to by wgl ładowania nie było bo sam miałem przypadek że po zatankowaniu na stacji CPN nie pojechałem dalej a od 25-30 min świeciła mi się kontrolka aku. Wymiana część + wymiana wyniosła mnie 150 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 poszukaj sobie telefonu do Jana Muchy chyba ulica szwajcarska czy jakaś podobna boczna klecinskiej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 tu masz tel. 664-051-489 Jan Mucha 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xianoss Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Dzięki za namiary. Mam jeszcze jeden problem. Mam silnik m52, jak w nim wyciągnąć alternator? nie występuje u mnie górna rolka, i nie wiem jak poluzować pasek. RealOEM.com * BMW E36 328i Belt Drive Water Pump/Alternator , trzeba poluzować śrubę nr 8? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Kolego na napinaczu masz dziurkę za pomocą siły równasz z drugą dziurką potem wsadzasz tam np. śrubokręt czy coś i blokujesz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Ja ściągam zaślepkę z rolki napinacza. Wkładam tam torx'a (ale jaki rozmiar nie pamiętam) na grzechotce i luzuje pasek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xianoss Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 (edytowane) Hmm, ok zlokalizowałem te dziurki, ale jak mam nagiąć ten napinacz? moje pytania wynikają stąd iż nie posiadam odpowiednich kluczy i średnio mogę cokolwiek zrobić, najpierw chce się dowiedzieć jakie mi potrzebne i dopiero je kupię. A może ktoś miałby pożyczyć jakiś komplecik kluczy? płacę w browarkach @Lijo własnie do tego doszedłem, t40(większego nie mam) jest za mały, gdzieś na necie znalazłem że to ma być t50 Edytowane 10 Lipca 2014 przez xianoss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 (edytowane) Podważ np długim śrubokrętem, łyżką do kół czy czymś takim o koło od wspomy Edytowane 10 Lipca 2014 przez Andrii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xianoss Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Ok wymontowałem. Dzięki wszystkim za wskazówki. Na przyszłość: napinacz jest na torxa T50, alternator na klucz 16, kable na 13 i 10. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Pamiętaj aby wymienić łożyska na nowe,komutator oraz szczotki jeśli ktoś się podejmie...Szczotki są lutowane twardym lutem..,U mnie musiałem wymienić regulator napięcia bo szczotek mało było.Po całym zabiegu przy włączonych wszystkich odbiornikach jakie można,światła długie,krótkie,halogeny,radio,grzanie szyb itp, ładowanie nigdy nie spada poniżej 14V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xianoss Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Nie mam ani miejsca ani narzędzi aby ten alternator samemu regenerować, oddałem na szwajcarską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Ja zawiozłem raz do niego swój alternator. Zapłaciłem 150. Za te pieniądze na szrocie dostałbym 2 w tej cenie. Szkoda ze tego nie zrobilem Pan Mucha zrobił to co ja bym zrobił na szybko. Wymienił regulator napięcia z mostkiem Gretz'a. Tylko że on ma zapas gratów na podmianę. Zadnych łożysk, żadnych szczotek itp...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 11 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Kolego Lijo jeśli oddałeś do regeneracji i nie wymieni łożysk to rzeczywiście kicha.Jak wymieniasz regulator napięcia to jest w całości ze szczotkami bynajmniej w silniku m52. Ja zapłaciłem 150 zł za regenerację tylko dodatkowo regulator sam kupiłem.Ale alternator został zrobiony na cacy: łożyska,komutator oraz został wyczyszczony i podłączony pod aparaturę w celu sprawdzenia wydajności i jestem mega zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xianoss Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 (edytowane) @Lijo no teraz to już po ptokach, mam nadzieje ze mi go dobrze zrobi @Georgii mówisz o tym samym warsztacie czy innym? Edytowane 11 Lipca 2014 przez xianoss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 11 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 jak łożyska są dobre to nie trzeba wymieniać. ale można powiedzieć żeby wymienili to nie bedzie problemu. Ja woże do niego od 10 lat swoje i klientów graty i nie było nigdy problemów tak jak z innymi pseudoelektrykami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 11 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 @Lijo no teraz to już po ptokach, mam nadzieje ze mi go dobrze zrobi@Georgii mówisz o tym samym warsztacie czy innym? Nie kolego Ja mam porządnego elektryka w Legnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 11 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 jak łożyska są dobre to nie trzeba wymieniać. ale można powiedzieć żeby wymienili to nie bedzie problemu. Ja woże do niego od 10 lat swoje i klientów graty i nie było nigdy problemów tak jak z innymi pseudoelektrykami. Ja nie mam do niego pretensji bo robotę zrobił Bardzo Dobrze i WARTO do niego jeżdzić bo wie co robi. Mi tylko chodziło o to ze sam mogłem to zrobić. Fakt że miałem spinacz na kohones i musiałem to zrobić z dnia na dzień i Pan Mucha dał rady. O 17 zawiozłem a o 11 następnego dnia był gotowy Podsumowując. GORĄCO POLECAM!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xianoss Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Odebrałem alternator. Pan Mucha powiedział że trzeba było wymienić jedynie regulator, reszta rzeczy była dobra. Zapłaciłem 70zł, robił to nawet nie jeden dzień roboczy, wczoraj dałem dziś gotowe. Po pierwsze to szkoda że mnie nie poinformował że zakłada zamiennik bo może bym się rzucił na oryginał, a po drugie to mam nadzieje że mówił prawdę że nie trzeba łożyska wymieniać. No ale jak za tą kwotę to jestem zadowolony, mam nadziej że nie padnie szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.