Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


M50B25 NV - wydech


Szpadyzor71

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka.

Chciałbym zapytać, czy ktoś się orientuje jaki może być przybliżony koszt pospawania wydechu do tego silnika w E34? Nie licząc samego wydechu (końcowy, środkowy i katalizator)? Albo chociaż ile (długość) mniej więcej rur byłoby trzeba do takiego zabiegu? I jakie rury do tego? Zakładam że z nierdzewki bo chyba mijałoby się z celem spawanie tego na zwykłych? Aha i czy jest możliwość sprawdzenia samego katalizatora (nie mówie tu o analizie spalin na stacji diagnostycznej)?

P.S.: Zapomniałem dodać, że miałby być robiony pod nierdzewke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie nie pokazuje, muszę jeszcze wszystko przegrzebac, jak to jeden mądry Gosc od nas z forum powiedział najpierw muszę zrobic doktorat w tym temacie, dopiero wyłoże kawę na ławę.

Raczej wszystko zostanie w serii. Wszystko kupuje sam ( w sensie kompletny wydech firmowy). Dlatego pytam jakie rury itp. Będę tylko potrzebował kogoś kto mi to obsmarka jakimś migiem tigiem czy czymś takim. (Tak, ze spawania tez muszę "zrobic" doktorat) :-P

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no Efendi, na oryginał niestety mnie nie stać, ale mozna kupić kompletny wydech nowy, z nierdzewki, razem z katem za dobre pieniądze, pytanie tylko czy ktoś bedzie w stanie ogarnąć to tak jak ten Niemiec z Bawarii co to tak jak mówisz siedział i liczył te odbicia spalin. :)

Wiem ze jakbym chciał robić kompletny wydech bez kata na polmostrowie, musiałbym wyłożyć 700pln bo tyle znajomy ostatnio dawał. A tak jak mówisz, jak to ma pojeździć 2 czy 3 lata to dziękuje.

Ale do rzeczy, pisać odpowiedzi spawacze forumowi. :D

Aha i nie mam parcia żeby to zrobic w miesiąc tylko rozłożę to sobie w czasie, graty skompletuje. I chciałbym koniec marca maks połowa kwietnia mieć gotowe. A to wszystko dlatego ze wczoraj przegląd robiłem i jak sie przyjrzałem tym tlumikom, które sa prawdopodobnie orginalne to niestety jeśli śnieg spadnie to pod koniec marca po prostu sie rozlecą. :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że Ty mi to możesz ogarnąć, dlatego PW już poszło. :)

P.S.:

Jest taka sprawa:

1. Oryginalny wydech ma 2,25" zagdza się?

2. Co jeśli będę chciał zrobić 2,5"? Jakie plusy jakie minusy? Choć mimo wszystko chciałbym zachować pełną serię.

3. Tłumik końcowy ma wejście na 1 rurę, środkowy 2na2, katalizator też 2na2. Czy lepiej wstawić yPipe'a i rozłożyć to na dwie rury do środkowego, czy jedną pociągnąć do środkowego i tam zrobić yPipe'a? Widziałem na necie, że jeszcze pakują xPipe'a, ale w jakim celu?

4. Jak z kolektorem, może zostać ten żeliwniak co go mam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Właśnie niby nic dlatego chciałbym wiedzieć co za różnica, w dzwięku? Bo jak dla mnie jak da się 2.5" to silnik się odpręży i czytałem że przez takie coś moc słabnie ale dół lepiej idzie (co u mnie w silniku bez Vanosa jest delikatnie mowiąc uciążliwe bo przez to muszę go trzymać w granicach 3k co by dynamicznie było, ale i tak się cieszę że vanosa brak - mniej problemów :P ) chyba że coś źle doczytałem. :)

3. Chodzi mi o to że nowe wydechy tak wyglądają z końcowego wychodzą dwie rury ale wlot jest pojedynczy, te które będę zakładał - na aucie mam tak jak mówisz. ;)

4. Czyli żeliwniak zostaje, skoro blok też mam żeliwny... :D

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...