Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Popuszczanie Wahacza po zmianie zawieszenia


DrivterGSI1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Panowie sorki,że kolejny temat. Usłyszałem od mechanika że po zmianie zawieszenia na gwintowane,trzeba popuścić wahacz na opuszczonym aucie i ruszyć go troszkę przód tył aby tuleje sie ułożyły.Ja wahaczy nawet nie tykałem.Jest to prawda? Do tego powiedział mi,że po tym auto powinno siąść jeszcze o jakiś 1cm. Jeśli możecie odpowiedzcie jak najszybciej to jutro przed pracą się za to wezmę

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie spokój z tym luzowaniem czego kolwiek, ucho od tulei wchodzi w gniazdo, sworznie ciasno włażą w swoje miejsce, poluzujesz śruby to nic to nie da,po za tym śruby są z plastikową tulejką zabezpieczającą i w teorii -sporej teorii są jednorazowe. Robisz gwint jedz na geometrię, ustawią ci i będzie jeździć prosto i nic tam prężyć nie bedzie. Zresztą to nie jest z papieru i swoje po dupie dostać musi.

Ok śruby się dokręca na stojącym aucie ale jak wymieniasz sworznie-tuleje żeby wyststko powłaziło w swoje miejsca i nie trzabyło dokręcać nakrętkami i śrubami. Możesz sobie poodkręcać i z powrotem zakręcić wszystko jak masz za dużo wolnego czasu, efekt będzie znikomy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości poluźniłem te wszystkie mocowania;) Hmm ja wiem siadło z 3mm może:)

Ale gdy zmieniałem zawieszenie na gwint czyli nowe sporotowe amory plus krótsze twardsze sprężynu i nagwintowana tuleja regulacyjna to muszę jechać na geometrie? Auto jezdzi tak jak jezdziło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde zawieszenie powinno się dokręcać się na glebie
Nieprawda!
Dajcie spokój z tym luzowaniem czego kolwiek, ucho od tulei wchodzi w gniazdo, sworznie ciasno włażą w swoje miejsce, poluzujesz śruby to nic to nie da
To 100% prawda
Ale gdy zmieniałem zawieszenie na gwint czyli nowe sporotowe amory plus krótsze twardsze sprężynu i nagwintowana tuleja regulacyjna to muszę jechać na geometrie? Auto jezdzi tak jak jezdziło

Nie ważne jaka zmiana jest w zawieszeniu, zawsze powinno się przynajmniej spr zbieżność. BMW zaleca ustawienie zbieżności nawet po wymianie seryjnych gratów na nowe takie same. Sam sobie odpowiedz czy trzeba jechać na zbieżność po wymianach jakie zrobiłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...