Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


M20B25 dusi się, nie wkręca na obroty, brak mocy podczas jazdy.


Popek_666

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od czasu zmiany skrzyni z automatycznej na manualną i wymianie pompy paliwa na sprawną (poprzednia padła) mam ogromny problem.

Auto podczas rozpędzania nie wkręca się na obroty, zamula sie, na 2gim biegu ciężko mu dojść w ogóle do odcinki (wcześniej bez problemu).

Myślałem że druga pompa się kończy, bo kupiłem używkę, ale zmieniłem na Walbro GSS341 i niestety jest to samo.

Na pierwszym biegu dojdzie do odcinki natomiast ma momenty gdzie go przymuli, przydlawi i leci dalej. Jakby mu brakowało paliwa przy wyższych obrotach albo tracił zapłon...

Dodam, że dzieje się to tylko podczas jazdy, na postoju bez problemu chodzi do odcięcia i szybko wkręca się na obroty (koło zamachowe odchudzone z 8.5 na 6.5kg).

Napiszę może co zrobiłem, łatwiej będzie zdiagnozować co pominąłem:

- filtr paliwa nowy

- kopułka, palec przeczyszczone

- kable WN sprawdzone wszystkie pokazują od 5,5-5,8 kOhma oprócz kabla cewki który pokazuje 1,5 kOhma

- myślałem, że to czujnik położenia wału, ale na pinie 1i2 pokazuje 550Ohm, a po podgrzaniu nic się nie dzieje niedobrego oprócz wzrastania rezystancji.

- dolot uszczelniony (inaczej również działoby się to na postoju)

- zawory regulowane

Szczerze brakuje mi pomysłów i dlaczego tak mu ciężko wkręcić się na obroty pod obciążeniem a na postoju jest ok ??

Ktoś miał podobny problem?? Co to może być: regulator ciśnienia paliwa (gdzieś wyczytałem że wersja automat miała 2.5bar a powinien być 3bar normalnie), wtryski, impulsator na 6stym kablu WN, kable wn, kopułka, przepływka? Rozrząd ma 65tys przejechane, może byc już zużyty i takie akcje się dzieją?

Dlaczego na postoju sie dobrze wkręca? Przed zmianą skrzyni ładnie szedł na każdym biegu... Miał moc, a teraz? Max 90KM

Pomocy, brak pomysłu i szkoda pieniedzy żeby wymieniać pokolei części które pewnie w większości są wporządku!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, ze znalazłem winowajcę... Gaz mi kilka razy strzelił i zaczął falować na wolnych. Skręciłem sprężynę o 4 ząbki i chyba za mocno naciągnąłem sprężynę przez co przepływomierz pokazywał złe wartości i źle dobierał mieszankę. Ale za to równo chodził na wolnych, teraz popuściłem sprężynę i faluje na wolnych ale już go nie muli w takim stopniu jak wczesniej, jest o neibo lepiej. Tam już ktoś musiał kombinować z przepływką, imbus skręcony na maxa. Wie ktoś jak to poprawnie ustawić czy gdzieś się da? Albo czy ktokolwiek miałby pożyczyć przepływkę bo i tak robię konwersję na MAP DET3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...