karen Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Witam wszystkich Imię Kasia, pseudo Karen. Moje całe życie kręci się wokół motoryzacji - miłość do jednośladów zaczęła się od chodzenia na żużel jako dziecko. Później dostałam od rodziców szaloną Yamahę DT50R Jeżdżę na co dzień, do pracy, na uczelnie, wszędzie gdzie się da jeśli pogoda jest do zaakceptowania. Oprócz tego prowadzę bloga motocyklowego i fanpage na facebooku, ale nie jest to FP w stylu "wrzucam najlepsze fotki z sieci" lub też "Lubię zapierdalać", opcjonalnie "Motocykle to moja pasja", tylko po prostu opisuje swoje przygody (wyjazdy na tor, różne sytuacje na drodze, w garażu itd) oraz świat wyścigów motocyklowych (piszę na portalu SportoweFakty.pl o MotoGP, a poza tym jestem akredytowanym fotografem na kilka rund w sezonie MotoGP). Co tam jeszcze... Uczę się mechaniki motocyklowej (w sumie samochodowej też), ale to z zamiłowania, a na co dzień studiuję psychologię Uwielbiam sport pod każdą postacią, spacery z psem mnie relaksują Niedawno, żeby zabić brak znacznych skoków adrenaliny zimą, kupiłam E36 z 1993 roku. To M50B25 ale stroker, po niezłych przeróbkach. Podobno nawet zakuty, ale ja tego nie robiłam, więc nic sobie obciąć nie dam - póki co jest u mnie tydzień. Na budę nie zwracałam szczególnej uwagi, progi trochę zjada ruda i lakier wypłowiał, ale najważniejsza była dla mnie mechanika - zawieszenie nie jest wytłuczone, silnik chodzi pięknie, jest szpera, dyfer suchy. Póki co jedyny wkład to sprzęgło no i zajmę się nią trochę wizualne, bo aż razi w oczy Kupiona jako typowy fun car. Jeśli chodzi o wyposażenie to lepsze niż w moim Fordzie z 2002 - komputer pokładowy, elektryczne szyby, podgrzewanie foteli, szyber, skóry i co dziwne wszystko działa Audio też całkiem zacne, bo z tyłu tuba JVC wraz ze wzmacniaczem. To chyba tyle na razie Do zobaczenia na drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...