Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Szarpanie przy zmianie biegu na wysokich obrotach


mshboss

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Jestem nowy, szukałem podobnego tematu ale nie wyczerpały moich pytań.

BMW E36 318is coupe '93 - podczas szybkiej jazdy kiedy zmieniam szybko biegi (szybko puszcze sprzęgło) czuć szarpniecie z tyłu jakby dyfer miał luzy lub krzyżak. Tylko nie jestem pewien. Takie coś ma miejsce tylko wtedy jak daje w palnik i szybko wrzucam następny bieg, przy spokojnej jeździe tego zjawiska nie ma.

Dodam że nic nie słychać szczególnego jedynie co to przy ruszaniu kiedy puszczam sprzęgło i dodaje gazu to jest takie pukniecie w okolicy skrzyni lecz tutaj obstawiam sprzęgło bo juz się kończy.

Wiec Panowie proszę o porady, może mieliście podobnie? Jakie elementy odpowiadają za luzy (bo na to mi wygląda) przy wale napędowym/dyferencjale/polosiach (podpora wału wiem, ale nie wydaje mi się ze to ona)

Proszę o wyrozumiałość, jest to moje drugie BMW ale staram się je robić samemu oraz chce je przywrócić do czasów świetności. Pozdrawiam.

Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...