Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Opłacalność Anglika


Xaime91

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko. Z racji ze moj motur albo wymaga remontu albo swapa. Mam na oku e46 323 angola srebrna, coupe, szare skóry elektryczne z pamiecia, 2.5 170km i to dosłwnie pod samym nosem !! Cena 5900. Ile wg was jestem w stanie odzyskać z tego jak wyjme sobie swap ? Czyli zawias, hamulce, wnetrze cale, elementy nadwozia na sprzedaz. Dostane za te graty okolo 2-3 tyś ?? Oczywiście jest w calosci autko.

Licze na szybką pomoc ! :)

TAPNIĘTE Z MOJEGO GALAXY NOTE 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie żeby dobrze na tym wyjsc musial bym dostac za graty ze swojego i tego angola z 7.5- 8tyś zeby z hajsem za robocizne swapa byc na zero. To raczej mało realne. I tak teraz mysle czy nie lepiej moze zakupic tylko motor, i wtedy by wsio wyszło okolo 5 tyś ? Mętlik mam w głowie straszny. Hmm

TAPNIĘTE Z MOJEGO GALAXY NOTE 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można na to patrzeć z dwóch stron.

Jedna to po kupić  UK i srubka podkładka osłonka jak fabryka kazała zrobić bo wszystko będziesz miał.

Druga to kupić silnik i składać oraz dokupywać manele a i tak czegoś nie kupisz na 100% procent.

Może skrzynia dyfer lepszy jak wszystko na zewnątrz i masz gdzie kręcić to bym w to wszedł.

Ja naprzyklad potrzebuje do e46  koła 16-17 ( lato ), nerki i maskę schqarz wiec drugiego klienta masz na towar którego jeszcze nie kupiłeś :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli chodzi o jazdę UK w PL mówisz ze fuu to pewnie nie jezdziles.

Ja jeździłem i ok oczywiście i myślę że jak kiedyś sprzedam swoja to kupię raczej ładne UK bo tanszo o 50% są.

Oczywiscie pod makiem pół samochodu przechodzisz po pasze ale coś za coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są 18" z dobrymi oponami. Kolor jest titansilber chyba.

TAPNIĘTE Z MOJEGO GALAXY NOTE 4


Generalnie postawic na podworku i rozbierac na biezaco dla chetnego klienta to nie problem bo mam gdzie postawic. Najwazniejsze zeby sprzedac to wszystko w + - pol roku, i zeby z tych gratów zwrocil sie zakup i oplacenie przekładki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie podszybie przód, uszczelka tylnej szyby, halogeny przod, lampy tyl od cofania, pokrywa silnika plastikowa mniejsza. Zabudowa bagaznika lewa, pół osie, dwumas. Pod warunkiem ze podpasuje do mojego 323ci i bedzie w zadowalajacym mnie stanie. Maska przod ale to na 50%

Wysłane z mojego LG-D410 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec zakladam ze kupuje go za ~ 5300. 

Do siebie zabieram silnik, skrzynie, dyfer, dwumas sprzeglo- w zaleznosci czy moje beda wymagac wymiany i czy angielskie beda w lepszym stanie niz moje. Jesli nie tez idą na sell.

To co zostalo ( wszystko z zew. Srodek, koła, hamulce itp) oszacowalem ze bardzo z grubsza sprzedaje za ~ 3tyś 

Wiec 2300 mnie kosztuje to co chce zabrac do siebie. + plus koszt przekładki  ok + - 2tyś. 

 A do sprzedania jeszcze moj silnik i osprzet. ~ 1tyś. 

Wchodzilibyście byście w to ? 

Czy szukac silnika 2.8 z osprzętem do swapa + przekładka koszty wyjda w okolicy 5tys pewnie. 

Pol nocy kuzwa nie spalem :(

Moze złe kalkulacje zrobilem ? ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...