mmaarrcciinn Opublikowano 29 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 (edytowane) Witam, mam nadzieję że opiszę sprawnie mój problem. Otóż od chyba 3 dni przednie światła (żarniki ksenonowe) zaczęły mi mrugać po paru chwilach od rozruchu silnika. Wcześniej nic się nie działo, jak zaczęło to myślę, żarniki.... Wymieniłem na nowe i jest to samo, sprawdziłem też na odłączonych przetwornicach i wsadzonej normalnej żarówce i też miga ale dużo dużo mniej to widać prawie nic, na zarnikach to porażka.. na zgaszonym silniku jest ok, przy wyższych obrotach migają bardziej. Ale gdy stoję w miejscu na luzie, silnik pracuje i gdy WŁĄCZE grzanie d***y lub szyby to na sekundę lub dwie przestają migać i zaraz znowu zaczynają, dodam jeszcze że obroty nie spadają ani nic z tych rzeczy, ładowanie sprawdzałem mam 14,7. Tylko nie sprawdzałem prądu wychodzącego na żarówkę w momencie kiedy miga. I teraz pytanie, czy jest to wina regulatora na alternatorze??? W podsufitce z tego co zauważyłem też lekko pomryguje. Z tyłu na żadnym świetle tego nie zaobserwowałem lub może tego nie widać tak mocno. Edytowane 29 Października 2017 przez mmaarrcciinn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 29 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Jak dla mnie regulator napięcia w alternatorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 29 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 A wiesz może czy dużo grzebania żeby go wymienić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 29 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Też na niego stawiałem no ale może ktoś jakieś przejścia miał i się podzieli.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 29 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Trzeba wyjąć alternator, a jak do tego się dochodzi w E60 najkrótszą drogą to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 29 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Myślałem że obejdzie się bez wyciągania alternatora bo niby widać z jego tyłu coś co myślę że jest regulatorem napięcia. Poczekam może ktoś zajrzy i podzieli się jeszcze zdaniem. Dzięki za odpowiedź Pawel4freak? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Taki efekt będIesz miał niekoniecznie przez uszkodzony regulator. Miałem podobne objawy i u mnie był to koniec szczotek - były już na tyle wysunięte że kontakt był ale 1/6 powierzchni przylegania :-) więc napięcie niby było ale prądu nie za wiele :-). Jaki masz tam silnik i ile przebiegu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 30 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 2.2 280 000tys. Ale jeśli cokolwiek włączam to obroty w żadnym stopniu nie spadają... Nie ma żadnego objawu spadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 29 minut temu, efendi napisał: Miałem podobne objawy i u mnie był to koniec szczotek Szczotki są w regulatorze nowym. Wywalając na zewnątrz cały alternator (robiąc to samemu) wymienił bym regulator od razu żeby mieć spokój. @mmaarrcciinn https://www.google.pl/search?safe=off&client=firefox-b-ab&dcr=0&q=naprawa+alternatorów+muchobór+mały&npsic=0&rflfq=1&rlha=0&rllag=51112762,16962050,794&tbm=lcl&ved=0ahUKEwizu5uuhJjXAhVmYZoKHQnWAeMQtgMIKQ&tbs=lrf:!2m1!1e2!2m1!1e3!3sIAE,lf:1,lf_ui:2&rldoc=1#rlfi=hd:;si:2944224628503185189;mv:!1m3!1d2616.0177597858737!2d16.9728464330899!3d51.10635194057951!3m2!1i955!2i802!4f13.1 Namiar na sprawdzony serwis elektryki i regeneracji alternatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Wiem, wiem - ja przelutowalem same szczotki. Kupiłem nowe BOSCHa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Dodam jeszcze że ładowanie też jest bardzo dobre. Do wymiany będę miał przed zimą akumulator bo daje delikatne objawy jak teraz stoi 2,3 dni. Myślicie że wymiana regulatora napięcia wyeliminuje ten problem? Miga mi tylko na zarnikach i żarówce ledowej w podsufitce ... Mam tu sklep motoryzacyjny, pytałem o regulator i powiedział że mogą mieć jak powiedział "oryginalny" Boscha za 110pln... Więc zmienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 4 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Regulator napięcia wymienia się bez demontażu alternatora. Robiłem to kilka dni temu godzina roboty i zrobione. Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Stifler myślisz że wymiana regulatora mi pomoże? W sumie 110 majątek nie jest a może pomoże a będę wiedział... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 4 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Ciężko mi powiedzieć czy pomoże. Ja mam problem ze rano auto wyrzuca błędy całą masę i po chwili znikają i auto odpala. Też wymieniłem regulator napięcia ale nie pomogło. Jedyne co to ustabilizowalo się ładowanie. Moje szczotki wyglądały już strasznie. Zastanawia mnie cena tego regulatora. Dosyć mała. Ja mam valeo i kosztował mnie 230zl. Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 4 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Pierdziele wymieniaj zwłaszcza jak nie trzeba wyciągać go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Sęk w tym że jak pisałem, ładowanie mam lux.... Elektryk obejrzał i nie wie powiedział że musi wziąć auto i pomierzyć głębiej... No ale dać mu na parę dni i skasuje nie wiadomo za co? Nie ma żadnych objawów że coś jest popsute, tylko ze lampka LEDOWA w podsufitce miga i te żarniki.... I to też nie równo tylko różnie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 A regulator też się zdziwiłem że tylko 110pln i zapewnil mnie że oryginalny Boscha... Chyba jutro zamówię i w poniedziałek będzie. Najwyżej jak nie pomoże to nie będę brał paragonu i mu oddam bo też bym miał taką opcję.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Bo jak nie to, to czego może być wina...........? Na zwykłych żarówkach nie miga. Tzn wiecie, LED i zarniki mają większą czułość czy coś tam nie znam sie.... A na tych zwykłych wolframowych to nie wpływa żadna taka malutka zmiana... I dlatego nie migają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Stifler a klemy na akumulatorze sprawdzałeś??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 4 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Sprawdzałem wszytko wygląda okWysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 4 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 U kumpla migało światło w środku (zwykła żarówka, nie led), ładowanie ok, inpa pokazuje że wszystko ok, ale ona za wolno odświeżała i nie pokazywało że ładowanie falowało. Zmienił regulator ze szczotkami i problem zniknął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Mi normalne żarówki nie widać żeby nawet gram migały.... Zmieniam regulator w poniedziałek lub wtorek i zobaczymy. Dam znać....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 6 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 (edytowane) Panowie..... Wymieniłem ten regulator. Taki sam, nawet numery miał takie same. Ładowanie na tamtym starym miałem ok ale szczotek połowę już nie było. Faktycznie też wszystko zajęło nie więcej jak godzinę. Odpalam go, poczekałem tam minuta dwie bo nowe żarniki niech się rozbujają.... i? Miga dalej!!!!!!!! Teraz na sprawdzeniu tak delikatnie no ale widać w lampie i na wiązce światła!!! Ładowanie sprawdziłem jest ok. Zaraz będę jechał koło 15 km to zobaczę co i jak i akurat się ściemnia. Czemu to miga????? Tym bardziej że nie migało????? chyba zostawię już ten nowy bo szczotki są całe to będę miał na dłużej no ale co dalej..... Edytowane 6 Listopada 2017 przez mmaarrcciinn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 6 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Jeszcze jedno, ta wtyczka która wchodzi w regulator do czego służy? Wie ktoś? Bo jak go zamontowałem to zapomniałem jej podpiąć i odpaliłem bez niej, sprawdziłem ładowanie i było.... Za co ona odpowiada? Może bym bez niej wsadzonej zobaczył czy nie drga? Bo na początku nie drgalo jak było bez niej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 6 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Panowie znów ja... Nie wiem czy to z pomocą tego czy nie ale nie migają mi chyba już te światła ... Czy może to być wina akumulatora??? Mam prawie na wykończeniu, mam sprawnosci jego 77% a elektryk mówił że przy 65 się już wywala, a dziś zrobiłem tak: odłączyłem kabelek od klemy ibs ten który idzie z minusa do plusa, rozpiąłem go. Z tego co wiem to ta klema zbiera informacje z aku i wysyla do alternatora. Więc może to była wina aku że był słaby i wariowalo coś? A po rozpięciu kabelka nie daje info... Tylko jakie są konsekwencje jazdy z rozpiętym tym kabelkiem? Jeśli było by to wina tego to wymieniam akumulator na nowy, potem go "adaptuje" w kompie następnie podłączam kabelek i git tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.