Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


[m54b30] bogata mieszanka


mundi88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
mam pytanie co może być przyczyna bogatej mieszanki?
wymieniłem:
-pompe paliwa

-filtr paliwa

-sprawdzałem wtryski (7% różnicy miedzy najlepszym)
- przepływka nowa Bremi
-świece nowe Delphi irydowe

-cewki nowe
-DISA nowa
-czujnik wałka rozrządu wydech

wypada zapłon przy 6 tys obrótów na 5 cyl czasami dojdzie jeszcze 4 lub 6 (czyli bank 2) i zawsze na tym banku jest bogata mieszanka według korekt
kompresja 12,5 bar na letnim. oprócz wydania zapłonu(tylko przy dreptaniu do końca) brak błedów. dodam jeszcze ze lekko czuc drzenie silnika jak jest zimny i nie osiągnie 40 st później chodzi już normalnie. brak mocy ma się wrażenie ze go cos trzyma. spalanie 9-15 l.
-sondy ok
-czujniki temp pokazuja właściwa temperaturę na zimnym i ciepłym

Lewe powietrze? czy przypadkie przy lewym powietrzu nie była by uboga mieszanka?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błedów od sond sa tylko w shadow memory ale podobno tym się nie przejmować. przy dodawaniu i odejmowania sondy działają zmieniają parametry przed kat jak i za. zamieniałem miejscami przed katem żeby zobaczyć czy ta na bank 2 nie daje złym pomiarów ale po zmianie nadal na bank 2 pokazuje ze bogata mieszanka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś ciśnienia na katach? Może kat na 2 banku jest już przytkany? Pirometrem sprawdzaj temp katów na wyjściu - porównuj między obyma - tylko to trzeba szybko bo się temp wyrównuje przez masę grzewczą blachy. Jakie wartości mają długie korekty na 1 i 2 banku? DISA nowa ale czy działa - sprawdzałeś?

Edytowane przez pidey
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem jak tutaj

I było ok ciśnienie przy 2500 skończyło na chwilę na 2 psi i spadli w okolice 0 psi.

Disa działa tzn trzyma ciśnienie i błędów nie wywala. Co do testu z temperaturą to nie jestem w stanie sprawdzić pirometrem jaka jest temperaturą ponieważ brakuje pomocnika. Ale jak przegonie auto to przy schodzeniu z obrotów słychać jakby coś się trzaski pod autem. Nie wiem czy to pęknięty kat ale jest to tylko po przegonieniu i jak chwilę pojadę spokojniej to już jest znow cichutko. Obstawialem któraś osłonę termiczną ale wszystkie są sztywne, mały luz mają tylko uszczelki kolektora a dokładnie jego osłony i to je obstawialem że wydają taki dźwięk jak się nagrzeje. Co do korekt to poniżej screen a dokładniej zdjęcie. Na nieodpalonym silniku.

20180724_205704.jpg

Edytowane przez mundi88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...