Gość Mordulec

Maxbimmer w Plenerze - Spot BMW - Karpacz 13-15 czerwca 2008

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mordulec
A jeśli chodzi o to postaram się znaleźć domek blisko pola namiotowego Pozdrawiam

No wiec własnie jak juz to poszukajcie czegos blisko , zeby nie trzeba było po

taksówke dzwonic bmw_beer :drunk: :gril:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jeśli chodzi o to postaram się znaleźć domek blisko pola namiotowego Pozdrawiam

No wiec własnie jak juz to poszukajcie czegos blisko , zeby nie trzeba było po

taksówke dzwonic bmw_beer :drunk: :gril:

Dzwoniłem dziś do właściciela tego drewnianego domku przy kempingu.Domek jest 10 minut piechotą od Pola namiotowego.Facet chce 600 zł za wynajęcie całości od piątku do niedzieli.Miejsc jest na 8 osób.Podobno ktoś z MAXBIMMERA juz się z nim kontaktował i pytał o wynajem ale do tej pory nie dał mu znać.A termin wyjazdu jest juz ustalony...więc pytanko - ktoś reflektuje na nocleg w tym domku? 600 zł na 8 osób wychodzi po 75 zł.Wygląda to całkiem przyjemnie i co ważne jest tam ogrodzony parking.Więc jeśli są jakieś osoby chętnie proszę o jak najszybszą odpowiedź by zarezerwować ten domek.Termin jest wolny,dziś dzwoniłem do faceta.Jest właścicielem tez tego pola namiotowego o którym mowa w poście.Więc jeśli macie jakies plany odnośnie tego domku dajcie znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja moge powiedziec ze jade juz na 70% szkoła sie zkonczy wiec wolne $ :mrgreen: $ tez bedzie jest jednak :ale" nie mam transportu jak zwykle :( jak sie dowiedziałem to na moje piekne e30 jeszcze musze poczekac. :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podobno ktoś z MAXBIMMERA juz się z nim kontaktował i pytał o wynajem ale do tej pory nie dał mu znać

Na 100% dzwonił tam Piotr Gackowski, rozmawiałem z Nim o tym. Z jego strony będą 3 osoby więc macie już w sumie 5. Najlepiej pisz do niego na PW, rzadko jest na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
le" nie mam transportu jak zwykle :(
bedzie troche autek z wrock lecialo , mysle ze nie bedzie z tym problemu jak nie bedzies mial za duzo bagazu ;)

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja domek chętnie, ale juz zarezerwowałem pokój w Stokrotce. z czego mi wiadomo to tez jest 10 minut spacerkiem od tego pola namiotowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż jeśli nie wypali z tym domkiem to pewnie nie będę niczego rezerwował tylko poszukam czekoś na miejscu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż, przechodzimy do częscie mniej przyjemniej, a mianowicie prosiłabym o wpłacanie zaliczek 8) Kwotę w wysokości 40 zł (niezależnie od ilości osób w namiocie) prosze wpłacać na moje konto

10-1060-0076-0000-3040-0206-5714

Paulina Wróbel

ul.Połbina 1G/6

54-151 Wrocław

Jednocześnie proszę aby w tytule przelewu umieszczać nick z forum i nazwę KARPACZ np Pola Karpacz, znacznie ułatwi mi to odszyfrofywanie przelewów :wink:

Informację o wpłatach będę oczywiście umieszczała na forum, tak aby każdy mógł kontrolowac, czy pieniążki doszły happy_bmw

Pieniądze zbieramy do 10 maja .Jeżeli ktoś z różnych przyczyn, nie może wpłacić zaliczki do 10 maja, a chce jechać, to bardzo proszę o informacje na PW :)

W razie wątpliwości proszę pytać <bmw_3>

bmw_beer :drunk: :party:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec

LISTA:

1. Pola & Mordulec - piątek

2. Katarzyłka & Kosa - piątek

3. Madziulka & Krzysiek - piątek

4. Paula & Patryk (zależnie od egzaminów piątek lub sobota po południu)

5. Madzia & Dziki - sobota

6. Ela & PIT- piątek

7. Karolina & Paweł - (zależnie od pracy)

8. Paulinka (może) & Patryk

9.leszek&jadzia

10.Seba & Daga

11.Bartoszek & Katarina

12.Niedzwiedz& ... (w trakcie poszukiwań )

13.Rafałs & (ktoś jeszcze) na 80%

14.El_banano (&.....)? 75% zależnie od szkoły

15.harry71 (&....) ?? 60% zależy od pracy

16.Alaszi (&...) ? 50% moze juz swoim E-30

17.Piotr Gackowski+żona+córka

18.Forest & Sylwia & Brzoza (ten ostatni nie wiem na 100%)

38 osób

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawiają się pierwsze wpłaty :drunk:

1.E-36 Paweł 40 zł

2.Mordulec 40 zł

<bmw_3> happy_bmw

Ps.Wpłacają tylko Ci, którzy śpią w namiotach :) Jeden namiot-jedna wpłata <bmw_3>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jeśli chodzi o to postaram się znaleźć domek blisko pola namiotowego Pozdrawiam

No wiec własnie jak juz to poszukajcie czegos blisko , zeby nie trzeba było po

taksówke dzwonic bmw_beer :drunk: :gril:

Dzwoniłem dziś do właściciela tego drewnianego domku przy kempingu.Domek jest 10 minut piechotą od Pola namiotowego.Facet chce 600 zł za wynajęcie całości od piątku do niedzieli.Miejsc jest na 8 osób.Podobno ktoś z MAXBIMMERA juz się z nim kontaktował i pytał o wynajem ale do tej pory nie dał mu znać.A termin wyjazdu jest juz ustalony...więc pytanko - ktoś reflektuje na nocleg w tym domku? 600 zł na 8 osób wychodzi po 75 zł.Wygląda to całkiem przyjemnie i co ważne jest tam ogrodzony parking.Więc jeśli są jakieś osoby chętnie proszę o jak najszybszą odpowiedź by zarezerwować ten domek.Termin jest wolny,dziś dzwoniłem do faceta.Jest właścicielem tez tego pola namiotowego o którym mowa w poście.Więc jeśli macie jakies plany odnośnie tego domku dajcie znać.

witam dopisuje się do listy+1osoba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LISTA:

1. Pola & Mordulec - piątek

2. Katarzyłka & Kosa - piątek

3. Madziulka & Krzysiek - piątek

4. Paula & Patryk (zależnie od egzaminów piątek lub sobota po południu)

5. Madzia & Dziki - sobota

6. Ela & PIT- piątek

7. Karolina & Paweł - (zależnie od pracy)

8. Paulinka (może) & Patryk

9.leszek&jadzia

10.Seba & Daga

11.Bartoszek & Katarina

12.Niedzwiedz& ... (w trakcie poszukiwań )

13.Rafałs & (ktoś jeszcze) na 80%

14.El_banano (&.....)? 75% zależnie od szkoły

15.harry71 (&....) ?? 60% zależy od pracy

16.Alaszi (&...) ? 50% moze juz swoim E-30

17.Piotr Gackowski+żona+córka

18.Forest & Sylwia & Brzoza (ten ostatni nie wiem na 100%)

19.Carlos + Ira + Tadziu + Magda

42 osoby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam dopisuje się do listy+1osoba

Leszek skontaktuję się dziś z Piotrem Gackowskim który dzwonił do właściciela domku i dam Ci znac.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.E-36 Paweł 40 zł

2.Mordulec 40 zł

3.Carlos 40 zł

:drunk: :gril: :party:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pałkosz1

--------------------------------------------------------------------------------

LISTA:

1. Pola & Mordulec - piątek

2. Katarzyłka & Kosa - piątek

3. Madziulka & Krzysiek - piątek

4. Paula & Patryk (zależnie od egzaminów piątek lub sobota po południu)

5. Madzia & Dziki - sobota

6. Ela & PIT- piątek

7. Karolina & Paweł - (zależnie od pracy)

8. Paulinka (może) & Patryk

9.leszek&jadzia

10.Seba & Daga

11.Bartoszek & Katarina

12.Niedzwiedz& ... (w trakcie poszukiwań )

13.Rafałs & (ktoś jeszcze) na 80%

14.El_banano (&.....)? 75% zależnie od szkoły

15.harry71 (&....) ?? 60% zależy od pracy

16.Alaszi (&...) ? 50% moze juz swoim E-30

17.Piotr Gackowski+żona+córka

18.Forest & Sylwia & Brzoza (ten ostatni nie wiem na 100%)

19.Carlos + Ira + Tadziu + Magda

20 Palkosz1+zonka (jak robota pozwoli to w piatek) ale raczej domek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
20 Palkosz1+zonka (jak robota pozwoli to w piatek) ale raczej domek

Ja tylko przypomne ze lista dotyczy zakwaterowania na polu namiotowym , jesli ktos

chce spac w domku , musi niestety zaklepac to we własnym zakresie , najlepiej

skontaktuj się z Piotrem Gackowskim on chyba rezerwował tam domek i brakowało

kilku osób do kompletu jak cos to do niego na PW :wink:

Taka prośba jesli ktos się wpisał na liste to prosilibysmy o wpłacanie kwoty 40zł

mniej więcej do 10 maja ponieważ chcemy w okolicach 15 maja wpłacic zaliczke

włascicielowi kempingu i dokładnie podac liczbe osób ktora z nami jedzie :wink:

LISTA:

1. Pola & Mordulec - piątek

2. Katarzyłka & Kosa - piątek

3. Madziulka & Krzysiek - piątek

4. Paula & Patryk (zależnie od egzaminów piątek lub sobota po południu)

5. Madzia & Dziki - sobota

6. Ela & PIT- piątek

7. Karolina & Paweł - (zależnie od pracy)

8. Paulinka (może) & Patryk

9.leszek&jadzia

10.Seba & Daga

11.Bartoszek & Katarina

12.Niedzwiedz& ... (w trakcie poszukiwań )

13.Rafałs & (ktoś jeszcze) na 80%

14.El_banano (&.....)? 75% zależnie od szkoły

15.harry71 (&....) ?? 60% zależy od pracy

16.Alaszi (&...) ? 50% moze juz swoim E-30

17.Piotr Gackowski+żona+córka

18.Forest & Sylwia & Brzoza (ten ostatni nie wiem na 100%)

19.Carlos + Ira + Tadziu + Magda

20 Palkosz1+zonka (jak robota pozwoli to w piatek) ale raczej domek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mapytanie jesli ktos nie nalezy do waszego klubu ,to mozne tez z wami wybierac sie na takie spoty :!: happy_bmw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pałkosz1

A jak wygląda sprawa z przyczepka campingową. W kolumnie troche kulawo bym wyglądał??? :oops:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
mapytanie jesli ktos nie nalezy do waszego klubu ,to mozne tez z wami wybierac sie na takie spoty

1.Dopisz się do listy

2.Wpłac 40zł

3.I jedziesz z nami

:gril: bmw_beer

A jak wygląda sprawa z przyczepka campingową. W kolumnie troche kulawo bym wyglądał???

Hehe jak cos to chyba nie ma problemu z zaparkowaniem w osrodku przyczepki :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 Palkosz1+zonka (jak robota pozwoli to w piatek) ale raczej domek

Ja tylko przypomne ze lista dotyczy zakwaterowania na polu namiotowym , jesli ktos

chce spac w domku , musi niestety zaklepac to we własnym zakresie , najlepiej

skontaktuj się z Piotrem Gackowskim on chyba rezerwował tam domek i brakowało

kilku osób do kompletu jak cos to do niego na PW :wink:

Taka prośba jesli ktos się wpisał na liste to prosilibysmy o wpłacanie kwoty 40zł

mniej więcej do 10 maja ponieważ chcemy w okolicach 15 maja wpłacic zaliczke

włascicielowi kempingu i dokładnie podac liczbe osób ktora z nami jedzie :wink:

LISTA:

1. Pola & Mordulec - piątek

2. Katarzyłka & Kosa - piątek

3. Madziulka & Krzysiek - piątek

4. Paula & Patryk (zależnie od egzaminów piątek lub sobota po południu)

5. Madzia & Dziki - sobota

6. Ela & PIT- piątek

7. Karolina & Paweł - (zależnie od pracy)

8. Paulinka (może) & Patryk

9.leszek&jadzia

10.Seba & Daga

11.Bartoszek & Katarina

12.Niedzwiedz& ... (w trakcie poszukiwań )

13.Rafałs & (ktoś jeszcze) na 80%

14.El_banano (&.....)? 75% zależnie od szkoły

15.harry71 (&....) ?? 60% zależy od pracy

16.Alaszi (&...) ? 50% moze juz swoim E-30

17.Piotr Gackowski+żona+córka

18.Forest & Sylwia & Brzoza (ten ostatni nie wiem na 100%)

19.Carlos + Ira + Tadziu + Magda

20 Palkosz1+zonka (jak robota pozwoli to w piatek) ale raczej domek

21.sliwa+marta

[ Dodano: 3 Maj 08, 10:43 ]

a komu mam przekazac pieniadze na zaliczke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
No cóż, przechodzimy do częscie mniej przyjemniej, a mianowicie prosiłabym o wpłacanie zaliczek 8) Kwotę w wysokości 40 zł (niezależnie od ilości osób w namiocie) prosze wpłacać na moje konto

10-1060-0076-0000-3040-0206-5714

Paulina Wróbel

ul.Połbina 1G/6

54-151 Wrocław

Jednocześnie proszę aby w tytule przelewu umieszczać nick z forum i nazwę KARPACZ np Pola Karpacz, znacznie ułatwi mi to odszyfrofywanie przelewów :wink:

Informację o wpłatach będę oczywiście umieszczała na forum, tak aby każdy mógł kontrolowac, czy pieniążki doszły happy_bmw

Pieniądze zbieramy do 10 maja .Jeżeli ktoś z różnych przyczyn, nie może wpłacić zaliczki do 10 maja, a chce jechać, to bardzo proszę o informacje na PW :)

W razie wątpliwości proszę pytać <bmw_3>

bmw_beer :drunk: :party:

[ Dodano: 3 Maj 08, 11:16 ]

LISTA:

1. Pola & Mordulec - piątek

2. Katarzyłka & Kosa - piątek

3. Madziulka & Krzysiek - piątek

4. Paula & Patryk (zależnie od egzaminów piątek lub sobota po południu)

5. Madzia & Dziki - sobota

6. Ela & PIT- piątek

7. Karolina & Paweł - (zależnie od pracy)

8. Paulinka (może) & Patryk

9.leszek&jadzia

10.Seba & Daga

11.Bartoszek & Katarina

12.Niedzwiedz& ... (w trakcie poszukiwań )

13.Rafałs & (ktoś jeszcze) na 80%

14.El_banano (&.....)? 75% zależnie od szkoły

15.harry71 (&....) ?? 60% zależy od pracy

16.Alaszi (&...) ? 50% moze juz swoim E-30

17.Piotr Gackowski+żona+córka

18.Forest & Sylwia & Brzoza (ten ostatni nie wiem na 100%)

19.Carlos + Ira + Tadziu + Magda

20 Palkosz1+zonka (jak robota pozwoli to w piatek) ale raczej domek

21.sliwa+marta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziekuje za informacje i pozdrawiam <bmw_2>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak wygląda sprawa z przyczepka campingową. W kolumnie troche kulawo bym wyglądał??? :oops:

też się nad tym zastanawiam ale myślę że na dwa dni to sie nie opłaca...

a poza tym z przyczepą góra 70km/h a kolumna pewnie szybciej by chciała :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przypominam o zaliczkach, prosze o aktualna liste tych ktorzy wplacili

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.E-36 Paweł 40 zł

2.Mordulec 40 zł

3.Carlos 40 zł

4.El_banano 40zl

5.Krzysiek 40zl :gril:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.