Kosa Opublikowano 2 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 i jak tam woz :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 OK, jestem. Po piersze Kosa dzieki za help bmw_beer Fure kupilem. Pare mankamentow, typu linki w elektrycznych szybach z przodu strzelone (od pasazera slychac jak silnik dziala, ale szyba ani rusz..), od kierowcy jak zajechalismy, cos strzelilo i szyba lekko opadla. Fakt, ze samochod stal na mrozie od paru tygodni. Skrytka opada. Sa to duperele, ale sa. jedynym dla mnie duzym minusem, to ze nie ma kontroli trakcji. No, ale sie skusilem. Blacha w bardzo dobrym stanie. Brak rdzy, nawet przy klapie od wlewu czysciutko. W srodku biedno, znaczy welur. Ale skory mozna ladne dokupic. Klima jest. 3 litrowa V8 dosc ladnie chodzi. Skrzynia zmienia biegi plynie, no i kolorek piekny. Grafitowy metalic, ciemny. No ale ten ASC.. Samochod byl wystawiony za 5800, puscil za 5300. Wiec mozna zaryzykowac za taka kase, bo kasy troche zostalo po coupe, ktora mozna wlozyc i zrobic naprawde ladna furke. Ale no nie jest gwozdz programu.. juz zaczynam sie gotowac.. Wiecie jaki jest przyklad najwiekszego ku...a, je.....go pecha, z jakim mozna byloby sie kiedykolwiek spotkac? kiedy kupujesz samochod 200km od domu, z 1 kluczykiem, fura wrfaca na lawecie (spoznilismy sie o godz zeby zarejestrowac go po niemieckiej stronie..), i kiedy wracasz do Wrocka padniety po podrozy 400km (jadac gowniana tigra na letnich oponach w sniezycy) i zdajesz sobie sprawe, ze kluczyki od zakupionej BMW wypadly ci z kieszeni jak wyszedles cos przegryzc na stacji benzynowej 160km od Wrocka. Po prostu rece mi opadly. Zajechalismy a kieszen pusta. No i kupa. nie wiem co teraz. Dzwonilem do Brodera ws kluczykow. ma ladne, ale w mojej jest imobilizer i nie wiem jak sie za to zabrac. Jakies pomysly? TO sie nazywa pech, co? <bmw_4> <bmw_4> <bmw_4> <bmw_4> [ Dodano: 3 Styczeń 09, 12:33 ] a czy takie kluczyki sa jedynym wyjsciem? Poniewaz maja imobilizory? http://moto.allegro.pl/item503740396_nowy_kluczyk_immo_pilot_315_mhz_do_bmw.html czy takie pod imobilizory? http://moto.allegro.pl/item521203207_nowy_kluczyk_pod_immobilizer_i_pilota_bmw.html czy same klucze? http://moto.allegro.pl/item518734934_bmw_e36_e39_e34_e32_z3_sterownik_kluczyk_bmw.html Nie mam pojecia jak sie za to wziac, bo nie wiem czy imobilizery mozna tak ot rozlaczyc, czy zgrac bez problemu z innym kluczykiem.. Jesli ktokolwiek ma jakas rade lub pomysly, to bylbym wdzieczny. pozdro. [ Dodano: 3 Styczeń 09, 20:40 ] Juz wszystko wiadomo. W serwisie takie cacko z imobilizerem 520zl za kluczyk z centralnym, i 300zl zeby go uaktywnic. Drugi kluczyk (bez centralnego) 120zl. A we Wrocku zeby rozkodowac imobilizer 600zl. Wiec nie pozostaje nic innego niz sie po prostu uwalic bmw_beer bmw_beer :drunk: :drunk: bmw_beer :drunk: Jak sprawe zalatwie to sie wreszcie pochwale te furka z piekla... :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_drops Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Albo już śpię albo nie kumam po co Ci klucz jak nie masz z czego dorobić :?: tak czy inaczej gratuluje zakupu <bmw_2> <bmw_3> Co do klucza podjedź do tesco na długą to punktu z kluczami i spytaj się co najlepiej zrobić (immo też robią tylko nie wiem czy w takiej beemce). Ewentualnie Robak na kurkowej może coś pomoże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Jest koles w hali targowej. Slyszalem ze chlopaki naprawde w temacie. Daje im pusty klucz i zamek od drzwi i klucz do zamka zrobia. Do odbioru w tym samym dniu. Tak ot gdyby ktos potrzebowal kiedys do nich kontakt: 71 343 84 57, wew 10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_drops Opublikowano 4 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 podjedź kiedyś tym V8 <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Ja mialem kiedy tak wyslizgany kluczyk ze czasem juz nie moglem go obrocic w stacyjce.Byl tak wyjechany ,ze nie szlo juz z niego dorobic zadnej kopii.pojechalem wiec do hali targowej.co zrobil ten koles?-wsadzil mi jakis drucik do stacyjki,polechtal nim troche po zapadkach,wyciagnal i na podstawie tego drucika dorobil mi kluczyk.Szacun uklon_bmw on jest naprawde dobry.I o ile pamietam to wcale duzo mnie za to nie skroil.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Kurde, to niech przyjedzie, wsadzi drucik do mojej beemki i niech z tego dorobi ze dwa klucze, hehe Pelen szacun. tez slyszalem, ze Koles jest naprawde w temacie. A DJ DROPS, jak tylko odpale bestie, powymieniam oleje, zobacze dokladnie w jakim jest stanie silnik, pozmieniam to i owo (juz skora upatrzona.. :twisted: ), to napewno sie pochwale.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_drops Opublikowano 4 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 jak chcesz sie dowiedzieć w jakim stanie jest silnik to polecam jetronik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Woz jak wymieniasz olej to jedz do warsztatu tam gdzie od razu zdejma Ci miske olejową i niech sprawdzą czy pompa jest dokrecona , bo niestety ale M60 maja tą przypadłosc ze sie sruby odkrecają od pomp oleju -> rozwiazanie montaz tych srubek co są na klej loctite do gwintów albo kupno samohamujących srubek w ASO tak czy siak to pierwsza rzecz jaka jest do zrobienia po kupnie M60tki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Wiem, zapisalem sobie po ostatnim poscie, bo juz wczesniej o tym chyba pisales od razu bede chcial, zeby mi sprawdzili cisnienie w cylindrach itd, zebym wiedzial dokladnie co mam pod ta maska. Sluchajcie, jesli fura byla dobrze eksploatowana, to jaki przebieg moze spokojnie taka osemka na automacie przejechac bez wiekszych problemow? 500, 600 tys? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_drops Opublikowano 4 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 u mnie np. po zakupie wyszło nierównomierne rozpylanie wtryskiwaczy, co do pompy - święta prawda ja miałem śrubki w misce ładnie pływające. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 hehe No koledzy, imobilizera nie bylo, wiec na hali targowej zalatwili sprawe szybko. Bylem w pracy. Zadzwonilem do nich o 11. Koles pojechal do mnie do domu, wymontowal zamek, wzial do pracy, dorobil kluczyk, wrocil do mnie na chate i wmontowal z powrotem. O 14.30 juz bylo zrobione. Tylko podjechalem i zauwazylem, ze akumulator juz kopnal w kalendarz :roll: No ale coz, bylbym zaskoczony gdyby ktos sprzedal fure za 5300zl z nowym akumulatorem. DJ Drops, jak tylko wymienie oleje itd to podjade. Ale daj chwilke, bo nie ma szans, zeby samochod wyjechal ode mnie z garazu bez skory :twisted: [ Dodano: 7 Styczeń 09, 16:41 ] Blachy stan dobry. Silmnik chodzi ladnie, skrzynia zmienia biegi jak po masle. Jest jednak jakis wiekszy wyciek od dolu silnika. Olej gdzies leci ale ponoc za cholere nie mozna tam sie dostac. Rowniez zauwazylem teraz, ze wyswietlacz pod zegarami pokazujacy, ktory bieg jest wlaczony, szwankuje. Jak daje na wsteczny to pokazuje N (czyli pokazuje jakby byl na luzie, a nie R na wstecznym jak powinien). I jakby nie zmienia tryby (mam 2. Przelacznik na S i na A. Nie pokazuje sie nic, jakby cos tam nie dzialalo ak jak powinno). No ale za 5300, kolor piekny, blachy dobre, silnik ladnie chodzi. W srodku nie tak zle (skory zamowione.. :twisted: ), zmieniarka BMW alpine jest. No i ten absolutnie przepiekny dzwiek V8. Nie jest zle.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 9 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Pozwolisz ze sie przytule do Twojego tematu chodzio v8, wlasnie dzis zdjeli mi mala miske i jedna lezala w misce druga wykrecona do polowy trzecia mechanik odkrecil nasadka bez grzechotki , zdjal pokrywy zaworow do wymiany uszczelek okazalo sie ze i niemcy maja w duszy jak cos sprzedaja Tuv waznydo 15 01 2009 kazda swieca zalana olejem na full, jeszcze profilkatyczna wymiana odmy i zacznie kariere na polskich drogach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Pozwolisz ze sie przytule do Twojego tematu chodzio v8, wlasnie dzis zdjeli mi mala miske i jedna lezala w misce druga wykrecona do polowy trzecia mechanik odkrecil nasadka bez grzechotki , zdjal pokrywy zaworow do wymiany uszczelek okazalo sie ze i niemcy maja w duszy jak cos sprzedaja Tuv waznydo 15 01 2009 kazda swieca zalana olejem na full, jeszcze profilkatyczna wymiana odmy i zacznie kariere na polskich drogach. To ja sie tez podobne do tematu , jak juz macie V8 na warsztacie to sprawdzcie od razu stan : -paska wielorowkowego -stan rolek napinacza i prowadzącej -tłumika drgań paska niestety ale tak jak Jareknes napisał niemcy raczej nie lubią wydawac jak cos nie klęka w serwisach i najprawdopodobniej te czesci juz sie nadaja do wymiany warto sprawdzic za jednym razem :wink: rolki lubią sie oddzielic od łożyska w efekcie czego pasek spada i "zawija" sie smigle wentylatora albo na wałku miedzy wiskozą a pompą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_drops Opublikowano 10 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 masz 100% racji - wszystkie rolki (no oprócz klimy, bo mi kasy zabrakło) wymienione tydzień po zakupie, przy okazji reanimacji alternatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Sluchajcie, jesli fura byla dobrze eksploatowana, to jaki przebieg moze spokojnie taka osemka na automacie przejechac bez wiekszych problemow? 500, 600 tys? na innym forum gdzieś mi się o oczy obiło; 760tys... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 woz, jak tam ten nowy nabytek :?: Jakieś fotki w galerie byś wrzucił :!: Nie czekaj, aż ją zrobisz, tylko wklejaj to co masz i dokumentuj to co robisz krok po kroku :!: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Czesc SOWA Sorry za opozniony odzew ale nie bylo mnie w kraju prawie miesiac i dopiero teraz dorwalem sie do kompa. Furka powoli przechodzi male zmiany, ale na razie te najwazniejsze - silnik, zawiecha i zeby wszystko dzialalo. Pozniej sie wezme za wizualne to i owo. Oto foty fury jak wygladal w dniu, kiedy go kupilem. Zadna rewelka, tylko ze blachy byly dobre. Alusy ktore sa, zostana na zimowki, chyba ze ktos bedzie chcial je kupic ale plany juz sa Tam trzeba bedzie troche podlubac przy elektronice, ale ogolnie nie jest zle. Jak cos sie ruszy to sie pochwale <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_drops Opublikowano 13 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 W sumie to tylko skórki brakuje i jakoś tak kierownica mi nie pasuje (tzn. wolę 4-ro ramienną) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Sprawa skorki juz jest prawie zalatwiona Mysle, ze na poczatku przyszlego tygodnia powinna juz chulac Jeszcze hella black mnie kusi, zeby ja zglebic 40/30 i wlozyc tam ladne 17stki. Ktos ma obnizona e34? 40/30 nie bedzie chyba za duzo? <drapie sie po glowie>.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 13 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 ładna ładna no i shadow, BH obowiązkowo, 40/30 również, kierownica bez poduchy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 13 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Zadna rewelka, tylko ze blachy byly dobre jaki skromnis furka piekna a on kreci glowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Zadna rewelka wlasnie pod katem wyposazenia. Czyli zero skory, brak asc, ale jest zdecydowanie potencjal! :twisted: Kolor taki jak ma byc, silnik V8, bedzie dobrze Kosa, poducha powinna byc. Na kierze jest napisane airbag, ale za cholere nie wiem gdzie ona by sie miala miescic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 13 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Kiera jest z poduchą , też taką miałem Jakoś cwaniaczki ją tam zmieścili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel 316 Opublikowano 15 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 dobra pakowna Buńka tylko te felgi:-/ ładne ale czy to nie są 14? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.