Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


e34 530 touring


woz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

OK, jestem. Po piersze Kosa dzieki za help bmw_beer

Fure kupilem. Pare mankamentow, typu linki w elektrycznych szybach z przodu strzelone (od pasazera slychac jak silnik dziala, ale szyba ani rusz..), od kierowcy jak zajechalismy, cos strzelilo i szyba lekko opadla. Fakt, ze samochod stal na mrozie od paru tygodni. Skrytka opada. Sa to duperele, ale sa. jedynym dla mnie duzym minusem, to ze nie ma kontroli trakcji. No, ale sie skusilem. Blacha w bardzo dobrym stanie. Brak rdzy, nawet przy klapie od wlewu czysciutko. W srodku biedno, znaczy welur. Ale skory mozna ladne dokupic. Klima jest. 3 litrowa V8 dosc ladnie chodzi. Skrzynia zmienia biegi plynie, no i kolorek piekny. Grafitowy metalic, ciemny. No ale ten ASC.. :(

Samochod byl wystawiony za 5800, puscil za 5300. Wiec mozna zaryzykowac za taka kase, bo kasy troche zostalo po coupe, ktora mozna wlozyc i zrobic naprawde ladna furke. Ale no nie jest gwozdz programu.. juz zaczynam sie gotowac.. :x:x:x

Wiecie jaki jest przyklad najwiekszego ku...a, je.....go pecha, z jakim mozna byloby sie kiedykolwiek spotkac? kiedy kupujesz samochod 200km od domu, z 1 kluczykiem, fura wrfaca na lawecie (spoznilismy sie o godz zeby zarejestrowac go po niemieckiej stronie..), i kiedy wracasz do Wrocka padniety po podrozy 400km (jadac gowniana tigra na letnich oponach w sniezycy) i zdajesz sobie sprawe, ze kluczyki od zakupionej BMW wypadly ci z kieszeni jak wyszedles cos przegryzc na stacji benzynowej 160km od Wrocka. Po prostu rece mi opadly. Zajechalismy a kieszen pusta. No i kupa. nie wiem co teraz. Dzwonilem do Brodera ws kluczykow. ma ladne, ale w mojej jest imobilizer i nie wiem jak sie za to zabrac. Jakies pomysly?

TO sie nazywa pech, co? <bmw_4> <bmw_4> <bmw_4> <bmw_4>

[ Dodano: 3 Styczeń 09, 12:33 ]

a czy takie kluczyki sa jedynym wyjsciem? Poniewaz maja imobilizory?

http://moto.allegro.pl/item503740396_nowy_kluczyk_immo_pilot_315_mhz_do_bmw.html

czy takie pod imobilizory?

http://moto.allegro.pl/item521203207_nowy_kluczyk_pod_immobilizer_i_pilota_bmw.html

czy same klucze?

http://moto.allegro.pl/item518734934_bmw_e36_e39_e34_e32_z3_sterownik_kluczyk_bmw.html

Nie mam pojecia jak sie za to wziac, bo nie wiem czy imobilizery mozna tak ot rozlaczyc, czy zgrac bez problemu z innym kluczykiem..

Jesli ktokolwiek ma jakas rade lub pomysly, to bylbym wdzieczny.

pozdro.

[ Dodano: 3 Styczeń 09, 20:40 ]

Juz wszystko wiadomo. W serwisie takie cacko z imobilizerem 520zl za kluczyk z centralnym, i 300zl zeby go uaktywnic. Drugi kluczyk (bez centralnego) 120zl. A we Wrocku zeby rozkodowac imobilizer 600zl. Wiec nie pozostaje nic innego niz sie po prostu uwalic bmw_beer bmw_beer :drunk: :drunk: bmw_beer :drunk:

Jak sprawe zalatwie to sie wreszcie pochwale te furka z piekla... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo już śpię albo nie kumam po co Ci klucz jak nie masz z czego dorobić :?: tak czy inaczej gratuluje zakupu <bmw_2> <bmw_3> Co do klucza podjedź do tesco na długą to punktu z kluczami i spytaj się co najlepiej zrobić (immo też robią tylko nie wiem czy w takiej beemce). Ewentualnie Robak na kurkowej może coś pomoże...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem kiedy tak wyslizgany kluczyk ze czasem juz nie moglem go obrocic w stacyjce.Byl tak wyjechany ,ze nie szlo juz z niego dorobic zadnej kopii.pojechalem wiec do hali targowej.co zrobil ten koles?-wsadzil mi jakis drucik do stacyjki,polechtal nim troche po zapadkach,wyciagnal i na podstawie tego drucika dorobil mi kluczyk.Szacun uklon_bmw on jest naprawde dobry.I o ile pamietam to wcale duzo mnie za to nie skroil.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, to niech przyjedzie, wsadzi drucik do mojej beemki i niech z tego dorobi ze dwa klucze, hehe :D Pelen szacun. tez slyszalem, ze Koles jest naprawde w temacie. A DJ DROPS, jak tylko odpale bestie, powymieniam oleje, zobacze dokladnie w jakim jest stanie silnik, pozmieniam to i owo (juz skora upatrzona.. :twisted: ), to napewno sie pochwale..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woz jak wymieniasz olej to jedz do warsztatu tam gdzie od razu zdejma Ci miske

olejową i niech sprawdzą czy pompa jest dokrecona , bo niestety ale M60 maja tą

przypadłosc ze sie sruby odkrecają od pomp oleju -> rozwiazanie montaz tych

srubek co są na klej loctite do gwintów albo kupno samohamujących srubek w ASO

tak czy siak to pierwsza rzecz jaka jest do zrobienia po kupnie M60tki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, zapisalem sobie po ostatnim poscie, bo juz wczesniej o tym chyba pisales :)

od razu bede chcial, zeby mi sprawdzili cisnienie w cylindrach itd, zebym wiedzial dokladnie co mam pod ta maska. Sluchajcie, jesli fura byla dobrze eksploatowana, to jaki przebieg moze spokojnie taka osemka na automacie przejechac bez wiekszych problemow? 500, 600 tys?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe :) No koledzy, imobilizera nie bylo, wiec na hali targowej zalatwili sprawe szybko. Bylem w pracy. Zadzwonilem do nich o 11. Koles pojechal do mnie do domu, wymontowal zamek, wzial do pracy, dorobil kluczyk, wrocil do mnie na chate i wmontowal z powrotem. O 14.30 juz bylo zrobione. Tylko podjechalem i zauwazylem, ze akumulator juz kopnal w kalendarz :roll: No ale coz, bylbym zaskoczony gdyby ktos sprzedal fure za 5300zl z nowym akumulatorem. DJ Drops, jak tylko wymienie oleje itd to podjade. Ale daj chwilke, bo nie ma szans, zeby samochod wyjechal ode mnie z garazu bez skory :twisted:

[ Dodano: 7 Styczeń 09, 16:41 ]

Blachy stan dobry. Silmnik chodzi ladnie, skrzynia zmienia biegi jak po masle. Jest jednak jakis wiekszy wyciek od dolu silnika. Olej gdzies leci ale ponoc za cholere nie mozna tam sie dostac. Rowniez zauwazylem teraz, ze wyswietlacz pod zegarami pokazujacy, ktory bieg jest wlaczony, szwankuje. Jak daje na wsteczny to pokazuje N (czyli pokazuje jakby byl na luzie, a nie R na wstecznym jak powinien). I jakby nie zmienia tryby (mam 2. Przelacznik na S i na A. Nie pokazuje sie nic, jakby cos tam nie dzialalo ak jak powinno). No ale za 5300, kolor piekny, blachy dobre, silnik ladnie chodzi. W srodku nie tak zle (skory zamowione.. :twisted: ), zmieniarka BMW alpine jest. No i ten absolutnie przepiekny dzwiek V8. Nie jest zle..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolisz ze sie przytule do Twojego tematu chodzio v8, wlasnie dzis zdjeli mi mala miske i jedna lezala w misce druga wykrecona do polowy trzecia mechanik odkrecil nasadka bez grzechotki , zdjal pokrywy zaworow do wymiany uszczelek okazalo sie ze i niemcy maja w duszy jak cos sprzedaja Tuv waznydo 15 01 2009 kazda swieca zalana olejem na full, jeszcze profilkatyczna wymiana odmy i zacznie kariere na polskich drogach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolisz ze sie przytule do Twojego tematu chodzio v8, wlasnie dzis zdjeli mi mala miske i jedna lezala w misce druga wykrecona do polowy trzecia mechanik odkrecil nasadka bez grzechotki , zdjal pokrywy zaworow do wymiany uszczelek okazalo sie ze i niemcy maja w duszy jak cos sprzedaja Tuv waznydo 15 01 2009 kazda swieca zalana olejem na full, jeszcze profilkatyczna wymiana odmy i zacznie kariere na polskich drogach.

To ja sie tez podobne do tematu , jak juz macie V8 na warsztacie to sprawdzcie od razu

stan :

-paska wielorowkowego

-stan rolek napinacza i prowadzącej

-tłumika drgań paska

niestety ale tak jak Jareknes napisał niemcy raczej nie lubią wydawac jak cos nie

klęka w serwisach i najprawdopodobniej te czesci juz sie nadaja do wymiany warto

sprawdzic za jednym razem :wink:

rolki lubią sie oddzielic od łożyska w efekcie czego pasek spada i "zawija" sie

smigle wentylatora albo na wałku miedzy wiskozą a pompą :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Czesc SOWA

Sorry za opozniony odzew ale nie bylo mnie w kraju prawie miesiac i dopiero teraz dorwalem sie do kompa. Furka powoli przechodzi male zmiany, ale na razie te najwazniejsze - silnik, zawiecha i zeby wszystko dzialalo. Pozniej sie wezme za wizualne to i owo. Oto foty fury jak wygladal w dniu, kiedy go kupilem. Zadna rewelka, tylko ze blachy byly dobre. Alusy ktore sa, zostana na zimowki, chyba ze ktos bedzie chcial je kupic :) ale plany juz sa :) Tam trzeba bedzie troche podlubac przy elektronice, ale ogolnie nie jest zle. Jak cos sie ruszy to sie pochwale <bmw_1>

e3403-1.jpg

e3405.jpg

e3404.jpg

e3402-1.jpg

e3401-2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa skorki juz jest prawie zalatwiona :) Mysle, ze na poczatku przyszlego tygodnia powinna juz chulac :) Jeszcze hella black mnie kusi, zeby ja zglebic 40/30 i wlozyc tam ladne 17stki. Ktos ma obnizona e34? 40/30 nie bedzie chyba za duzo? <drapie sie po glowie>..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadna rewelka wlasnie pod katem wyposazenia. Czyli zero skory, brak asc, ale jest zdecydowanie potencjal! :twisted: Kolor taki jak ma byc, silnik V8, bedzie dobrze :)Kosa, poducha powinna byc. Na kierze jest napisane airbag, ale za cholere nie wiem gdzie ona by sie miala miescic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...