Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



bobiszonn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem który już wcześniej opisywalem częściowo na forum otóż

rano po odpaleniu silnika i wkręcaniu na obroty silnikiem trzęsie po paru przygazowaniach jest lepiej natomiast przy ruszaniu jest tak ze ja mu gaz a on sie dławi trzęsie wtedy muszę sprzęgło i wkrecic na wyższe obroty i puscic przegło i zaczyna przyspieszac ale nie tak jak powinien . Po dłuższej jeżdżie jest prawie ok. Dodam ze na gazie LPG zawsze jest ok .

Zdaza sie ze nie mogę odpalić auta ( JUZ 3 RAZY SIE ZDAZYŁO ), a jest to spowodowane tym ze pompa paliwa nie kreci sprawdzam bezpiecznik ok , sciagam tylne siedzenie odkrecam wieko od pompy stukam w pompę sprawdzam wtyczki o i zaczynam krecić odpala pompa chodzi słychać ja wyrażnie.

Moja diagnoza jest taka czesto jezdziłem na gazie majac rezerwe w baku

pompa paliwa sie juz przytarła tak ze potrafi sie zwiesic jak napisałem wyzej.

Po odpaleniu rano auto jest na ssaniu potrzebuje wiekszego cisnienia paliwa jak przy normalnej pracy, pompa nie daje rady ( po odpaleniu z rana pompa pracuje głosniej jak normalnie , po rozgrzaniu , głos podobny do wiertarki tyle ze nie taki głosny )

Filtr paliwa jest nowy .

Moje pytanie jest takie

1 Czy wymieniać pompę bez wahania czy to cos innego ?

2 Czy jezeli by była zepsuta przepływka na gazie moze chodzic dobrze ?

Proszę o pomoc ! chcę trochę oszczędzic na kosztach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pyt.1

Raczej tak. W końcu siądzie całkowicie a sprawna pompa jest potrzebna do chłodzenia wtrysków jak auto chodzi na LPG.

Pyt.2

Za pracę na wolnych i mieszankę odpowiada komp LPG dlatego przepływka może być niesprawna. Niestety na paliwie będzie wtedy lipa.

P.S.

Mam do opylenia przepływke do M40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na allegro używki od 100 do 200 zł.

Jak chcesz możesz podjechać, podłączymy moją i sprawdzimy. Jak będzie hulać to sobie kupisz :)

kom: 696 024 537

wiem ze tak by było najlepiej ale na rozgrzanym silniku bedzie mi ciezko sprawdzic chyba bede musiał wpiac sie w kompa ???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam

pomóżcie mi Proszę

mam BMW E30 316 Tourning rok 1994 benzyna lpg problem z nim jest taki że na kablach dochodzących do pompy paliwa nie dochodzi prąd i niestety pompa mi nie działa co może być przyczyną? czy kable szlak trafił czy może jakiś rzekaźnik poszedł jesli tak to jaki i gdzie go poszukać?

piszcie na przemekkak@wp.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

pomóżcie mi Proszę

mam BMW E30 316 Tourning rok 1994 benzyna lpg problem z nim jest taki że na kablach dochodzących do pompy paliwa nie dochodzi prąd i niestety pompa mi nie działa co może być przyczyną? czy kable szlak trafił czy może jakiś rzekaźnik poszedł jesli tak to jaki i gdzie go poszukać?

piszcie na przemekkak@wp.pl

A mierzyłeś to napięcie na przekręconym kluczyku (kontrolki na blacie) czy w trakcie kręcenia rozrusznikiem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...