dzinks007 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 koledzy mam pytanko obecnie mama pod maska 2.0 24v 140km w E34 TAKIE PYTANKO CZY BEZ PROBLEMU TZN CZY BEZ ZMIANY SKRZYNI KLOCKÓW TARCZ MOGE WSADZIC 2.5 190km I CZY RÓZNICA BEDZIE ZNACZACCA prosze o info i pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Domyslam sie,ze chodzi tu o silnik M50B20 (150KM),ktory aktualnie posiadasz i chcesz wrzucic do siebie M50B25 (192KM), bo w E34 140-sto konnych silnikow benzynowych nie bylo.(525 tds mial 143KM ale to juz inna bajka). Z takim swapem nie powinno byc problemow,bo to sa prawie te same silniki. Skrzynia,tarcze i klocki moga zostac te same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinks007 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Domyslam sie,ze chodzi tu o silnik M50B20 (150KM),ktory aktualnie posiadasz i chcesz wrzucic do siebie M50B25 (192KM),bo w E34 140-sto konnych silnikow benzynowych nie bylo.(525 tds mial 143KM ale to juz inna bajka). Z takim swapem nie powinno byc problemow,bo to sa prawie te same silniki. Skrzynia,tarcze i klocki moga zostac te same. tak moja pomylka 110KW =150kM tyle tylko pytanie czy warto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 tylko pytanie czy warto? To juz musisz wiedziec sam czy warto. Z jednej strony to szkoda tego silnika (133.000km jezeli to o ten chodzi). Jak juz swap to jakis konkretny,bo miesiacu moze sie okazac,ze konikow znowu bedzie brakowalo i co wtedy ? Wywalisz kase a zadowolony i tak nie bedziesz. Chyba,ze jestes pewien,ze 192KM beda dla Ciebie wystarczajace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinks007 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 tylko pytanie czy warto? To juz musisz wiedziec sam czy warto. Z jednej strony to szkoda tego silnika (133.000km jezeli to o ten chodzi). Jak juz swap to jakis konkretny,bo miesiacu moze sie okazac,ze konikow znowu bedzie brakowalo i co wtedy ? Wywalisz kase a zadowolony i tak nie bedziesz. Chyba,ze jestes pewien,ze 192KM beda dla Ciebie wystarczajace. TAK o ten silnik chodzi tyle ze wiesz mam taka troche dziwna sprawe to auto jest naprawde przymulone w stosunku do mojego drugiego auta e30 1.5 105KM wsiadajac do 3 to jest tak jak bym lecial rakieta wiec dlatego szukajac wrazen chce sie zamienic na jakas e32 z 3,5L tyle tylko ze nigdy nie mialem problemu z 5 ani razu wiesz w niej sa jeszcze naklejki na zegarach i przedniej szybie zeby autem nie jezdzic na wysokich obrotach podczas docierania no i teraz problem mocy chcialbym wiecej ale na co zamienie??? no i o to chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 10 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Przemo wrc robił dokładnie takiego samego swapa, Różnica napewno jest ale to już Twoja kwestia czy się opłaca. Zwykle taki swap jest bardziej opłacalny jeśli ten M50B20 już ma tak sporo defektów i dogorywa że ekonomiczniej jest wstawić tam drugi i lepiej ten właśnie M50B25 wtedy jest mniej do roboty bo wiele z osprzętu silnika jest taka sama. Warunek jest taki że ten silnik do swapu ma być w dobrej kondycji inaczej to zamiana gów.. na gów.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinks007 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Przemo wrc robił dokładnie takiego samego swapa, Różnica napewno jest ale to już Twoja kwestia czy się opłaca. Zwykle taki swap jest bardziej opłacalny jeśli ten M50B20 już ma tak sporo defektów i dogorywa że ekonomiczniej jest wstawić tam drugi i lepiej ten właśnie M50B25 wtedy jest mniej do roboty bo wiele z osprzętu silnika jest taka sama. Warunek jest taki że ten silnik do swapu ma być w dobrej kondycji inaczej to zamiana gów.. na gów.. ok dzieki Panowie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jony1986 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Witam , mam takie nietypowe pytanie posiadam 520i w benzynie 24 zaw. jaki jest mniej więcej koszt zmiany na tds 2.5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 6 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 nie bedzie zadnych problemow. tarcze i klocki moga zaostac bo roznica nie jest taka ogromna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 6 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Jony 1986 Zamiana M50B20 na 2,5tds? Dlaczego? Jak chcesz z benzyny przejść na diesla to wolałbym kupić już e34 w dieslu niż rozgrywać to w temacie swapa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.