Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


turbo do bmw


arekz3

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego ma zmieniać ? ?

ja mam e30 2,0 w turbo

a dokładne z 2,0 została tylko głowica bo jest wytrzymalsza od 2,5

blok został rozwiercony, kute korby i odprężony na tłokach

zmienione wtryski i listwa, komp, skrzynia, sprzęgło wraz z dociskiem i tarczą, wał, most, pompa paliwa, chłodnica wody, zawieszenie,

Wiadomo że im mocniejsza baza tym lepszy efekt z mocom, ale zaskoczenie też jest dobre jak zostawiasz takie e36 M3 czy inne autko.

A zasys Turbiny i zawór upustowy to muzyka dla ucha :)

Nie umiem wrzucać fotek bo bym wstawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawelo85

na linku ładnie opisane, ale to 0,4bara więc w silniku nie musisz ruszać wnęczności.

jest różnica od serii , tyle że moim zdaniem szkoda wydawać pieniądze na tak delikatny projekt.

wiadomo że im mocniejszy ma powstać bolid tym koszta rosną masakrycznie.

A tak poza tematem ( TURBO do aut dragracingowych osiąga wagę 30 kg a wydajność takiej turbiny to 2000km )

to z gazety GT bo ostatnio zaczynajom pisać na konkretne tematy , i robiom różnego typu porównania i testy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...