rabron Opublikowano 18 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Siema wszystkim! Jestem poczatkujacym kierowcą, a od paru dni posiadaczem pierwszej bmw e30-tki. Ale musze napisac, ze jest to moje drugie auto z napedem na tyl... pierwszy byl maluch Liczę na waszą pomoc ( wiadomo jak to jest, mlody niedoswiadczony beemkowicz liczy na wiedzę weteranów pozdrawiam wszystkich, szczególnie BIMMERKI !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 18 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Witaj na forum. Jaki masz tam silnik? Z tymi Bimmerkami to się tak nie rozpędzaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabron Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 obecnie jest 1.6 m40, marzy mi się m52 2.8 ale stać mnie narazie na 1.8 is i taki wlasnie niedlugo bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 18 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 obecnie jest 1.6 m40, marzy mi się m52 2.8 ale stać mnie narazie na 1.8 is i taki wlasnie niedlugo bedzie Rozumiem ze mowisz o swapie? Ja bym tam sie pchal w m50b25, mozna wyhaczyc za porownywalne pieniadze co 1.8is. No, albo pojsc na calego i wlozyc tam m52b28 Jazda 6 garowym zawsze inna bajka niz czworeczka. No ale to juz moje lekko pokrzywione zdanie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabron Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 od tej chwili rozgladam sie juz nie tylko za m44 ale i również za m50b25. Dzieki za podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Energy Opublikowano 18 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Witaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...