drek1974 Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Witam wszystkich . Mam problem z układem kierowniczym w BMW e39 kombi 2.5 tds a mianowicie przy hamowaniu z prędkości z 80 km/h i większych okropnie szarpie kierownicą wymienione zostały wahacze, drążki kierownicze prowadnice zacisków hamulcowych tarcze i zero poprawy te same drgania pojawiają się przy prędkości około150 km jadąc po łuku i skręcając lekko w prawo nie dotykając pedału hamulca już sam nie wiem co to może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Słyszałem kiedyś z dobrego źródła, że to może być wina łożyska - też walczyli ze wszystkimi elementami zawieszenia i tarczami a okazało się co innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drek1974 Opublikowano 16 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Słyszałem kiedyś z dobrego źródła, że to może być wina łożyska - też walczyli ze wszystkimi elementami zawieszenia i tarczami a okazało się co innego Dzięki sprawdzę pozdrawiam Damian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawide39 Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 to moze byc tez problem opon i felg moga byc krzywe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 jeśli byłaby to felga/opona to drżenie byłoby też w czasie jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 przy takich objawach przyczyn może być naprawde dużo,każdy minimalny luz będzie przenoszony na kierownice,mogą to być łączniki stabilizatora,tuleje wahaczy,j.w.łożysko,ale także maglownica,żle dotarte(słabej jakości)tarcze,zdarzało się też,że luzy tylnego zawieszenia były przenoszone na kierownice(miałem takie coś,a do głowy by mi to nie przyszło ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 19 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 a jakie masz felgi ? ori BMW ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drek1974 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Witam felgi mam oryginalne letnie alu 16 i teraz założyłem 15 zimowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.