Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich . Mam problem z układem kierowniczym w BMW e39 kombi 2.5 tds a mianowicie przy hamowaniu z prędkości z 80 km/h i większych okropnie szarpie kierownicą wymienione zostały wahacze, drążki kierownicze prowadnice zacisków hamulcowych tarcze i zero poprawy te same drgania pojawiają się przy prędkości około150 km jadąc po łuku i skręcając lekko w prawo nie dotykając pedału hamulca już sam nie wiem co to może być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy takich objawach przyczyn może być naprawde dużo,każdy minimalny luz będzie przenoszony na kierownice,mogą to być łączniki stabilizatora,tuleje wahaczy,j.w.łożysko,ale także maglownica,żle dotarte(słabej jakości)tarcze,zdarzało się też,że luzy tylnego zawieszenia były przenoszone na kierownice(miałem takie coś,a do głowy by mi to nie przyszło )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...