Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Hmm niezawodne , cóż wszystko zależy od eksploatacji poprzednich właścicieli

Przepał to w okolicach 22-25 i w górę po mieście

Na trasie z tempomatem dużo lepiej wygląda spalanie można zejść do realnych 12L

Swoją drogą jak ktoś kupuje V12 to spalanie jest ostatnią kwestią w tym aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a bmw nie sluzy mi do katowania tylko do pielegnowania i chce aby miala mruczek za soba i odejscie przed golfami i szpachlibrami

Czy ja napisałem cokolwiek o katowaniu ?? bo nie bardzo zrozumiałem do czego się odniosłeś w mojej wypowiedzi ??

E32 to nie auto do ścigania , fakt że blisko 300KM w V12 robi robotę ale dopiero od 100kmh w górę , ze świateł jest duża szansa że jak trafisz na jakiegoś Golfera GTI albo Calibre 150KM to jest duża szansa że dostaniesz baty ...

Moim zdaniem to absurd kupować dwutonową klasyczną już limuzynę żeby bawić się w ściganki ze świateł ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce aby miala mruczek za soba i odejscie przed golfami i szpachlibrami

Ja bym tam polecal V osemeczke 730i,740i...

Mruczy ladniej od dwunastki i koszty eksploatacji sa nizsze.

Edytowane przez Tomek v8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja napisałem cokolwiek o katowaniu ?? bo nie bardzo zrozumiałem do czego się odniosłeś w mojej wypowiedzi ??

E32 to nie auto do ścigania , fakt że blisko 300KM w V12 robi robotę ale dopiero od 100kmh w górę , ze świateł jest duża szansa że jak trafisz na jakiegoś Golfera GTI albo Calibre 150KM to jest duża szansa że dostaniesz baty ...

Moim zdaniem to absurd kupować dwutonową klasyczną już limuzynę żeby bawić się w ściganki ze świateł ...

Myślę, że tym co napisał, chciał zrekompensować swoje '20 lat'. I tak jak kolega Mordulec napisał, spod świateł nie jedno auto Cię ośmieszy, mały, lekki samochód, krótsze przełożenia :) i dziękuję. A poza tym, jeździłeś wcześniej samochodami, które mają 200 koni i napęd na tył? Jeżeli nie, to na początku uważaj, taka 300 może Cię zaskoczyć :) i części będziesz szukał po całym rowie :) szczególnie w zimę.

O spalaniu (i innych rzeczach też) możesz poczytać tutaj: http://www.autocentrum.pl/?FF=307&makeid=2&modelid=61&bid=1453&genid=1870874643&filtr=1&engineid=8206&yearfrom=1987&yearto=1994&trybopinii=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do 750 to trzeba naprawdę mieć już spora wiedzę na temat tego samochodu bo koszty napraw sa duze i dosyć problematyczne (elektronika)! Wyłączające się rzędy silnika, EML i to PODWÓJNY!!! lewa prawa strona

a lubi sie sypnąć w Polsce widziałem może jedna 750 która trzymała się wzorowo i bym ja kupił za ale duuużo bardziej rozsądniejsze pieniądze niż chciał sprzedawca!

Proponuje 740i koni tyle samo bez paru klaczy.. a dzwięk V8 jednak robi lepsze wrażenie...

Po za tym 750i to stara habeta zarżnięta przez pseudo użytkowników druciarzy nie rzadko na gazie :shock::shock::shock: i to drugiej generacji... wystrzegać się ich jak ognia bo zrujnują psychikę i portfel.. i tak nie bedzie to dobrze chodziło... nie spotkałem się aby spalała w miescie takim jak Wrocław poniżej 25 litrów a nie była deptana... Jedno trzeba jej przyznać.. jak się na nią patrzy to nawet bez znaczków widać że to 750 uklon_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobry samochód i posłuży o ile jest zadbany w przeciwnym razie koszty nie są utrzymania i napraw nie są duże a kosmiczne.... np kable ngk to wydatek 2500zł V8 są jak dla mnie za delikatne 14 koni mniej ale znowu mniejsza waga silnika i wychodzi na to samo a nawet lepiej 100 razy bym wolał 740 od 750 choć sam mam 735 i jest to samochód niedoza.... i czesci są "tanie"

Choć czasem można dorwać 750 dobrze wyposażone i za 3 tyś może pochodzić a może i nie wtedy mozna zrobić swapa na 4.0 4.4 albo 3.5 jaki problem...

Kwestia gustu czy wrazie powaznej usterki ktos bedzie chcial pakować w niego duze pieniądze czy zmieni silnik na mniej wymagający

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...