jaro74lubin Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Witam wszystkich,od kilku dni zauwazylem ze beta zaczyna ciagnac powyzej 4tys obrotow a do tego momentu muli jak stary diesel,macie jakis pomysl co moglo nawalic?pozdro dla wariatow z szachownica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Jesli nie ma problemów z zapalaniem , tzn pali od przysłowiowego kopa to najprawdopodobniej czujnik położenia wałka rozrządu. Natomiast jeśli również pojawiają się problemy z zapalaniem , trzeba dłużej kręcić .... bądź ładnie kręci a nie odpala ... a jak już odpali to do 4tyś jest delirka to czujnik połozenia wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro74lubin Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Wlasnie zaczela troche gozej palic,a kreci dobrze bo nowe baterie,dzieki za pomoc,a wiesz moze gdzie szukac tych czujnikow:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 No jeśli dłużej musisz kręcić niż to było wcześniej to czujnik położenia wału. Jakbyś jechał na diagnostykę to nie zawsze ten błąd wyskoczy na komputerze. Jeśli to jest wczesne stadium umierania tego czujnika to wypnij wtyczkę i przeczyść styki , aura i dużo wilgoci na dworze sprzyja takim zachowaniom czujników. No i oczywiście warto też zobaczyć jak wygląda sam czujnik przy kole zębatym , czasem jakiś syf się nazbiera i różnie to bywa z podawaniem sygnału , potraktuj to WD-40 i jak będzie czuć różnicę to odpowiedź już znasz co będzie kwalifikowało się w niedalekiej przyszłości do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro74lubin Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Dzieki Mordulec,czytalem troche po innych forach i okazuje sie ze to camshaft sensor czyli czujnik polozenia walka,tylko ze sprawdzajac na ebay okazuje sie ze sa dwa rodzaje,jedne z kablem drugie bez,wiesz moze jaka jest roznica?dzieki z gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Czujnik bez kabla ? nie słyszałem o czymś takim , te czujniki zawsze były razem z przewodem i wtyczką i nie były rozbieralne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Panowie, dziwna sprawa, auto stało tydzień u blacharza, praktycznie nie odpalane, może 2-3 razy żeby wjechać/wyjechać z garażu , dzisiaj się przejechałem i jeździłem tylko na benzynie , po kilku km jak auto było dobrze już rozgrzane dałem jej w pędzel i przy ok 5,5 tyś obr straciła na chwilę moc i po chwili odzyskała , tak jakbym jechał na gazie i ciśnienie spadło w parowniku, ale jechałem na pb ... po kilku km znowu but ale tym razem żadnego zmulenia ciągnęła do końca, czy to przez to że stała tydzień i wystarczyło ją przegonić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.