Skocz do zawartości

Problem z elektryką E39 520i


rudolf520

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od dłuższego czasu mam pewien problem. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce zapalają się światła stopu, nie działa radio oraz klakson. Wymieniony został moduł komfortu, akumulator i dalej nic. Czy miał ktoś do czynienia z takim czymś? Czy problem moze być w stacyjce?

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.



  • Podobna zawartość

    • Przez fizol2019
      To mój pierwszy post, witam wszystkich na forum
      Niedawno kupiłem e39 z silnikiem 3.0d, moc 193km.
      Wszystko działa jak nalezy, zalany olej 5w30 valvoline. silnik ma moc i jest radość z jazdy.
      auto zawsze odpala, ale silnik musi zrobić 2 do 4 obrotów zanim odpali. Tak samo na rozgrzanym.
      przebieg to 290 000km.
      zdaję sobie sprawę że niedługo czas na drogie naprawy typu wtryski itd, jestem przygotowany na takie wydatki.
      Ciekawi mnie co może być przyczyną takiego ciężkiego rozruchu nawet na rozgrzanym silniku.
      Złe ciśnienie na listwie CR?
      Zużyte wtryski?
      Słabo działająca pompa progowa?
      Słaba kompresja?
       
      Akumulator nowy, pompa w baku nowa, filtr paliwa nowy, auto nie dymi, ma moc, rozrusznik kręci całkiem żwawo.
      Co sprawdzić żeby dokładniej zdiagnozować przyczynę?
       
      W silniku 0 błędów, sprawdzane KTSem.
       
      Może mogę sprawdzić w wartościach rzeczywistych czy ciśnienia są okej, ale nie znam wartości normalnych dla zdrowego silnika
       
      z góry dziękuję
    • Przez Piuro555
      Witam planuje remont generalny M52b28 z 6.98r. Szukam dobrego mechanika który zrobi to jak należy. Chcę odrestaurować swoje BMW e39 528i 98r. Do tego odrazu chce zrobić remont skrzyni biegów b5 manual i całego układu napędowego wał, dyfer. Chcę żeby auto posłużło mi kolejne 20lat. Szukam mechanika w okolicach Złotów i Piły woj. Wielkopolskie ale jeśli znacie naprawdę dobrego fachowca gdzieś dalej to też piszcie napewno wezmę to pod uwagę. Z góry dziękuję za wszystkie informacje.
    • Przez Mł0dy
      Witam, jestem młodym posiadaczem bmw e38,  i mam taki problem
      zgubiłem gdzieś  kluczyk, zamówiłem nowy oczywiście z transporderem i programatorem ak90+ 
      wymontowałem wkładkę z bagażnika, dorobiłem kluczyk, i uradowany wsadzam do stacyjki, i .... no właśnie kluczyk kręci się w kółko, blokada nie ustepuje.
      Moje pytanie brzmi, czy przypadkiem te wkłady się nie róźnią? w sensie, czy stacyjka nie ma innego szlifu ? muszę dodać że jeszcze nie zakodowałem klucza, do ews bo nie moge go znaleźc . ( i nie wiem czy jest sens skoro klucz kręci się w stacyjce )   
    • Przez pero1324
      Cześć 
      Silnik M57B30 193km 2002r. 


      Po podłączeniu do Inpy takie błędy:

      13573 Gluehanlage
      1028 Abgasrueckfuehr - Regelung 
      7728 Ladedruck-Regelung oder Lededrucksteller 

      Odczuwalne jest brak mocy, dopiero tak gdzieś przy 3000 wbija w fotel. 
      Z rana potrafi falować, po rozgrzaniu silnika już nie. 
      Proszę o pomoc jeśli coś jeszcze trzeba to podrzucę
      Mam też screen z analog 4 
      https://zapodaj.net/4f6fedf8aa0e3.jpg.html
    • Przez todome
      Sprzedam zestaw do BMW E39, - koła R17 RH, rozstaw 5x112, 8Jx17H2, ET^0, opony 235/45 Kumho, - na jeden sezon, dystansy RH 50 mm, z 5x112 na 5x120, wszystkie śruby w komplecie. 
      Odbiór we Wrocławiu. Cena 700 zł.
       










  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...