Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

http://img861.imageshack.us/img861/2625/p1016731.jpg

Sprzedam BMW e46 320d z oszczędnym i bardzo dynamicznym dieselkiem 2.0

Po liftingu. Przełom lat 2001 i 2002.

Kolor Alpinweiss czyli biały. Ostatnio pożądany i często spotykany w najnowszych modelach.

Auto sprowadzone z niemiec od 1 właściciela w lecie dwa lata temu z przebiegiem ok 259tyś km. Aktualnie około 293tys i nadal rośnie.

VIN:

WBAAP71090JL33280

Auto w Niemczech serwisowane w BMW co potwierdza książka serwisowa.

W Polsce nie kontynuowałem przeglądów w ASO. Jedna pieczęć jest z zaprzyjaźnionego zakładu, w którym też wymieniłem sporo części zaraz po sprowadzeniu. Następną wymianę filtrów i oleju zrobiłem sam.

Po sprowadzeniu wymieniłem:

• maglownicę (oryginalną bmw)

• drążki kierownicze i końcówki (bmw)

• nowy płyn w układzie kierowniczym

• łożyska kół tylnych (ruville)

• wahacz przód (lemforder)

• tuleje tylne przednich wahaczy (lemforder)

• łączniki stabilizatorów (lemforder)

• olej w skrzyni

• olej w moście

• standardowo olej w silniku i wszystkie filtry

• siłownik sprzęgła + płyn

• kolejny wachacz przód (lemforder)

• łączniki stabilizatorów (lemforder)

• standardowo olej w silniku i filtry

• kompletną odmę (separatorek w miejsce filtra filcowego)

• intercooler (używka bmw Modine)

• Pompę wody

• ostatnio padła uszczelka pod podstawą filtra oleju

(wyciekło sporo oleju którego jeszcze nie umyłem)

- klocki Brembo przód

-springi tył

Jeśli przypomnę sobie coś jeszcze to uzupełnię opis.

Na wiele z tych części mam rachunki.

Silnik zalany od początku pełnym syntetykiem

Aktualnie jest to renomowany olej Liqui Molly 5w-40 Top TEC

-Z racji tego że katalizatory już nie spełniały swojej roli zostały usunięte. Efekt na plus. Pierwszy od silnika wybebeszony (została tylko puszka). Następny wycięty a miejsce jego wylądowała rura (niestety powoduje lekkie wibracje)

-Wyrzucone zostały też klapki zawirowań w kolektorze dolotowym o których jest dość głośno (lubią się urywać i powodować kosztowne awarie)

-Zmieniłem też kierownicę na taką z multifunkcją oraz w skórze (poduszka przełożona z seryjnej kierownicy)- tempomat działa. Sterowanie radiem pewnie też ale trzeba mieć do tego seryjne radio

-Założyłem też manetkę kierunkowskazów z przyciskiem BC ale jeszcze nie miałem czasu żeby podjechać i zaprogramować.

--Są 2 kluczyki z pilotem, 1 bez i 1 klucz matka.

--Letnie koła to Rondell model 21. 17". 8" przód i 9" tył. Mają lekkie obcierki na rantach ale są prościutkie i bardzo wytrzymałe.

Opony z przodu to 215/45 o ile dobrze pamiętam fulda NEXEN po jednym sezonie(na gwarancji)

Tylne to hankook Ventus 235/45

--Koła zimowe to stalówki 16" oponki 205/55

Przód: Dunlop Winter Sport 3D

Tył: Firestone Winterhawk

Zimówki w bdb stanie przód przynajmniej 6mm tył około 7mm

--Dywaniki Zimowe Petex oraz welurowe na lato

-- nowe Klocki hamulcowe BREMBO na tył - nie zdążyłem ich założyć więc dokładam.

-- Auto PO pełnym serwisie klimatyzacji więc przyszły właściciel będzie miał to z głowy.

system audio.

Na pierwszy ogień poszła zabudowa bagażnika wykonana przez firmę zajmującą się tym tematem. Obita przeze mnie alkantrą.

-2x Powerbass s-10. (25cm) - subwoofery w skrzyni

-Alpine 9855R - radioodtwarzacz Alpine 9855R

-SIGNAT LAB2 - wzmacniacz ciągnący aktualnie skrzynkę

-SIGNAT RAM3 MK2 - najpierw ciągnął skrzynie, teraz miał być na przedni zestaw

-Powerbass ES6-c zestaw odseparowany na przód (nie doczekał się założenia)

-oraz oczywiście kompletne okablowanie

Po pierwsze jeśli ktoś szuka auta w którym żaden element nie był lakierowany to TO AUTO TAKIE NIE JEST.

Nigdy nie uczestniczyło w wypadku, nigdy nie wystrzeliła poducha ale miało parę przygód.

Postaram się je dokładnie opisać bo jestem poważnym człowiekiem i oczekuję tego samego. Tak więc:

--Sprowadziłem auto po stłuczce. Lekko w lewy przód. Uszkodzony sam róg. Wymieniono Maskę, błotnik i lampę. Uszkodzenie było niewielkie wiec zderzak jako tako się zachował ale chwilę później jego również wymieniłem, żeby było ładnie.(posiadam jeszcze tamten zderzak)

--Następnie lekka obcierka prawego przodu. Zagięty błotnik i rysa na zderzaku.

Sytuacja rozwiązana z OC sprawcy w salonie BMW.(mam też zdjęcia)

Jednocześnie za jednym zamachem załatwiłem w tymże salonie wymianę drzwi prawej strony (była parkingowa wgłębna rysa, a że lubię mieć wszystko ładnie i znalazłem tanie drzwi w kolorze w ładnym stanie to postanowiłem wymienić przy okazji) niestety przednie drzwi kurier przerysował podczas dostawy wiec zostały pomalowane. Tylne założone bez malowania. (mam zdjęcie tylnych drzwi przed wymianą)

Tak więc to zostało zrobione.

--Aktualnie zarysowany jest błotnik lewy z przodu oraz lekko pęknięta obudowa lusterka ( żonę zaatakowała brama wjazdowa)

--Lekka ryska przy tylnym nadkolu (pewnie gdzieś na parkingu)

--Ostatnio gość wjechał mi w kufer.. Lekko zagięta wnęka koła zapasowego, zderzak połamany, zarysowanie pod lampą tylną i lekko pęknięta lampa.

jedna listwa zderzaka też porysowana. Reszta ok.

!!Jestem w trakcie kupna zderzaka w kolorze od kolego z bmw-sporta.

--Lekka rdza standardowo na masce pod nerkami widoczna dokładnie dopiero po otwarciu maski.

--Świeci się kontrolka ( mata w fotelu pasażera nie łączy).

Minusy auta opisałem jak umiałem najlepiej i zawarłem tu to o czym wiem. Niczego nie zatajam bo mnie irytują takie gierki przy sprzedaży auta. Jak widać nie jest to auto bez wad i Ci co szukają ideału to mam nadzieję nie będą zajmować mojego czasu po przeczytaniu opisu.

Przebieg też dla niektórych może niemały ale przynajmniej realny. Jeśli to komuś nie odpowiada to zapraszam do innych ofert takich aut z przebiegiem 150tyś gdzie przekręcono licznik kilka razy.

Mimo kilku wad nadal jest to w mojej ocenie świetne auto. Ci którzy szukają auta z realnym przebiegiem i nie zatajonymi faktami- zapraszam. Auto jest naprawdę w dobrej kondycji ,pomimo ,że nie jest to auto którym jeździł siwy dziadek do kościoła. Miałem tym autem zamiar pojeździć dłużej i dbałem o nie. Wymiany były robione wtedy kiedy trzeba. Nie szczędziłem na części. Nie przekręciłem przebiegu itp.

Cena auta 22,900zł (do drobnej negocjacji) nie obejmuje systemu audio dołożonego przeze mnie (zostają seryjne głośniki x6 ale bez oryginalnego radia).

Jest jednak możliwość kupna dołożonego systemu nagłośnienia lub też niektórych tylko części. Polecam bo seryjne audio jest na bardzo niskim poziomie.

Kontakt ze mną poprzez:

-PW

• mail piocyg89@o2.pl

• Tel: 793216969

Auto do obejrzenia w Lublinie

LINK DO TEMATU NA FORUM ZE ZDJĘCIAMI

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=54431/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...