kojakoss Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Siema mam problem jak by to napisac ..... wymienialem pasek klinowy od altenratora do visco ... ale musialem sciagnac pasek od pompy wspomagania, pasek założyłem ale teraz nie moge naciagnac pompy zeby naciagnac pasek ... poniewaz zabki na prowadnicy sa wywalone ... na maxa i nie wiem co mam zrobic bo probuje szarpac pompe a ona nie chce nawet drgnac i nie wiem co teraz zrobic bo jezdze bez wspomagania ... macie jakis sposob na to zeby cofnąc te pompe jakos tak zeby naciagnoc pasek i na prowadnice zaloze podkladke z dobra nakretka i może to jakos bedzie trzymać ... Pomocy dzięki z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam chodzi Tobie o ząbki na prowadnicy do naciągania? U mnie jak założyłem wspome okazało się, że mam tą samą przypadłość i tego co pamiętam to odwróciłem całe to ramię o 180 stopni :-P i gra do dziś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojakoss Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam chodzi Tobie o ząbki na prowadnicy do naciągania? U mnie jak założyłem wspome okazało się, że mam tą samą przypadłość i tego co pamiętam to odwróciłem całe to ramię o 180 stopni :-P i gra do dziś. Dokładnie Kolego o to mi chodzi nie wpadlem na to ale musze zobaczyc na te blaszke zaraz zejde do auta po nia bo z tego co pamietam to po srodku jakos mam wytarte te zabki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojakoss Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Noo i z tego co widze to tak u mnie sie nie da po prawie wszystkie zabki mam zerwane .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 nie wiem dokładnie,jak to wygląda,ale domyślam się,że tak samo,jak miałem w e28,tyle,że tam to było na alternatorze(prowadnica z ząbkami,do napinania paska),ja to robiłem tak,wymontowałem ją,dałem do spawania(resztki ząbków wyszlifowałem,spawacz dospawał mi taki paseczek z blachy,pilnik i jechałem ząbki od nowa)troche roboty,ale zdało egzamin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojakoss Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Dobra Koledzy problem z tym juz rozwiązany ! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 ale dzielimy się rozwiązaniem problemu,może ktoś będzie miał podobny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojakoss Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 No wiec ok zabki wytarte to na blaszce podlożyłem z jednej strony podkładke cofnełem pompe i mocno skręciłem i trzyma az miło więc te ząbki nie sa tak potrzebne Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.