Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

WItajcie.

Sa jakies sprawdzone proste mody jednostki m20? Pisze proste, poniewaz nie biore pod uwage cuda na kiju typu turby itd - proste znaczy kolektory wydechowe czy ssace. Tak jak w przypadku m52 - zakladasz na 2,8 kolektor ssacy od m50 i jest dobrze. Wiec z ciekawosci, sa jakies sprawdzone myki do m20b25?

Zastanawialem sie nad czyms takim:

uklad wydechowy

uklad dolotowy (stozek w przedniej lampie, czyli jak najwiecej powietrza)

barany

zmiana map

Jakie sugestie albo inne pomysly? Z powyzzszymi punktami, jezeli zrobione z glowa, to na jakie zyski moge liczyc? Rowniez pytanie z baranami - do m20 dobre rozwiazanie? Wyczytalem ze w przypadku m52 to nie powiedziane ze to dobre rozwiazanie, wiec ciekaw jestem jak to wyglada w przypadku m20. Chcialbym dodac, ze mody podmaska chcialbym ogranizyc do okolo 1500-2000zl ;)

Z gory thx ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na szybko Wozu:

Dolot:

-porting całego dolotu

-przemyślany zimny dolot

-inter w dolocie

-stożek jak już to dobry ale stożek to tylko zwieńczenie całego dolotu- sam bez dobrej reszty da niewiele jak w ogóle coś da (ja uznaje i z powodzeniem stosuje K&N-jedyny stożki na tym świecie warte uwagi)

głowica:

-zdjęcie mas w rozrządzie

-korekty dolotu/wydechu

-sprężenie silnika

-policzenie i dłubnięcie/korekta komór*

*może warto pomyśleć o tłokach tzn coś "nie eko" idące bardziej w performance

Wydech:

- jak sześciostrzałowiec to może Xpipe ?

zależnie w co chcesz iść w moc czy moment tak musisz modzić wydech.

Jak maping to i zasilanie w paliwo warto modzić, a już na 110% warto zainteresować się wyhuśtaniem z tego całego interesu lambdy(mod kilku linijek softu)

A barany? zamiast ślepo iść jak baran na rzeź trza to bydle wpierw shamować i wtedy decydować czy rżnąć te barany(wymieniać) czy niech se żyją na futerko(zostawić i kasę przeznaczyć na inne mody- jakieś fajne barany będą koło 1k zł pewnie kosztować a to już połowa zakładanego budżetu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wujo, moze to bylo na szybko, ale napewno nie byo na tanio :P

Mylse, ze najlepsza opcja byloby uklad wydechowy, barany, dolot i mapy, bo widze ze zadnych innych mykow nie ma. Chociaz gdzies na sieci widzialem, ze kilka osob pisalo ze zamiast kata wstawic tlumik srodkowy od 323i (enzo chyba tez o tym wspominal). Nie wiem czy to ten sam niby efekt co po prostu rura. Ale tak czy siak, bede chcial te sprawy doprowadic do porzadku zeby to mialo rece i nogi ;)

Co myslicie o czyms takim? Pisalem do kolesia, pisal ze ori BMW. Ori bmw barany? Pliiiz.. :)

KOLEKTORY BARANY M20 !! E30 !!! ORYGINAŁ !!! (2319943415) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dolocie stożek i inter będą najdroższe. Reszta home made i czas własny Głowicy sam nie poszlifujesz więc to odpada, ale reszta do ogarnięcia w domu. Szczególnie masy i korekty (pilniki iglaki wystarczą i trochę samozaparcia) Mapa- może i tak ale to mechaniczny jest silnik i tam jest dużo do poprawy a nie w elektronice. Barany z linku różnią się czymś od serii bo nie wydaje mie siem. Tak w dużym uproszczeniu to rura w wydechu : - o węższym przekroju powoduje wędrówki w kierunku momentu - większe przekroje i bezstresowe odprowadzenie spalin to kierunek wyższe obroty i SZmoc Myślałem Wozu że chcesz jakieś dedykowane "baranki" np od sebringa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy w zyciu w m20 za 2500 km nie uzyska sie 20 km. szybiek kombinacje z z eta czy seta. Wtedy przynajmniej dobry moment sie uzyska. Ja bym tylki powymienial co sie da a reszte kasy przeznaczyl na treningi. Wozu nie idz ta droga. Nie baw sie w tjuningi tylko cwicz, cwicz i jeszcze raz cwicz.

Wysłane z mojego GT-N7000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
Ja bym tylki powymienial co sie da a reszte kasy przeznaczyl na treningi. Wozu nie idz ta droga. Nie baw sie w tjuningi tylko cwicz, cwicz i jeszcze raz cwicz.

Dokładnie jestem tego samego zdania , daruj sobie walkę o każdego nowego źrebaka ..... tylko doprowadź auto do stanu używalności , zatankuj i TRENUJ NA TORZE :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jestem tego samego zdania , daruj sobie walkę o każdego nowego źrebaka ..... tylko doprowadź auto do stanu używalności , zatankuj i TRENUJ NA TORZE :drunk:

popieram, miala byc do zabawy na torze a nie ladowania kasy, zwlaszcza ze cudow nie zdzialasz bez grubej gotowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tylki powymienial co sie da a reszte kasy przeznaczyl na treningi. Wozu nie idz ta droga. Nie baw sie w tjuningi tylko cwicz, cwicz i jeszcze raz cwicz.

Wysłane z mojego GT-N7000

Dokładnie jestem tego samego zdania , daruj sobie walkę o każdego nowego źrebaka ..... tylko doprowadź auto do stanu używalności , zatankuj i TRENUJ NA TORZE :drunk:
popieram, miala byc do zabawy na torze a nie ladowania kasy, zwlaszcza ze cudow nie zdzialasz bez grubej gotowy

Przyznaje Panowie, racja. Juz zaczalem sie rozpedzac i szukac jakis cudow tuningowych. Skonczyloby sie na tym, ze nawet nie wiedzialbym kiedy wpakowalbym 3 tysie pod maske, a nie takie przeznaczenie mialo byc tej fury. OK, plan prosty: doprowadzic silnik do porzadku i zeby samochod byl bezawarynjy, i jedynie szpere z przelozeniem na tor i bedzie ok. Danke chlopaki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noi wyprzedziłeś mnie. Miałem napisać, że szpera wystarczy. Ewentualnie stożek K&N (jak Wujek.S.Z uznaję tylko tę firmę), jeśli ma katalizator to wytnij i sprzedaj ;) Ja bym zainwestował w przewody wysokiego napięcia, świece, kopułkę, palec, filtry,dobry olej i już Ci dobry tysiak pęknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noi wyprzedziłeś mnie. Miałem napisać, że szpera wystarczy. Ewentualnie stożek K&N (jak Wujek.S.Z uznaję tylko tę firmę), jeśli ma katalizator to wytnij i sprzedaj ;) Ja bym zainwestował w przewody wysokiego napięcia, świece, kopułkę, palec, filtry,dobry olej i już Ci dobry tysiak pęknie.

Przewody napewno! Jak sie je dotyka to juz kopie - popekane, pod maska ogolnie syf i brud. Gumy miedzy przeplywka i kolektorem ssacym praktycznie nie ma!. Jutro bede robil liste. Wszystkie filtry, oleje, swiece. Od razu pokombinuje ze szpera i wjazd na tor. Mam nadzieje ze za 2 tyg furak bedzie gotowy do debiutu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

najtaniej wyjdzie: 765-949-large.jpg

a tak serio, to w M20 nie opłaca się pakować kasy. Co bys nie robił i tak lepiej i bezawaryjnie wyjdzie M50B25 bez vanosa, idealne na tor, typowo pod katy. Za mną to chodzi M30, ale zaraz pewnie wszyscy mnie zjedzą za to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...