Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam od jakiegoś czasu mam problemy z odpaleniem auta na gorącym silniku,dzisiaj już wcale nie chciał zapalić na gorącym :-) Zlałem wodą całą pompe i zapalił.Pytanie mam takie czy regenerować pompe czy kupować inną? Obawiam się że kupie to samo co mam chyba że ktoś z was ma jakąś pewną pompe do sprzedania???? Na zimnym pali od strzała.

Edytowane przez Pitbull810614
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam od jakiegoś czasu mam problemy z odpaleniem auta na gorącym silniku,dzisiaj już wcale nie chciał zapalić na gorącym :-) Zlałem wodą całą pompe i zapalił.Pytanie mam takie czy regenerować pompe czy kupować inną? Obawiam się że kupie to samo co mam chyba że ktoś z was ma jakąś pewną pompe do sprzedania????

zalałeś wodą pompe wtryskową?? start jesteś mega masz auto na wode:) zrobisz tak u mnie??? bo ropa po 6zł prawie a woda za grosze:) hehe

a tak na poważnie to musiał byś podjechać do pompiarzy! ale oni czy dobra czy zła to będą chcieli zrobić:)

tdsy mają czesto gęsto problemy z odpalaniem na ciepłym:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalałeś wodą pompe wtryskową?? start jesteś mega masz auto na wode:) zrobisz tak u mnie??? bo ropa po 6zł prawie a woda za grosze:) hehe

a tak na poważnie to musiał byś podjechać do pompiarzy! ale oni czy dobra czy zła to będą chcieli zrobić:)

tdsy mają czesto gęsto problemy z odpalaniem na ciepłym:)

hehehehe Dyziu skąd w tobie dziś takie poczucie humoru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehehe Dyziu skąd w tobie dziś takie poczucie humoru?

a tak jakoś:) :drunk:

a silnik szarpie lub dziwnie nieraz chodzi??? rzuca budą czy coś takiego???

jeśli tak to nastawnik pompy do regulacji lub wyczyszczenia (to w najlepszym wypadku) jest on na górze pompy na chyba 4 śrubki (taka jakby przykrywka) i tym regulujesz kąt wtrysku. jeśli tonie pomoże to możliwe że krzywki na wału w pompie się powycierały.

a po drugie to masz szukajke to poszukaj najsampierw to czego szukasz a znajdziesz ten temat

http://www.maxbimmer.pl/f67/e34-2-5tds-turing-143km-93r-silnik-ciezko-odpala-zwlaszcza-goracy-16398/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie zakup innej bo z tego co pamiętam to nie na długo regeneracja.

Chociaż to już nie nowe auto ( Tdsa mało kto dobrze nastawi i w ogóle pompa może wymagać regeneracji a nastawnik czyszczenia lub wymiany)

Także około 1600- 2000 może lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest wina nastawnika tylko głowiczki,auto normalnie jeździ bez żadnych szarpnięć lub też niskich czy wysokich obrotów.Problem polega tylko i wyłącznie na tym iż gdy jest gorący i wyłącze silnik to potem bez schłodzenia głowiczki nie odpali.Według mnie jest to głowiczka do naprawy.A co do kupna to z tego co oglądałem są całe pompy tylko że w takim samym stanie co moja i nikt gwarancji na to nie daje to po co mi taka pompa :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...