Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, dziś podłączyłem pod INPE autko, i w silniku jeden błąd nr 240

[ATTACH=CONFIG]21180[/ATTACH]

a potem 7 innych takich jak 50,133,52,35,62,126,127

[ATTACH=CONFIG]21181[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]21182[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]21183[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]21184[/ATTACH]

Czy ktos jest wstanie powiedziec co jest uszkodzone? Objaw, to w niektórych momentach brak mocy przy przyspieszania, jakby sie dusil, przy wyzszych obrotach od 4tys. jakbym pompa nie dawala paliwa. Ale jak zgasze i odpale wszystko jest okej przez kilkaset kilometrow. silnik 2.0i 150 KM bmw e46

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na live dacie sprawdzalem, z tym ze wszystko pracowalo rowniutko

[ATTACH=CONFIG]21198[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]21199[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]21200[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]21201[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]21201[/ATTACH]

tez tak mysle ze ze moze pompa za male cisnienie daja, choc jeden powiedzial ze moze to byc czujnik walka rozrzadlu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

240 - Crankshaft speed/acceleration is monitored by crank sensor. Time for each cylinder combustion is compared against avg. of others. If time for cylinder 3 is longer, fault will set.

Prędkość obrotowa wału korbowego jest sprawdzana pzrez czujnik wału korbowego. Czas spalania dla kazdego z cylindrów jest porównywany ze średnią czasu spalania z pozostałych cylindrów. Jeżeli czas dla cylindra 3 jest dłuższy od średniej to zostanie ustawiony taki błąd.

Zatem ogólnie rzecz biorąc skłaniał bym sie ku wtryskiwaczom albo cewkom zapłonowym.

Proponowałbym zamienić cewki 3 cylindra np. z 6. Wykasować błędy i sprawdzić ponownie.

Jeśli wyjdzie błąd 243 (6 cylinder) to znaczy że masz uwaloną cewkę.

Oczywiście moze być też problem z pompą, która nie trzyma ciśnienia co powoduje nie równą dystrybucję paliwa do wtryskiwaczy.

Podmień cewki bo to zrobisz samemu mając tylko nasadową 10mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego skup się na błędzie nr 240, pozostałe błędy są z pamięci shadow. Pojawiają się tam błędy podczas rozruchu gdy większość czujników wysyła nieprawidłowe dane związane z rozruchem , spadkiem napięcia itp. Komp automatycznie odrzuca je jako zafałszowane i wrzuca do pamieci shadow. Podłączysz taki inny podobny motor pod inpę i w shadow będą prawie identyczne błędy gwarantuję Tobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...