Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakładam ten temat z prośbą do znawców, modelu E31. Chodzi o to, że mój znajomy ma możliwość wymiany Renaul megane w wersji cabrio nie pamietam ktory rok ale 2003+ za 850i w automacie, troche to dziwne bo to reno kupil za ok 20k zl a jest cale do kalierowania tu rysy tam wgniota, tu cos tam cos, on jest z zawodu mechanikiem i nie bd mial wiekszych problemow z naprawa czy reno czy 850 ale zwrocil sie do mnie o pomoc, czy moglbym poszukac instrukcji na co nalezy zwrocic uwage przy zakupie 850, nie suzkam podrecznikowych info bo takie to wiekszosc maniakow zna chodzi o ludzi ktorzy mieli to auto, wiadomo ze jest to automat, duzo osob twierdzi ze automaty z epoki w samochodach bmw sa slabe - czy ejst mozliwosc przerobienia tkaiego auta na maual z czyms ie wiaze naprawa poszczegolnych podzespolow, skrzyni, silnika zawieszenia, jaka jest dostepnosc czesci na rynku zamiennikow, uzywanych, oczywisice nie musze mowic ze auto bd uzywane weekendowo

Z góry dziekuje wszystkim osoba ktorzy podziela sie ze mna swoimi informacjami

DO MODERATORA: Jesli zle zamiescilem temat prosze o jego przelozenie, nie usunięcie, dziekuje pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duzo osob twierdzi ze automaty z epoki w samochodach bmw sa slabe

Pewnie cale swoje zycie uzywali manualnej skrzyni dlatego takie twierdzenia. Mam 20 latka w automacie i odpukac trzyma sie rzesko :) pewnie , ze da sie przelozyc na manualna skrzynie tylko czy taka inwestycja sie zwroci , o ile mi wiadomo , ciezko znalesc za niska cene.

Edytowane przez Jareknes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To któraś z 850 z allegro czy otomoto ? Co do samego e31 co tu dużo mówic w utrzymaniu jest drogie, zbyt wiele z seri 5 czy 7 tam nie pasuje, np zawieszenie niby podobne a ciut inne, silnik m70(wlew oleju z przodu a w drugim z tyłu) i skrzynia automatyczna tez niby podbna a ciut inna. Co do części w Polsce są dwie osoby które mają ich sporo, ja mam troche gratów ale do 840. Wymienic skrzynie na 6 biegowy manual owszem sie da ale najpierw trzeba takową kupic, a to już troche sztuka. Zawieszenie z EDC drogie w naprawie, wydechy nowe kosztują majątek, zamienników nie ma, rynek używek mały a wiadomo po 20 latach lubią zardzewiec, komputer pokładowy gubi piksele a mimo że optycznie jest taki sam jak w e36 to wcale tak nie jest. Reasumując lepiej kupic auto w jak najlepszym stanie bo licząc że tu sie coś naprawi tam podłata moża sie wkopac w studnie bez dna. Sam pare lat temu kupiłem podniszczoną 840 i z dzisiejszej perspektywy już wiem że bym jej nie kupił, ale walcze i nie poddaje sie. A znam i słyszałem o takich którzy szybko stracili cierpliwośc i płynnosc finansową , a wtedy kolejna ósemka gnije gdzieś pod płotem lub idzie na cześci. Może napisz która to sztuka lub wklej jej zdjęcia. Jeśli to słynna Poznańska czarna 850 za 25 tyś ktora wisi na otomoto od początku jego istnienia to lepiej niech odrazu da sobie spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To któraś z 850 z allegro czy otomoto ? Co do samego e31 co tu dużo mówic w utrzymaniu jest drogie, zbyt wiele z seri 5 czy 7 tam nie pasuje, np zawieszenie niby podobne a ciut inne, silnik m70(wlew oleju z przodu a w drugim z tyłu) i skrzynia automatyczna tez niby podbna a ciut inna. Co do części w Polsce są dwie osoby które mają ich sporo, ja mam troche gratów ale do 840. Wymienic skrzynie na 6 biegowy manual owszem sie da ale najpierw trzeba takową kupic, a to już troche sztuka. Zawieszenie z EDC drogie w naprawie, wydechy nowe kosztują majątek, zamienników nie ma, rynek używek mały a wiadomo po 20 latach lubią zardzewiec, komputer pokładowy gubi piksele a mimo że optycznie jest taki sam jak w e36 to wcale tak nie jest. Reasumując lepiej kupic auto w jak najlepszym stanie bo licząc że tu sie coś naprawi tam podłata moża sie wkopac w studnie bez dna. Sam pare lat temu kupiłem podniszczoną 840 i z dzisiejszej perspektywy już wiem że bym jej nie kupił, ale walcze i nie poddaje sie. A znam i słyszałem o takich którzy szybko stracili cierpliwośc i płynnosc finansową , a wtedy kolejna ósemka gnije gdzieś pod płotem lub idzie na cześci. Może napisz która to sztuka lub wklej jej zdjęcia. Jeśli to słynna Poznańska czarna 850 za 25 tyś ktora wisi na otomoto od początku jego istnienia to lepiej niech odrazu da sobie spokój.

Takiego fachowca od er 8 to aż przyjemnie posłuchać :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomnialo mi sie nawiazujac do postu Remotec-a , stala na parkingu nie daleko mnie taka srebrna 850 cos ze 2 lata do tylu , a potem znikla, okazalo sie , ze chlopakom sie zapalila instalacja wewnatrz auta podczas ujezdzania, po zdjeciu tapicerki , polowa przednia byla czerwona , a tylnia niebieska ..... poszla gdzies w Polsce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

koledzy podepnę się pod temat z pytaniem:

- czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć co może być następującą przyczyną? chodzi o hamulce. Jest to motor 5 literów i jak jest zimna można ją przepchać i wszystko, natomiast jak odpali i pochodzi 40 minut to po wrzuceniu D auto nie drgnie ponieważ hamulce zaciśnięte na amen.

i taki to właśnie jest problem. Gdzie można z tym pojechać albo co wymienić lub na co zwrócić uwagę żeby było dobrze i usunąć dziadowską usterkę.

Edytowane przez linu666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...