Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Hejo.

No i juz wiem, ze na torze bez wspomagania to ciezki orzech do zgryzienia :bag: Orientuje sie ktos moze jak wyglada zalozenie wspomagania do siebie? przekladnia, mocowania, zbiorniczek, weze. Jeszcze cos potrzebne? I z tego co wiem to najlepiej od e36? (w e30 od jednej do drugiejk strony 5 skretow, w e36 3 skrety?)..

...albo pakowac na silce i duza kiere od autobusu zalozyc, bo cos mi sie obilo o uszy ze to koszt za wszystko zblizony do tysiaka.. :bag:

Za wszelka rade i info bede wdzieczny.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od ludzi ktorzy jezdza po torach slyszalem opinie ze brak wspomagania to + . Lepiej czuje sie auto.

Od zwyklego e36 to chyba 3.5 obrotu

Najkrotszy to chyba ma z3m 2.7 obr

Potrzebne pompa z mocowaniem przewody zbiorniczek przekladnia i krzyzak.

Z e36 wejdzie ale trzeba dodac kilka podkladek.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba zaley jaki tor. Jesli np taki tor poznan, albo cokolwiek co ma duzo prostych to spoko, moze fatycznie lepiej suie fure czuje. Ale jak masz np ciasne zakrety 90 stopni, albo np 4 ciasniejsze zakrety jeden po drugim to bez wspomy ciezka sprawa. Wlasnie poczulem to na ostatniej rundzie WLTA (z filmu:

w 1min25 - 4 zakrety jeden po drugim). Masz wspomaganie u siebie w b30?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...