Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Bo Wy kurde nietolerancyjni jesteście wszyscy co do jednego... :4:

Na necie gdzieś leży cały opis jak koleś w e36 przemodził całe m40 bodajże na 174KM. Że niby piec tani jak barszcz, że części za darmochę itd

Słowem...

Wykonał Kawał Dobrej Nikomu Do Niczego Niepotrzebnej Roboty.

p.s

koszt modów pieca przewyższył oczywiście koszt zakupu e36 z jakąś konkretną motorownią, ale żeby nie było. Da się!

M40 na 174KM? A w tym opisie bylo napisane dokladnie jakie kolosalne ilosci kasy to pochlonelo? Turbo bylo czy nie? :) Moim zdaniem wywalania tyle siana zeby podniesc moc w 4 cylindrowce to chyba dla samej satysfakcji, ze sie ma 4 gary i prawie 180km na pokladzie. Naprawde, najlepsza opcja jest wykombinowanie m50b25 bez vanosow z calymi gratami, i przerzucenia. Przeciez silnik to jest elementem zamiennym.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

dokładnie są dwa warianty do wyboru albo zmieniasz auto albo robisz swap na m52b28 :) za kompletne m52b28 z razem kompletnym wózkiem , zawiecha ,dyfrem ,skrzynią itd jednym słowem wszystko co potrzebne do przekładki moge ci polecić gościa który sciąga angole do rozbiórki i jesli byłbyś zainteresowany dam ci namiar do niego , dla mnie cena to 3400 za komplet wiec mysle że to dobra cena a wrażenia z jazdy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam miałem robić swap w swojej e36 316 m40 na m52b28 :) i już własciwie miałem jechać po zestaw na swap gdy ujrzałem na allegro czarną 5 :bmwsexemofg3:no i kupiłem e39 :) a e36 sprzedałem dwa dni po zakupie obecnej :)

Edytowane przez pawel83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
No właśnie zgadzam sie sie z kolegą :)

a ja sie nie zgadzam. z pewnych wzgledów nie kupiłem właśnie 2.5 czy też 2.8 a tylko 316. z prostego powodu nikt takiego dziadostwa nie katuje a choćby nawet to i tak buda nie ucierpi bo i nie ma od czego.. motorownie sobie wymienie na mocniejszą sam no a opłaty........ chyba dalej tłumaczyc nie muszebmw_0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kupisz 2.5 bo katują ?? a skąd weźmiesz nie katowany żeby wstawić ??:) czy z budą czy bez nie wiesz do końca co kto robił z autem

kupiłem we wrześniu..... obserwuj temat wiosną zobaczysz:lol:

Edytowane przez grzesiek84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sie nie zgadzam. z pewnych wzgledów nie kupiłem właśnie 2.5 czy też 2.8 a tylko 316. z prostego powodu nikt takiego dziadostwa nie katuje a choćby nawet to i tak buda nie ucierpi bo i nie ma od czego.. motorownie sobie wymienie na mocniejszą sam no a opłaty........ chyba dalej tłumaczyc nie muszebmw_0

co za bajki,9 na 10 1.6 lub 1.8 jest mega gołych nie wspominając już o hamplach,a gdzie dołożenie m-pakietu i innych gadżetów :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo to nie wiertarka
jakby była to pozostałbym nadal przy hondzie uwierz . mój były crx na 1/4 objezdzał co prawda ledwo bo ledwo ale objezdał 2.8 w coupe e46 :) ale wyrosłem z tego i chce po prostu szybkiego sedana bmw_0

nie robie auta na tor nie te lata. nie bedzie to jakis zapiedalacz tylko zwyczajnie szybsze auto do poruszania się na codzień bez zadnej ingerencji w nadwozie, i poza tym prosze mi tu nie antycypować!!!

Edytowane przez grzesiek84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...