Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Gość dirty.73
chpociaz przebieg podejrzanie maly. Pytanie jedynie, jaki ma prawdziwy..

a tego to nawet najstarsi górale ci nie powiedzą..w Polsce przebiegiem absolutnie bym się nie sugerował,jedynie organoleptycznie można coś stwierdzić:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tego to nawet najstarsi górale ci nie powiedzą..w Polsce przebiegiem absolutnie bym się nie sugerował,jedynie organoleptycznie można coś stwierdzić:lol:

Skoro tak malo jezdzi ten z wawy, to po grzyba zakladac gaz? Nie ma zadnej ksiazki, niby naprawy byly, ale zadnych faktur... No i ta cena. Ma ja za 14, ja nie moge wogole dac wiecej niz 13 ze wsyztskim. Wiec nawet jesli zejdzie o tysiaka, to znowu mam cisnienie z kasa i nie bede nawet mial na wymiany oleju. Piernicze, nie bede kupowal tak zeby byc na styk ze wszystkim.

Powoli chyle sie ku tej srebrnej z paskudnym srodkiem. Juz sie conieco dowiedzialem dokladniej o kosztach i jest to dla mnie w obecnej chwili zdecydowanie najlepsza opcja:

Akcyza i koszta rejestracyjne: 1700 :lol:

zakup: 8000

To jest wszystko co musialbym zrobic na samym poczatku abym mogl jezdzic, czyli nie cala dycha i smigam. Stolki, kiere i inne srele morele moge zalozyc kiedy znajda sie jakies fundusze, ale co najwazniejsze, jest czym jezdzic. Gadalem z Arturem od gazu i powiedzial ze spokojnei moze mi sprzedac na raty, wiec zakladam co chce jak chce, i mam raty a nie jednorazowy strzal 3800zl, wiec tutaj tez jest wyjscie.. No i ksiazka od 1-221tys km (miedzy 221-266 jedynie nie ma wpisow), komplety kluczykow. No i przede wszytskim, fura do 10tys, co daje mi troche zlotowek zeby zajac sie olejami, filtrami i innymi okresowymi naprawami..

Jesli dobrze pojdzie to jutro pojade zobaczyc ten oczo***utny srodek i jesli wszystko bedzie tak jak koles mowil, to wracam nim do wrocka..

Raz jeszcze dirty.. bmw_2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przypomina nmi sie rozmowa sprzed paru dni z kolesiem ws tej z Wawy...

Niby absolutna bajka, same "ochy" i "achy". Jak pytam sie o rdze, to slysze "ale jaka rdza, tam prosze Pana nie ma zadnej rdzy!". Prosze o szczegolowe foty. Mowie dokladnie gdzie, miedzy innymi klapa wokol szyby (dzieki Kosa, Mordulec..;) ), i pod aku (..mordulec.. ;) ). No i wysyla..

e3904_zpsb054052e.jpg

e3902_zpsf950d65f.jpg

e3901_zpsaad103ac.jpg

Rece opadaja..

..a dzisaj bylem ogladac ten zlep z Buczkowic, i rece chyba juz zupelnie odpadly z wrazenia...

Widze, ze w przyzwoitym stanie e39 z tym silnikiem w pieniadzach ktore mam, po prostu nie znajde i tyle. Same puzle skladane z trzech... :bag:

Edytowane przez woz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche mala, zdecydowanie wolalbym 5er, ale widze, ze za taka kase jaka mam, przyzwoite e39 z tym silnikiem nie kupie. Wiec nie wiem czy jedynym wyjsciem nie jest po prostu szukac e34 touring, bo zadbany moze bedzie ciezko znalezc, ale jezeli sie znajdzie, to pewnie bedzie w okolicach tych 6-7tys..

Edytowane przez woz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
Tak przypomina nmi sie rozmowa sprzed paru dni z kolesiem ws tej z Wawy...

Niby absolutna bajka, same "ochy" i "achy". Jak pytam sie o rdze, to slysze "ale jaka rdza, tam prosze Pana nie ma zadnej rdzy!". Prosze o szczegolowe foty. Mowie dokladnie gdzie, miedzy innymi klapa wokol szyby (dzieki Kosa, Mordulec..;) ), i pod aku (..mordulec.. ;) ). No i wysyla..

Rece opadaja..

..a dzisaj bylem ogladac ten zlep z Buczkowic, i rece chyba juz zupelnie odpadly z wrazenia...

Widze, ze w przyzwoitym stanie e39 z tym silnikiem w pieniadzach ktore mam, po prostu nie znajde i tyle. Same puzle skladane z trzech... :bag:

No to grubo pod tym AKU ... chociaż najbardziej wyżarte w tym miejscu to widziałem jedno E39 w którym po odkręceniu aku można było zobaczyć co leży na ziemi pod autem ... dziura na wylot .... tutaj chociaż trochę rudej jeszcze zostało :drunk:

Woz'u nie napalaj się na 2,8 .... ja miałem proste założenia ... miał być Touring , grzane krzesełka bez skóry , skrzynia manual , klima manual , szyber , tempomat ... no i zdrowa buda przede wszystkim .... a silnik to już co się trafiło od 2.0 do 2.8.

Tak jak już Dirty wcześniej Ci napisał ... szukaj nawet 2.0 ale tego po kwietniu 99' motor już jest na podwójnym vanosie czyli praktycznie jak M54 ... jeśli chodzi o przyspieszenie to niestety muł-błotny ... ale bądźmy szczerzy (sam widzę po sobie) ... w co bym teraz nie wsiadł innego niż V8 w manualu ... po prostu nie jedzie ... u Ciebie przeskok z 4.0 na 6 gangsterach to już w ogóle dramat ...

Ale przecież nie kupujesz tej fury na tor .... TO MA BYĆ DUPOWÓZ :drunk: i tego się trzymaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wozu ciesz sie, ze koles wyslal zdjecia i niemusial tam ganiac :wink: a na powaznie moze rozwiazaniem bedzie kupno "trupa" za jakies grosze i jezdzenie nim dopoki nietrafi sie cos rozsadnego albo poprawi twoja sytuacja ?

Ale nie chce trupa. Chce miec samochod pewny do ktory wiem, ze wsiade o 6.30 rano zeby jechac do pracy, i odpali.. ;)

Woz'u nie napalaj się na 2,8 .... ja miałem proste założenia ... miał być Touring , grzane krzesełka bez skóry , skrzynia manual , klima manual , szyber , tempomat ... no i zdrowa buda przede wszystkim .... a silnik to już co się trafiło od 2.0 do 2.8.

Tak jak już Dirty wcześniej Ci napisał ... szukaj nawet 2.0 ale tego po kwietniu 99' motor już jest na podwójnym vanosie czyli praktycznie jak M54 ... jeśli chodzi o przyspieszenie to niestety muł-błotny ... ale bądźmy szczerzy (sam widzę po sobie) ... w co bym teraz nie wsiadł innego niż V8 w manualu ... po prostu nie jedzie ... u Ciebie przeskok z 4.0 na 6 gangsterach to już w ogóle dramat ...

Ale przecież nie kupujesz tej fury na tor .... TO MA BYĆ DUPOWÓZ :drunk: i tego się trzymaj

Ale widze, ze wogole bedzie ciezko trafic e39 za taka kase jaka mam. Nawet mega zdrowa e39 z 2.0 motorkiem i sekwencja - ciezko znalezc za 10-11 (licze pozniej ten tysiak na oleje itd..). Zreszta nieoczekiwanie budzet sie zmniejszyl o kilka stowek, bo jest do zrobienia zawiecha w compactcie kamili, wiec juz nie 13, a raczej 12 ze wszystkim. I skonczy sie na tym, ze kupie i bede znowu na styk z kasiura. Chrzanie to, chce miec dupowoz i widze, ze z e39 tego za taka kase nie znajde. Mysle ze poki co trzymam sie jeszcze e34 bo sa one zdecydowanie tansze. Fakt, ze sporo egzemplarzy jest mega zmeczonych, ale napewno sa gdzies jakies sympatyczne w dobrym stanie, i za znacznie mniejsze pieniadze niz e39. Przeciez przypomnij sobie Kosy 525 z gazem. Turas w naprawde dobrym stanie, i za ile poszedl? 4tysie? juz nie pamietam dokladnie, ale z tego co mi wiadomo, samochod byl w stanie takim ze spokojnie jeszcze by posluzyl, chyba ze kosa mnie wyprowadzi z bledu...

Dzisiaj wyjechalem rajdowka na ulice i nia bede smigal dopoki nie trafi sie cos ciekawego. Caly czas pisze do ludkow i mecze ich zeby foty przesylali. Bede racej polowal na 525, bo mysle ze taki silnik juz tam by stykal, a e34 drogi w utrzymaniu nie jest. Na chwile obecna jest to najlepsza opcja dla mnie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...