Gość dirty.73 Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 chpociaz przebieg podejrzanie maly. Pytanie jedynie, jaki ma prawdziwy.. a tego to nawet najstarsi górale ci nie powiedzą..w Polsce przebiegiem absolutnie bym się nie sugerował,jedynie organoleptycznie można coś stwierdzić:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 a tego to nawet najstarsi górale ci nie powiedzą..w Polsce przebiegiem absolutnie bym się nie sugerował,jedynie organoleptycznie można coś stwierdzić:lol: Skoro tak malo jezdzi ten z wawy, to po grzyba zakladac gaz? Nie ma zadnej ksiazki, niby naprawy byly, ale zadnych faktur... No i ta cena. Ma ja za 14, ja nie moge wogole dac wiecej niz 13 ze wsyztskim. Wiec nawet jesli zejdzie o tysiaka, to znowu mam cisnienie z kasa i nie bede nawet mial na wymiany oleju. Piernicze, nie bede kupowal tak zeby byc na styk ze wszystkim. Powoli chyle sie ku tej srebrnej z paskudnym srodkiem. Juz sie conieco dowiedzialem dokladniej o kosztach i jest to dla mnie w obecnej chwili zdecydowanie najlepsza opcja: Akcyza i koszta rejestracyjne: 1700 :lol: zakup: 8000 To jest wszystko co musialbym zrobic na samym poczatku abym mogl jezdzic, czyli nie cala dycha i smigam. Stolki, kiere i inne srele morele moge zalozyc kiedy znajda sie jakies fundusze, ale co najwazniejsze, jest czym jezdzic. Gadalem z Arturem od gazu i powiedzial ze spokojnei moze mi sprzedac na raty, wiec zakladam co chce jak chce, i mam raty a nie jednorazowy strzal 3800zl, wiec tutaj tez jest wyjscie.. No i ksiazka od 1-221tys km (miedzy 221-266 jedynie nie ma wpisow), komplety kluczykow. No i przede wszytskim, fura do 10tys, co daje mi troche zlotowek zeby zajac sie olejami, filtrami i innymi okresowymi naprawami.. Jesli dobrze pojdzie to jutro pojade zobaczyc ten oczo***utny srodek i jesli wszystko bedzie tak jak koles mowil, to wracam nim do wrocka.. Raz jeszcze dirty.. bmw_2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Tak przypomina nmi sie rozmowa sprzed paru dni z kolesiem ws tej z Wawy... Niby absolutna bajka, same "ochy" i "achy". Jak pytam sie o rdze, to slysze "ale jaka rdza, tam prosze Pana nie ma zadnej rdzy!". Prosze o szczegolowe foty. Mowie dokladnie gdzie, miedzy innymi klapa wokol szyby (dzieki Kosa, Mordulec.. ), i pod aku (..mordulec.. ). No i wysyla.. Rece opadaja.. ..a dzisaj bylem ogladac ten zlep z Buczkowic, i rece chyba juz zupelnie odpadly z wrazenia... Widze, ze w przyzwoitym stanie e39 z tym silnikiem w pieniadzach ktore mam, po prostu nie znajde i tyle. Same puzle skladane z trzech... :bag: Edytowane 6 Marca 2013 przez woz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 O ku**a! :bag: A e36 2.0 w trumnie w manualu? Zdaje się, że fura z syndykatu: BMW e36 320i M-pakiet (3047005384) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) O ku**a! :bag:A e36 2.0 w trumnie w manualu? Zdaje się, że fura z syndykatu: BMW e36 320i M-pakiet (3047005384) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Troche mala, zdecydowanie wolalbym 5er, ale widze, ze za taka kase jaka mam, przyzwoite e39 z tym silnikiem nie kupie. Wiec nie wiem czy jedynym wyjsciem nie jest po prostu szukac e34 touring, bo zadbany moze bedzie ciezko znalezc, ale jezeli sie znajdzie, to pewnie bedzie w okolicach tych 6-7tys.. Edytowane 6 Marca 2013 przez woz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) nie znam się na e34, ale ta wygląda przyzwoicie: Oferta - BMW 525 - Witam. Do zaoferowania BMW e34 Touring z 1992 roku. Silnik m50b25 Vanos 192KM Auto od 2 miesięcy posiada instalację LPG Zavoli A tą kojarzę z widzenia, tyle, że 2.0 i bez szybra Oferta - BMW 520 - --Polecam bardzo zadbany samochód --możliwy uproszczony kredyt bez banku --silnik pracuje równo bez zarzutu --samochód jak na sw Edytowane 6 Marca 2013 przez Nobody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Rok prod 92 i już na szerokim ryju ja miałem 94 i jeszcze na wąskim coś z tą e 34 nie tak pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Pierwsza jest jakas dziwna, zreszta koles wyslal mi szczegolowe foty - jest to kolejny trup. Druga wisi na allegro bardzo dlugo. Nie warta tych pieniedzy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Wozu ciesz sie, ze koles wyslal zdjecia i niemusial tam ganiac a na powaznie moze rozwiazaniem bedzie kupno "trupa" za jakies grosze i jezdzenie nim dopoki nietrafi sie cos rozsadnego albo poprawi twoja sytuacja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Tak przypomina nmi sie rozmowa sprzed paru dni z kolesiem ws tej z Wawy...Niby absolutna bajka, same "ochy" i "achy". Jak pytam sie o rdze, to slysze "ale jaka rdza, tam prosze Pana nie ma zadnej rdzy!". Prosze o szczegolowe foty. Mowie dokladnie gdzie, miedzy innymi klapa wokol szyby (dzieki Kosa, Mordulec.. ), i pod aku (..mordulec.. ). No i wysyla.. Rece opadaja.. ..a dzisaj bylem ogladac ten zlep z Buczkowic, i rece chyba juz zupelnie odpadly z wrazenia... Widze, ze w przyzwoitym stanie e39 z tym silnikiem w pieniadzach ktore mam, po prostu nie znajde i tyle. Same puzle skladane z trzech... :bag: No to grubo pod tym AKU ... chociaż najbardziej wyżarte w tym miejscu to widziałem jedno E39 w którym po odkręceniu aku można było zobaczyć co leży na ziemi pod autem ... dziura na wylot .... tutaj chociaż trochę rudej jeszcze zostało :drunk: Woz'u nie napalaj się na 2,8 .... ja miałem proste założenia ... miał być Touring , grzane krzesełka bez skóry , skrzynia manual , klima manual , szyber , tempomat ... no i zdrowa buda przede wszystkim .... a silnik to już co się trafiło od 2.0 do 2.8. Tak jak już Dirty wcześniej Ci napisał ... szukaj nawet 2.0 ale tego po kwietniu 99' motor już jest na podwójnym vanosie czyli praktycznie jak M54 ... jeśli chodzi o przyspieszenie to niestety muł-błotny ... ale bądźmy szczerzy (sam widzę po sobie) ... w co bym teraz nie wsiadł innego niż V8 w manualu ... po prostu nie jedzie ... u Ciebie przeskok z 4.0 na 6 gangsterach to już w ogóle dramat ... Ale przecież nie kupujesz tej fury na tor .... TO MA BYĆ DUPOWÓZ :drunk: i tego się trzymaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Wozu ciesz sie, ze koles wyslal zdjecia i niemusial tam ganiac :wink: a na powaznie moze rozwiazaniem bedzie kupno "trupa" za jakies grosze i jezdzenie nim dopoki nietrafi sie cos rozsadnego albo poprawi twoja sytuacja ? Ale nie chce trupa. Chce miec samochod pewny do ktory wiem, ze wsiade o 6.30 rano zeby jechac do pracy, i odpali.. Woz'u nie napalaj się na 2,8 .... ja miałem proste założenia ... miał być Touring , grzane krzesełka bez skóry , skrzynia manual , klima manual , szyber , tempomat ... no i zdrowa buda przede wszystkim .... a silnik to już co się trafiło od 2.0 do 2.8. Tak jak już Dirty wcześniej Ci napisał ... szukaj nawet 2.0 ale tego po kwietniu 99' motor już jest na podwójnym vanosie czyli praktycznie jak M54 ... jeśli chodzi o przyspieszenie to niestety muł-błotny ... ale bądźmy szczerzy (sam widzę po sobie) ... w co bym teraz nie wsiadł innego niż V8 w manualu ... po prostu nie jedzie ... u Ciebie przeskok z 4.0 na 6 gangsterach to już w ogóle dramat ... Ale przecież nie kupujesz tej fury na tor .... TO MA BYĆ DUPOWÓZ :drunk: i tego się trzymaj Ale widze, ze wogole bedzie ciezko trafic e39 za taka kase jaka mam. Nawet mega zdrowa e39 z 2.0 motorkiem i sekwencja - ciezko znalezc za 10-11 (licze pozniej ten tysiak na oleje itd..). Zreszta nieoczekiwanie budzet sie zmniejszyl o kilka stowek, bo jest do zrobienia zawiecha w compactcie kamili, wiec juz nie 13, a raczej 12 ze wszystkim. I skonczy sie na tym, ze kupie i bede znowu na styk z kasiura. Chrzanie to, chce miec dupowoz i widze, ze z e39 tego za taka kase nie znajde. Mysle ze poki co trzymam sie jeszcze e34 bo sa one zdecydowanie tansze. Fakt, ze sporo egzemplarzy jest mega zmeczonych, ale napewno sa gdzies jakies sympatyczne w dobrym stanie, i za znacznie mniejsze pieniadze niz e39. Przeciez przypomnij sobie Kosy 525 z gazem. Turas w naprawde dobrym stanie, i za ile poszedl? 4tysie? juz nie pamietam dokladnie, ale z tego co mi wiadomo, samochod byl w stanie takim ze spokojnie jeszcze by posluzyl, chyba ze kosa mnie wyprowadzi z bledu... Dzisiaj wyjechalem rajdowka na ulice i nia bede smigal dopoki nie trafi sie cos ciekawego. Caly czas pisze do ludkow i mecze ich zeby foty przesylali. Bede racej polowal na 525, bo mysle ze taki silnik juz tam by stykal, a e34 drogi w utrzymaniu nie jest. Na chwile obecna jest to najlepsza opcja dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.