Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka. Jeśli jest ktoś chętny zajmujemy się z ojcem głównie blacharstwem

Po naprawach zawsze konserwujemy i wierzymy, że jak klient będzie zadowolony to przyjedzie kolejny.

Tak czy siak konkretnej wartości w % dać nie mogę bo co do cen trzeba dogadywać się osobiście, ale na pewno coś wymyślimy ciekawszego. Przewaga aut jakie robimy to właśnie BMW. Może najtańsi nie jesteśmy, ale staramy się trzymać poziom z innymi warsztatami, ale w razie chęci moge odesłać do warsztatów, które zrobią to za połowę ceny... :P

Edytowane przez M!R@S
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uturbienie tylko czy skompresowanie tez wchodzi w gre ?

Kompresor tez, ale trzeba pozbyc sie wygody wtedy, turbosprezarka daje mniejsze obciazenia i wieksza frajda. W moim przypadku z 150km wbilem na 400km :)kompresor np m62 skonczylby sie przy 300km

Co do oc/ac to nie ma problemu :)

Sorry za brak adresu.

Sucha gorna obok polkowic, jak cos dryndajcie to pokieruje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresor tez, ale trzeba pozbyc sie wygody wtedy, turbosprezarka daje mniejsze obciazenia i wieksza frajda. W moim przypadku z 150km wbilem na 400km :)kompresor np m62 skonczylby sie przy 300km

Co do oc/ac to nie ma problemu :)

Sorry za brak adresu.

Sucha gorna obok polkowic, jak cos dryndajcie to pokieruje

eatony m62 jest wxzglednia maly i do mniejszej pojemnosci, u mnie "szmoc" zaczyna sie od około 300 wiec strzelałbym w coś większego może m92, alw przeciez sa jeszcze rotrexy vortechy (v2)... dlaczego kompresor ? turbo wydaje mi sie zbyt inwazyjne oraz nie potrzebowalbym az tak duzego strzala km i Nm max 60-100km

mam oferte od k64 ale jakos turbo sie bardziej obawaiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o strojenie to tym sie nie zajmuję, ale jest szpec od tego co dobrze ogarnia te sprawy więc nol problem. Wole turbo bo wszystkie podzespoly seryjne zostaja. Przykladem turbo vs kompresor w hondzie np. mojej to

na kompresorze straty ~20km

na turbo straty ~10km

Kompresor to tak jak z klimą, ale bardziej obciążoną = większe spalanie. Na turbo napewno jest mniejsze niż na kompresorze... takie moje doświadczenie. Kolektory itd. mogę spawać tigiem też nie problem bo na ebayu sprzedaje do hond.

Tak wyglądają kolektory odemnie + jeden w moim reksie, ale juz owinięty

crxday2.jpg

dsc01513u.jpg

dzis1.jpg

oczywiscie niewyspawane jeszcze bo czekam na argon :P

Tak czy siak ktoś coś potrzebuje to pisać, raczej blacharka, lakierowanie i kosmetyka samochodowa wchodzi w grę, ale z turbieniem możemy też się pobawić.

Edytowane przez M!R@S
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesli chodzi o blacharke? Chcialbym zrobic konserwacje podwozia. Lekko bierze rdza podwozie, ktore stalo 3 miesiace, drazki, wahacze, belke, laczniki stabilizatora.. BMW E39. Poki co naprawde delikatnie, dlatego, chce to zrobic jak najszybciej.

Edytowane przez ChriS.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesli chodzi o blacharke? Chcialbym zrobic konserwacje nadzwozia. Lekko bierze rdza podwozie, ktore stalo 3 miesiace, drazki, wahacze, belke, laczniki stabilizatora.. BMW E39. Poki co naprawde delikatnie, dlatego, chce to zrobic jak najszybciej.

Wszystko mozemy ogarnac. Oczywiscie moge potem odslonic i udowodnic ze z konserwacja nie oszukujemy jak to pewien warsztat np Rushowi :P dryndnij to pogadamy, podjedziesz i sie oceni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Witam !.

Mam pytanko w sprawie malowania E36 Coupe . Ile mniej więcej gotówki trzeba przyszykować na całe autko + zrobienie z 4 małych wgniotek , rdzy nie ma , ale lakier już trochę styrany.

Chybaaaa , że pomoże dobra polerka całego autka + pomalowanie wgniecionych detali - bawicie się w takie coś ? .

Fotki szczegółowe auta postaram się wkleić później

Pozdrawiam

Edytowane przez HeRz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...

auto widzialem po zlozeniu i rowniez nie polecam...

calosc poskladana makabrycznie !!! nie wierzylem puki nie zobaczylem !!!

lakieru ocenic nie moge bo kropil deszcz i auto bylo mokre

sa fotki, ktore moga rozwiac watpliwosci kto dal tutaj dupy a kto ja nadstawil liczac, ze bedzie tak jak KOLEGA obiecywal :bag:

wiec nie wiem czy wdawal bym sie w wymiane zdan :lol:

krotko i na temat: tak sie z kolegami nie postepuje !!! z tego co wiem to nie bylo to robione po kolerzensku, ale za niemale pieniadze

!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...