Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko! kilka dni temu zdecydowałem sie na wycięcie katalizatora w moim autkuhappy_bmw robota poszła sprawnie jednak po odpaleniu hymm jest troszkę głośno, co prawda pięknie słychać R6 ale z całym szacunkiem naszej władzy się to nie spodoba zapewne:D i dlatego mam do was pytanie! JAK SKUTECZNIE WYCISZYĆ WYDECH??, i czy wspawanie w puche kata rury coś da? bo zapomniałem dodać że puszka z kata została i został on wyciągnięty górą i zaspawany :) pozdrawiam:) a i dodam że każdemu polecam wycięcie bo zdecydowanie czuć przybytek mocy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie przeszkadza Ci dzwięk w środku? chodzi mi o takie dźwięczenie puszki po kacie, spawy oczywiście pierwsza klasa i wszystko szczelne także nie wiem, może poprostu ucho musi sie przyzwyczaić, czekam na opinie innych użytkowiników. a i zapomniałem zapytać czy miałeś kontrole i "typowym" policjantem i czy nic mi nie przeszkadzało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo, tylko ja już taki nabyłem, niestety ktoś wyciął wkład od dołu. Osobiście nie polecam wycinania jeśli wszystko jest sprawne. No chyba że silnik pali oliwe i zapchał to dziadostwo. Wracając do twojego pytania, na allegro sprzedają gotowe "atrapy" katalizatora, jeden model jest z strumienicą drugi w wersji tłumienia dźwięku. Sam na taki tłumik się powoli zasadzam. Na pewno pusta puszka po wkładzie katalizatora powoduje niekorzystne zawirowania i detonacje spali- popierdywanie. Jak w puchę umiesz ładnie wspawać rurę to na pewno poprawi to dzwięk, można by jeszcze napchać tam włókna szklanego (niepalnego) i w ogóle masz konkret.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wspawanie w puchę rury będzie problemem, a z tym włóknem też podobnie myślałem, jeśli mówisz, że to zda egzamin to chyba się podejmę, myślałem też zeby wspawać w puchę rurę o mniejszej średnicy bez ponownego jej otwierania. tylko czy to zda egzamin?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie zmniejszał średnicy, możesz przydusić silnik. Ewentualnie tak rozetnij kata aby przepościć przez niego rurę o takiej samej średnicy jak wydech. Po prostu troszkę z przodu i z tyłu trzeba puszkę naciąć gumówką.

Myślę, że to będzie najrozsądniejsze z wyjść, tak zrobie!:) Dziękówa za pomocbmw_1 jak tylko zwolni się miejsce na kanale wjeżdżam bumą i rzeźbie:) POZDRO!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz już konkretnie wypalony końcowy to go zmień na nowy, w zasadzie najbardziej wycisza końcowy :)

Końcowy jest konkret, cały wydech jest w zaje*istym stanie dlatego szkoda mi go trochę ciąć i przespawywać ale cóż taki już jestem że jak coś jest dobre to chcę to ulepszyć:D taka mania:D Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie zmniejszał średnicy, możesz przydusić silnik. Ewentualnie tak rozetnij kata aby przepościć przez niego rurę o takiej samej średnicy jak wydech. Po prostu troszkę z przodu i z tyłu trzeba puszkę naciąć gumówką.

Misja wykonana, efekt końcowy zaj*bisty!! idealny efekt dźwiękowy. udało mi się znaleść rurę pasującą wygięciem i nie było aż tak dużo roboty, dla ogarniętych ok 1,5h roboty a warto:) dzięki chłopaki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobilem kiedys w 2x e36 2.0 dwa sposoby w jednej rurka (kat byl wyciety razem z mala strumiennica) wyla jak wsciekla policja chyba mnie w niej 2 razy zatrzymala ale nic nie powiedzieli moze nawet nie slyszeli bo przeciez specjalnie nie palowalem, a w drugiej otworzylem kata wyciagnelem co najcenniejsze bo o to chodzilo zastawilem nawet ta siateczke (wlokno) co otula wklad zaspawalem odpalilem i dzwiek boski jak 2.8 tyle ze nie jedzie, ale idealny byl nie za glosny akurat by dac znac o sobie ze wyjezdzasz na miasto jesli chodzi o te szczelanie czy co tam owszem bylo cos takiego ale jak sie silnik dobrze zagrzal ale tylko przy puszczaniu gazu i to co ktorys raz puknol z tlumika ale w srodku tego wogole nie bylo slychac jak juz to na zewnatrz z tylu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)szczelanie czy co tam (...)puknol z tlumika

uklon_bmwuklon_bmwbmw_beerbmw_beeruklon_bmwuklon_bmw

Ale nie o tym nie o tym. Ważne, że nie hałasuje jak sku_rywielus a mruczy jak bandit ;)

A jak osiągi? Bo generalnie zostawienie puchy po kacie samej i pustej oraz wspawanie samej rury na przelot w obudowie kata powoduje spadek mocy. Zawsze warto wstawić mały tłumik środkowy w miejsce kata.....

Takie małe coś do myślenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Odgrzeję temat.

U mnie sprawa jest taka- katalizator wycięty, tłumik środkowy wycięty, rury dosłownie usmarkane spawami... Końcowy troszkę sfatygowany, ale ogólny stan dobry.

I teraz co zrobić, żeby wyciszyc troszkę auto? do 2-3 tyś jakoś znośnie, ale powyżej 3tyś nieźle rozrabia. Chce go troszkę wyciszyc, bo to nie jest 2.8 żeby wydawało takie dźwięki (mowa oczywiście o 2.0).

Z tego co wyczytałem nie polecają ludzie tłumików awg (100zł i wygląda jak kat ). Więc co zakupić, żeby poprawić dźwięk, a nie pogorszyć osiągów. Macie jakieś doświadczenia?

pomóżcie mi, bo troche siara tak jeździć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...