Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, panowie na pewno miał ktoś do czynienia z taką jazdą. Nie chodzi mi o szpere tylko spawanie dyferencjału. Pytam tak z ciekawości bo różnie mówią. Jak się jeździ tym na co dzień? Czy te jedno koło jakoś nie przeskakuje? Czy da rade to ogarnąć do jazdy codziennej?? Czy nie ma jakichś dziwnych akcji przy wchodzeniu w zakręt bez ślizgu? Macie jakieś opinie co do tego???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zespawany dyfer to tak jak szpera ;) na codzien odradzam ;) mialem w e30 takową koło trze caly czas na zakretach i wypycha auto na boki ;) przy skrecaniu na maksa i delikatnym ruszaniu slychac jak koło sie sciera , przy większej prędkości na zakrętach może sie tragicznie skonczyc i na mokrej nawierzchni bez kontry sie nie objedzie ;);) a jak niema sie doświadczenia a zbliża sie jesien i zima skonczy sie na krawezniku albo nie daj Boże na jakimś słupie ...przy wyprzedzaniu jak zredukujesz o bieg za nisko i wskoczy na obroty to pociagnie w któryś bok i moze skonczyc sie w rowie (z własnego doświadczenia wiem ) ;) oponki co chwile do wymiany ;)

szpera na codzien owszem ale tylko 25 % nigdy spawana ani 100 % ;) także nie polecam ;)

trzeba troche pojezdzić na takim dyfrze żeby sie nauczyć , przyzywczić żeby bezpiecznie jeździć ;) i przede wszystkim to dla ludzi z głową na karku ;) a nie jakichś oszołomów co po mieście lataja bokiem i uważaja że sa mistrzami prostej ;)

jak dla mnei spawanie dyfra to tylko na tor do driftu i nic wiecej ;)

po prostu do ruchu w mieście niepraktyczne

Edytowane przez grzesio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam to co kolega napisał, szpera 100% tylko do auta którym jeździ się okazyjnie, na co dzień niema opcji. Na zakupie opon nie wyrobisz, nie mówiąc już o braku sterowności tylnej osi. Jeśli chcesz poczuć namiastkę blokady dyfra, poszukaj szperki 25% czyli to co wyjechało z fabryki pod niektórymi bmw. Mam i jeździ mi się tym w miarę fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem na e-szperze dosyć długo ;) Obowiązkowo do takiej szpery potrzebny jest ręczny hydrauliczna-pomoga w wyjściu z opresji :D

I tak jak koledzy piszą, trzeba dobrze ogarniać auto i co tydzień wymieniać opony :D

Parkowanie na parkingach-masakra, ale można się przyzwyczaić.

Tak skrócie, jeśli nie katujesz auta i nie latasz bokami- mod bezcelowy, lepiej zainwestuj w 40%(25% potrafi w najmniej odpowiednim momencie puścić :]) i będziesz się cieszył z małych boków na skrzyżowaniach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...