Skopster

BMW E46 320i hard-ecodriving :D

Rekomendowane odpowiedzi

A więc niedziela 7 rano pusto na drogach 8), nareszcie można jechać swoim tempem, a nie dostosowywać się do kogoś. Postanowiłem pobawić się trochę w eko jazdę. E46 320i Coupe.

Wentylator na najniższych obrotach, bez klimy, okna pozamykane, radio w miarę wyciszone żeby nie ciągło darmowych watów :)

kusiło mnie żeby wyłączyć światła ale 2 stówki mandatu zakończyły by eko jazdę xD

Trasa różna raz to pod górkę, raz z górki, raz po równym (dla ludzi z okolić trasa Złotoryja-Chojnów)

Nie wiem czy mój komputer pokładowy oszalał, ale ukazało mi się takie oto spalanie :D

Sam nie wiem czy to możliwe, jak sądzicie? Moim zdaniem komp może trochę przekłamać i zaniżać wynik, ale jak na stereotypowe BMW, które w opiniach ludzi dużo palą wynik jest świetny.

Fota z pokładu beemki :mrgreen:

attachment.php?attachmentid=36258&stc=1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę 50 na blacie tempo do lansu, miarodajny wynik daje tankowanie pod korek i po trasie znów do pełna , w miarę przybliżony wynik z BC daje długa stała trasa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dolej płynu do spryskiwaczy, wymien żarówkę i napraw poduszki powietrzne ;)

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Możliwe, moja na włączonej klimie i trasa tak 90-110 bez butowania 6.5l więc myślę że z Twoją całkiem wporzo jest :D kiedy spocik się pytam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja to musiałbym ze 170 lecieć, żeby mi taką średnia wyszła :4:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja to musiałbym ze 170 lecieć, żeby mi taką średnia wyszła :4:

Niemożliwe. Przy 170 u Ciebie to góra 5,3 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mogłem zrobić fotkę jak w swojej jadąc z pasażerem zszedłem do 6l/100 :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja ostatnio na trasie 20 km zrobiłem 3.9l/100 km. Oczywiście komp zawsze trochę kłamie, jak pokazywał 5.6 średnie z 1100 km to po zalaniu pod korek policzylem i wyszło 5.9 W E39 z M52B20 najniższy wynik jaki osiągnąłem to 6.5, ale w trasie do Ystad, gdzie właściwie poza Oslo i Göteborg 'em to lecisz na najwyższym biegu i niemal nie skrecasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A więc niedziela 7 rano pusto na drogach 8), nareszcie można jechać swoim tempem, a nie dostosowywać się do kogoś. Postanowiłem pobawić się trochę w eko jazdę. E46 320i Coupe.

Wentylator na najniższych obrotach, bez klimy, okna pozamykane, radio w miarę wyciszone żeby nie ciągło darmowych watów :)

kusiło mnie żeby wyłączyć światła ale 2 stówki mandatu zakończyły by eko jazdę xD

Trasa różna raz to pod górkę, raz z górki, raz po równym (dla ludzi z okolić trasa Złotoryja-Chojnów)

Nie wiem czy mój komputer pokładowy oszalał, ale ukazało mi się takie oto spalanie :D

Sam nie wiem czy to możliwe, jak sądzicie? Moim zdaniem komp może trochę przekłamać i zaniżać wynik, ale jak na stereotypowe BMW, które w opiniach ludzi dużo palą wynik jest świetny.

Fota z pokładu beemki :mrgreen:

Moja foto z trasy o długości 61attachment.php?attachmentid=36346&stc=1:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez Kłaku00
      Witam wszystkich razem z moim skromnym sedanem 😁

    • Przez Seba97e46
      Witam, chciałbym podłączyć kabel AUX do takiego radyjka, niestety nie ma ono takiej możliwości. Wiem, że można próbować wpiąć się pod fale AM. Jeżeli ktoś coś wie na ten temat, to proszę o pomoc. Scalak to motorolla xc390239fu, nie mogę nigdzie znaleźć datasheetu. Takie dwa schematy znalazłem, pierwszy schemat nie działa, polutowałem wszystko tak jak należy, ale niestety brak dźwięku po podłączeniu telefonu. Radio gra z podłączonym i odłączonym jackiem, bez różnicy czy jest przejście w ścieżce czy też nie. Drugiego schematu nie próbowałem, ponieważ tam włączam się przed wzmacniacz i będę miał regulację głośności tylko z telefonu.. Udało się komuś w jakiś sensowny sposób dorobić kabel AUX do takiego radia bez przycisku MODE?
       


    • Przez xianoss
      Cześć. Przy okazji ostatnich mrozów w moim BMW pojawił się problem ze zmianą biegów. Mianowicie auto po odpaleniu jest w stanie przejechać kilka km, po czym zapala się kontrolka awarii i tu różnie: czasem wrzuca na luz, czasem da się jechać ale na max 3 biegu. Po rozgrzaniu auta, zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Ostatnio jak było -10 to posłuchałem trochę pompy na postoju i jest taki efekt: słychać że ma ciężko pompować, ciśnienia starczy na 1-2 zmiany biegów, po czym trzeba poczekać do następnego jej uruchomienia aby znów móc zmienić bieg. W zeszłym roku przy -20 nie było żadnych problemów...
      Moje auto to e46 330Ci SMG 2004r.
       
      1. Czy ktoś miał podobne problemy? Co mogło się zepsuć?
      2. Gdzie we Wrocławiu lub okolicach naprawiają te skrzynie? jestem umówiony w BMW Expert Motorsport ale mają dość odległe terminy.
       
      Dzięki
    • Przez dejwit
      cześć mam nadzieje ze mi pomożecie .Sytuacja z dzisiejszego ranka..Wsiadam do auta (na dworze -13 stopni) odpaliłem elegancko poczekalem az sie choć troche zagrzeje.Na naprawde niskich obrotach wyjezdzam sobie do pracy.Przejechalem około 15km po czym patrze na wskazówke temperatury ktora przekracza połowe.. zaniepokojony zwpolnilem lecz temp. rosla dalej. zatrzymalem sie na stacji, temperatura stanela mimo to zgasilem silnik.Odczekalem chwile sprawdzilem plhn chlodniczy olej wszystko ok.. odpalilem auto po 10minutach pojehcalem dalej i co? auto normalnie jeszcze dojechalo 30km do pracy ze wskazowka temeprstury w pionie.. dodam ze czasem zapali sie kontrolka plynu chlodniczego, i nagrzewnica cos z nagrzewnica bo czasem gdy auto sie zagrzeje to i tak niema ciepla nie grzeje w kabinie dopiero po dluzszym czasie jakos zalapuje.I wlasnie dzisiaj bylo to samo nie bylo ogrzewania a pozniej jak juz zadzialalo to auto sie nie grzalo i normalnie dojechalem do pracy..Zapowietrzony układ?? prosilbym o jakies podpowiedzi..autem jezdze do pracy i musze to szybko zrobic
    • Przez bullit87
      Więc witam...
      Postaram się opisać problem tak dokładnie jak się da od dnia pierwszego.
      Jest on związany z silnikiem n46b20
      Moja kobieta zostawiła kluczyk w stacyjce oraz włączony zapłon na całą noc więc bateria padła. 
      Rano przez telefon powiedziała mi jaki problem po czym powiedziałem jej żeby połączyła prostownik i po problemie... Nie mogła znaleźć punktów pod maską więc powiedziałem żeby podłączyła się do akumulatora.  Powiedziała że bezpiecznik na prostowniku wyskakuje więc powiedziałem żeby to wcisnela.  Zrobiła to kilka razy ale okazało się że dzieje się tak przez kluczyk w stacyjce i włączony zapłon. 
      Udało się auto odpalić no i poszła do pracy jak przecinak. 
      Zadzwoniła znowu i mówi mi że coś się dziwnego dzieje z autem.
      No i miała rację. Opisał bym to wypadaniem zapłonu Ale tylko w trakcie opadania obrotów. Zabrałem więc auto na kompa i wyszło... 
      Sondy lambda przed katem (To był błąd który co jakiś czas wyskakiwal)
      Czujnik temperatury w przepływomierzu 
      Aktywator valvetronic 
       
      Więc wymieniłem sondy, aktywator i czujniczek. Przyuczylismy wszystko i doskoczyl błąd przepustnicy...
      Ehh też wymieniłem...
      Znowu przyuczanie i...
      No właśnie... 
      Zapłon nadal wypada.
      W trakcie wypadania zapłonu średnie spalanie na zegarkach szaleje... 
      Wszystkie rurki od powietrza są szczelne. 
       
       
      Tak to wygląda... 
      Moment w którym obroty opadają pomału wywołany jest delikatnym zdejmowaniem nogi z pedalu gazu.
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.