Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Żarniki D2S M-tech 4300k


litrer90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od 4mc jeżdżę na żarnikach Max Gear 4300k i powiem nie jest dobrze

Klosze lamp mam nowe,odbłyśniki regnerowane nie wypalone bo sprawdzane,samopoziomowanie działa jak należy,lampy ustawiane już na 3 stacjach

Na jednej jak mi ustawił koleś tak w nocy nie wiedziałem co to długie.. ale okazało się,że świeciły aż tirowi po szybach..

potem jak ustawili je perfekt na stacji równo z linią na urządzeniu tak jadąc w nocy widzę 7,8m światło przedemną a tam gdzie patrzy się człowiek na przeciwko ciemność...

Przetwornice okej, zapłonniki ok, silniczki regulacji w lampach okej

i pytanie mam czy ktoś używał żarników m-tech? bo nie chce kupić po 200zł tylko m-tech 50zł sztuka bo jest dużo innych wydatków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To coś dziwnego tu kolego wypisujesz, kilka osób ma max getry i sobie chwalą, ja na pierwszych jeździłem ponad 3 lata i było za***iscie tyle że 6000k, np Francuz ma u siebie 4300k i też fajnie świecą tylko lekko inna poświata jak w mocniejszych. Podejrzewam że ty masz jakieś podróby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm czy ja wiem czy podróby.. dałem 55zł za szt 4300k

w sumie kupiłem 3 żarniki :evil: bo pierwsze dwa max gear 4300k jak przyszły to jeden świecił na biało.. a drugi lekko na żółto... dopiero kupno jeszcze jednej sztuki i przełożenie tam gdzie ten jeden na żółto świecił zaczęły oba na biało ale światło to szkoda gadać... w nocy bez długich nie ma co jechać

a tutaj fotka jak świecą tak ogólnie:

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 34936ecbdca54.jpg

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 513b226a06d33.jpg

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 7a0bf8075b554.jpg

i co gorsze :evil: jadąc pod górkę światła świecą wysoko po drzewach... i każdy mruga kto wyjeżdza na górkę.. a ustawione perfekt na stacji są..samopoziomowanie niby działa bo jak nacisnę na tył samochodu to uniesą się do góry po czym opadną

i też jadąc samochodem i jest delikatnie pochylona jezdnia w dół to trzeba długie uzyć bo światła wtedy z 5m przed autem świecą i nic nie widać czy zakręt jest czy nie ma..dopiero jak auto jedzie po prostej nawierzchni to zasięg jest około 8m

do tego mam wielką prośbę do osób które mają lampy xenon i dwa czujniki na wahaczach.. czy może ktoś odpalić na wieczór auto przed ścianą i nacisnąć na błotnik prawy

bo dziwne jest to,że naciskam na tył samopoziomowanie działa perfekt..ale naciskając na przód samochodu strumień pójdzie w dół..ale już nie podskoczy do góry jak to ma miejsce z tyłu... a czujnik cały..napięcie w inpie się zmienia to niby działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...