Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Optymalne zawieszenie zamiast gwintu.


michael9091

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jakiś czas temu kupiłem BMW 328Ci z zawieszeniem gwintowanym firmy KW z przodu i bez gwitu amortyzator KONI i sprężyna KW z tyłu. Z tego co wiem, jest to bardzo dobre, z wyższej półki zawieszenie. Problem polega na tym, że mieszkam na takiej dzielnicy, że wyjeżdżając rano do pracy, człowiek zaspany, trochę mnie wytelepie a w dodatku aż mi szkoda tego samochodu. Planowałem kupić rozpórkę na przód aby choć trochę odciążyć ramę, kielichy itp. Becia siedzi dosyć nisko i przy tym bym chciał zostać, lecz jeśli będzie konieczność podniesienia jej to niestety, ale będę zmuszony tak zrobić. Dodam, że jeżdżę na alusach 17". Podpowiedzcie mi tak konkretnie, co mógłbym zrobić żeby nie katować tak samochodu i jeździć nieco wygodniej.

Pozdrawiam bmw_0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienić gwint na taki z regulacją twardości ;)

Wydaje mi się, że mam regulowany gwint, ale czy to reguluje też twardość ? Nie za bardzo znam się na gwintowanym zawieszeniu.

Znalazłem na internecie ten gwint, który mam, mówię narazie tylko o przodzie.

[ATTACH=CONFIG]37111[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że mam regulowany gwint, ale czy to reguluje też twardość ? Nie za bardzo znam się na gwintowanym zawieszeniu.

Znalazłem na internecie ten gwint, który mam, mówię narazie tylko o przodzie.

[ATTACH=CONFIG]37111[/ATTACH]

Masz Regulowaną wysokość, którą mają wszystkie zawieszenia gwintowane. Zresztą sama nazwa jest od tego, że laga jest nagwintowana.

A ten gwint z tego co widzę to nie ma regulacji twardości. Ale napewno masz taki? Otwórz maskę i zobacz czy przy górnych mocowaniach nie masz małego pokrętła. To jest regulacja twardości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro wrzucę sobie na podnośnik samochód i sprawdzę dokładnie, ale z tego co pamiętam jest taki sam jak na zdjęciu. Co do regulacji u góry pokrętłem to też jutro zobaczę, ale wydaje mi się, że nie mam żadnych pokręteł ! Dzięki :bmwsexemofg3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz po numerach ale mnie to wygląda na:

KW Variant 2 Basic / KW Variant 2 INOX KW Variant 2 to gwint wzbogacony o regulację siły odbicia. Zatem dodatkowo oprócz regulacji wysokości płynnie regulujemy twardość odbicia amortyzatorów. Podobnie jak V1 - V2 występuje w wersji Basic i Inox.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wrzuciłem samochód na podnośnik. Na etykiecie było napisane to:

[ATTACH=CONFIG]37211[/ATTACH]

Co o tym myślicie ? Bo nadal nie wiem jaki to model dokładny. Tylko te numery, a po wpisaniu w Google wyskakują wszystkie.

Edytowane przez michael9091
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...