Dymek71 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Panowie, klęka mi powoooli dwumas w m52 czuje, i tutaj nasuwa się pytanie, czy jednomasowe koło zamachowe w tych silnikach zda egzamin? Czy ma to aż taki wpływ jak w dieslach, że mocno dostają w dupę inne podzespoły czy można spokojnie się w to pobawić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 wywal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymek71 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Czaki, to jeśli tak mówisz, to wywalę w okolicy lipca jak będę miał urlop, i zgłoszę się z tym do Ciebie na przemiankę koła i sprzęgła, plus wymiana tego pieroństwa [ATTACH=CONFIG]38796[/ATTACH] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Panowie, klęka mi powoooli dwumas w m52 czuje, Jakie masz objawy? W benzynie o wiele trudniej zajechac dwumase podobno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymek71 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Objawy są takie, że bardzo delikatnie przy ruszaniu na półsprzęgle zaczyna telepać na pedale sprzęgła, zaczeło się jakieś 2 tygodnie temu, ale się nie pogłębia, myślałem, że może sprzęgło ale było wymieniane 7k km temu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Przy gaszeniu auta jak otworzysz drzwi powinno być słychać dwumase. Ja śmigam na jednomasie i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymek71 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Właśnie przy gaszeniu ani odpalaniu nic nie słychać, tzn nic tłucze nic nie szarpie ... Ja śmigam na jednomasie i jest ok Właśnie o to mi też chodziło, czy jest znaczna różnica w pracy sprzęgła na jednomasie czy nie Edytowane 26 Stycznia 2016 przez Dymek71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 26 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Właśnie przy gaszeniu ani odpalaniu nic nie słychać, tzn nic tłucze nic nie szarpie .. To sprawdz tuleje w dyfrze i cały wał napędowy. Czasami jak masz gdzieś tam luz to wali na całą budę przy ruszaniu. Dwa lata temu też myślałem że to dwumasa, olałem temat i w międzyczasie wyszły że to tuleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 26 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Objawy są takie, że bardzo delikatnie przy ruszaniu na półsprzęgle zaczyna telepać na pedale sprzęgła, Na zimnym silniku? Czy na ciepłym tez? Możę to nie dwumasa. Mało nie kosztuje, więc lepiej sie 2x zastanowic przed wymianą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 26 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 albo po prostu przypaliles sprzeglo i teraz bedzie szarpac i telepac buda jak na spieku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 27 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Właśnie o to mi też chodziło, czy jest znaczna różnica w pracy sprzęgła na jednomasie czy nie Po pierwszej jeździe odczułem fajny delikatny pedał sprzędła chodzi znacznie lżej oraz ciszę przy gaszeniu Z czasem chociaż może to złudzenie czułem,że przy np.wyprzedzaniu auto się nie zastanawia tylko od razu ciągnie do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielak Opublikowano 27 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 podłącze się do tematu Mam podobny problem tylko że w m52b25 ostatnio wymieniałem sprzęgło i magicy którzy mi to robili, po złożeniu już wszystkiego do kupy, powiedzieli że dwumas delikatnie przypalony jest... objawy są takie jak Leo opisał przy delikatnym ruszaniu a najbardziej przy cofaniu rzuca całą budą, teraz pytanie jakie są koszta zmiany dwumasy na jednomas ? i czy przy tej zmianie muszę znów wymieniać sprzęgło? z góry dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymek71 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 To sprawdz tuleje w dyfrze i cały wał napędowy. Czasami jak masz gdzieś tam luz to wali na całą budę przy ruszaniu. Dwa lata temu też myślałem że to dwumasa, olałem temat i w międzyczasie wyszły że to tuleje. Tutaj też mam pewne obawy, bo przy szybszym zasprzęgleniu ewidentnie czuć stuknięcie z tyłu auta, tam gdzie dyfer jest... Ale to jutro będę badał dokładnie na podnośniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 podłącze się do tematuMam podobny problem tylko że w m52b25 ostatnio wymieniałem sprzęgło i magicy którzy mi to robili, po złożeniu już wszystkiego do kupy, powiedzieli że dwumas delikatnie przypalony jest... objawy są takie jak Leo opisał przy delikatnym ruszaniu a najbardziej przy cofaniu rzuca całą budą, teraz pytanie jakie są koszta zmiany dwumasy na jednomas ? i czy przy tej zmianie muszę znów wymieniać sprzęgło? z góry dzięki za odp. Tak kolego sprzęgło i docisk są inne bynajmniej w e39 ale temat o tym jest wystarczy poszukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.